S našima u svet
Slađana Pantović, P....S....Fashion
(Foto: P....S....Fashion)
Kao modni brend P. ... S. ... Fashion je sve prisutniji i zapaženiji na sceni Srbije, a na tržištu jača svoju poziciju i kroz franšizno širenje prodajne mreže.
Koliko trenutno u mreži ima primatelja i franšiznih jedinica i gdje se nalaze?
U ovom trenutku imamo više od trideset prodajnih mjesta, među kojima su maloprodajni i veleprodajni odnosno franšizni objekti. Nalaze se u Srbiji, Crnoj Gori i Bosni - sa zasebnim distributivnim centrom u Bjeljini. Preciznije, franšize imamo u Novom Sadu, Zrenjaninu, Kraljevu i Užicu, au inozemstvu na Malti. Do skora smo franšiznu radnju imali iu Beču, ali zbog slabe posjećenosti novoizgrađenog dijela centra Donauzentrum, morali smo na neko vrijeme da je zatvorimo. P>
Birate li, i kako, gradove u kojima ćete otvoriti radnju (budući da ste prisutni iu manjim mjestima) i ima li značajnih razlika u rezultatima takvih radnji u odnosu na one u većim centrima?
Bez lažne skromnosti, svakodnevno stižu ponude za suradnju, a selekcija se vrši na temelju više različitih kriterija: položaja grada, njegove veličine, platežne sposobnosti, a ti isti kriteriji svakako utjecati i na razlike u rezultatima radnji u manjim gradovima i većim centrima. Naravno da se očekivanja shodno tome razlikuju jer se zna koliko koji grad "može". P>
Kakvo je zanimanje u regiji za Vašu franšizu, i ima li zainteresiranih primatelja iz inozemstva?
Interesovanje koje vlada za naš brand iz dana u dan raste, kako u bivšim jugoslavenskim republikama, tako iu inozemstvu. Tržišta koja su nam interesantna za dalje širenje su svakako Hrvatska i Slovenija, ali za sada ništa konkretnije ne mogu navesti, budući da je sve još u fazi pregovora. P>
Kako Vi pronalazite primatelje franšiza, odnosno kako oni dolaze do Vas - posebno u inozemstvu?
Uglavnom su to naši ljudi koji u inozemstvu žive i rade, a koji godišnje odmore provode ovdje. Ujedno to vrijeme iskoriste i za razne kupnje, prelistavanje naših časopisa u kojima je naš brand jako prisutan. A kada posjete našu akciju i upoznaju se sa ponudom nerijetko požele biti i naši predstavnici za grad u kojem žive. Takve odluke se naravno ne donose olako i podrazumijevaju ozbiljne analize tržišta od kojih je svako osobeno na svoj način. P>
pročitajte članke
Turski modni brand LOFT već 30 godina uspješno posluje na izuzetno konkurentnom tržištu proizvodnje i prodaje tekstilnih proizvoda. Sada su spremni za širenje u Europi, a franšizne partnere traže i u ovoj regiji.
Đorđi Zorzić bio je jedan od prvih primatelja Sara Fashion franšize. Prije deset godina otvorio je prvi dućan pod ovim makedonskim brandom, danas ih ima pet. Kaže da za uspjeh treba mnogo rada i ljubavi.
Švedski modni brand H&M već posluje na 74 tržišta, a do kraja ove godine planira ući i u regiju Centralne Amerike uz pomoć iskusnog franšiznog partnera.
Tvorci poljske modne marke Lekko pronašli su jedinstvenu nišu i kreirali filtrirne šalove. Potražnja je i tijekom ove epidemiološke krize porasla, najviše zbog preporuke da na javnim mestima usta i nos budu pokriveni.
Modnu je industriju također pogodila epidemiološka kriza, posebice od zatvaranja trgovačkih centara. Kako se franšizni sustavi snalaze u novim okolnostima?
Najčitanije
Proces traženja (regrutiranja) primatelja franšize nije nimalo lak. Kako bi se tvrtke trebale pripremiti za ovaj proces i što je potrebno za dobru promociju franšiznog koncepta?
Pod imenom Verbatoria u više od 20 zemalja posluju centri za neurometrijsko testiranje i analizu urođenih talenata pojedinca. Ovaj sistem prisutan je i na ovim prostorima i nudi franšizu. Ko su poželjni primaoci ove franšize?
Željela se posvetiti edukaciji djece i pri tom graditi vlastiti poduzetnički put. Ines Slunjski napustila je posao u državnom sustavu, uzela franšizu i donijela u Varaždin dva edukativna programa – Malac Genijalac i Edukido.
Franšizing je način na koji vlastiti posao možete voditi pod dobro poznatim brendom! Koristi se i od strane nekih od najvećih svijetskih brendova. Stoga - pokušajmo objasniti što je to franšizno poslovanje!
„Sve što smo do sada postigle je rezultat ogromne ljubavi, energije, želje i upornosti“, kažu Maja i Arnela, dvije mame i prijateljice koje stoje iza brenda Pepetuška, pod kojim se od 2016. prave i prodaju posve jedinstvene, personalizirane lutke.