I dalje uspješni

Devet godina je ova Kraljevčanka surađivala sa Čačanima od kojih je kupovala „krpice“ na veliko. Bila je veoma dobar veleprodavac. Zbog toga su joj vlasnici pomenute modne kuće Slađana i Predrag Pantović preložili otvoriti franšiznu radnju u Kraljevu. Tržište je slalo pozitivne signale da u gradu na tri rijeke ima mjesta za franšizu.
Nije joj bilo lako da načini taj korak. Ivesticije su bile, kako kaže, značajne, što je neminovno iziskivalo bankarsku pozajmicu. Vjerovala je, ipak, u ideju i sa velikim optimizmom ušla u cijeli projekt. - Dodatni poticaj je bila činjenica da je P...S... brend koji je visoko pozicioniran na srbijanskom tržištu i sigurno je jedan od najprestižnijih srbijanskih brendova. Ispostavilo se da su vlasnici bili u pravu i veoma sam im zahvalna zbog toga, jer je moje poslovanje znatno unaprijeđeno od kada sam u sklopu franšize – kaže Ratković.
Da bi ispunila sva očekivanja franšiza je, prema njenim riječima, iziskivala veliko zalaganje i trud. S druge strane, bila je i veliko olakšanje u poslu. Sve je bilo lakše: nabava, prodaja, uređivanje i izlaganje robe, planiranje akcija, a tu je i stalna marketinška potpora.
Za tri godine, koliko je vlasnica franšize, uspijela je otplatiti kredit koji je uzela radi opremanja lokala. Sada lakše diše. - Mogu opuštenije nastaviti sa radom – ne krije ona.
Franšiza joj je, kako kaže, promijenila život nabolje. Iskustvo je veoma pozitivno, a uspijeh postignut u kratkom roku motiv da radi još bolje. - Rezultati koje smo do sada postigli ulijevaju mi nadu i optimizam za daljnje poslovanje u ovim teškim vremenima, kada se rijetko ko može pohvaliti – kaže ona.
Standardi koje mora ispuniti prvenstveno se odnose na pozicuju, kvadraturu i izgled lokala. Neophodno je, također, zadovoljiti standarde u opremanju radnje odnosno interijera. To je zadatak arhitekte kojeg bira tvrtka. Mira Ratković, kao vlasnik franšize, ima i obvezu nabavljati određenu količinu robe po sezoni. - U suštini, menadžment tvrtke P....S....Fashion o svemu misli i usmijerava na pravi put. Velika je stvar što netko stoji iza mene i nisam sama ni u jednom trenutku – naglašava ona.
Uspiješnu suradnju očekuje i naredne godine. Vjeruje da će poslovanje biti makar na nivou 2012. Mada uz veće angažiranje i rad, kao i nešto bolju ekonomsku situaciju u zemlji, nada se povećanju prometa.
pročitajte članke

Turski modni brand LOFT već 30 godina uspješno posluje na izuzetno konkurentnom tržištu proizvodnje i prodaje tekstilnih proizvoda. Sada su spremni za širenje u Europi, a franšizne partnere traže i u ovoj regiji.
Đorđi Zorzić bio je jedan od prvih primatelja Sara Fashion franšize. Prije deset godina otvorio je prvi dućan pod ovim makedonskim brandom, danas ih ima pet. Kaže da za uspjeh treba mnogo rada i ljubavi.
Švedski modni brand H&M već posluje na 74 tržišta, a do kraja ove godine planira ući i u regiju Centralne Amerike uz pomoć iskusnog franšiznog partnera.
Tvorci poljske modne marke Lekko pronašli su jedinstvenu nišu i kreirali filtrirne šalove. Potražnja je i tijekom ove epidemiološke krize porasla, najviše zbog preporuke da na javnim mestima usta i nos budu pokriveni.
Modnu je industriju također pogodila epidemiološka kriza, posebice od zatvaranja trgovačkih centara. Kako se franšizni sustavi snalaze u novim okolnostima?
Najčitanije

Zahvaljujući snažnom franšiznom razvoju, grčki lanac kafeterija MIKEL Coffee Company izrastao je u međunarodni brend. Što je potrebno za uzimanje franšize?
Fitbar, jedinstveni koncept restorana zdrave hrane, ove godine slavi desetljeće poslovanja. Nakon otvaranja tri restorana u Beogradu i sticanja dragocjenog iskustva, odlučili su ponuditi franšizu. Prva je otvorena u Mostaru.
„Sve što smo do sada postigle je rezultat ogromne ljubavi, energije, želje i upornosti“, kažu Maja i Arnela, dvije mame i prijateljice koje stoje iza brenda Pepetuška, pod kojim se od 2016. prave i prodaju posve jedinstvene, personalizirane lutke.
Franšizni sustavi mogu se klasificirati na različite načine i po različitim kriterijima, ali se suštinski razlikuju prema vrsti znanja koja se prenose primateljima franšize (know-how), vrsti djelatnosti ili načinu organizacije sustava.
Sarajevski CHIPAS otvorio je novi, reprezentativni objekt koji će pod još jednim krovom ponuditi sve po čemu je poznat – slani i slatki meni, specifičan interijer, domaćinsku atmosferu. Nova centralna kuhinja, pak, bit će ključna potpora primateljima CHIPAS franšize.