Colosseum u Slavonskom Brodu

Najveći investicijski projekt u gradu na obali Save u posljednje dvije decenije konačno je završen. Tržni centar City Colosseum 11. travnja otvara vrata za potrošače, kojima će na raspolaganju biti 26 brandova, ugostiteljske usluge, ali i zabavni sadržaji - kino i dječja igraonica.
Među brandovima se nalaze i C&A, H&M, New Yorker, Takko Fashion, S.Oliver i drugi. Prema pisanju hrvatskih medija trenutno je zakupljeno 85 posto prostora.
U Slavonskom Brodu, prema posljednjem popisu, živi oko 59.500 stanovnika. Mještani tog grada su primarna ciljna skupina potrošača. City Colosseum, međutim, gravitira ka daleko većem tržištu, budući da se grad nalazi na granici s Bosnom i Hercegovinom, u središtu je Brodsko-posavske županije i kroz njega prolaze važne međunarodne prometnice. Granični prijelaz Slavonski Brod jedan je od najprometnijih u Hrvatskoj, kroz koji godišnje prođe oko sedam milijuna putnika. Pretpostavka je da tržni centar može privući potrošače iz kruga od oko 40 kilometara u kojem je nastanjeno oko 500.000 ljudi.
Prema raspoloživim podacima u centar je uloženo oko 53 milijuna eura, a projektirao ga je arhitekt Vinko Grgić iz Novog Gradišta.
Tržni centar se prostire na 50.000 kvadrata, od čega se 23.176 kvadrata iznajmljuje zakupcima. Za posjetitelje je osigurano parkiralište od 1.100 mjesta. Centar ima tri etaže.
pročitajte članke

Rast prodaje i kupaca, ali i širenje franšizne mreže, obilježilo je prethodnu godinu poslovanja franšiznog sistema Husse u Bosni i Hercegovini. Dobri rezultati nisu izostali ni tokom obavezne karantene uslijed pandemije koronavirusa.
Ljudi koji vole životinje, a žele pokrenuti posao koji će im donijeti puno zadovoljstva i dobru zaradu, trebali bi razmisliti o franšizi „Dog & Style“, poručuje vlasnik ovog koncepta. Što se sve dobiva ulaskom u ovaj sustav, a što se, pak, očekuje od primatelja franšize?
Kad se primatelji franšize nađu na jednom mjestu, razmjena iskustva je neizbježna. S godišnjeg skupa primatelja master franšize branda Husse, tim iz Hrvatske dolazi bogatiji i za jedno priznanje.
Cbweed, talijanski proizvođač i distributer proizvoda na bazi konoplje, širi poslovanje kroz franšizu i zainteresiran je razviti prodajnu mrežu širom Europe.
Sushi by A's, franšizni koncept koji se temelji na pripremi i prodaji sushija u okviru trgovačkih lanaca, proširio je mrežu u Hrvatskoj i Sloveniji te najavljuje ulazak na nova tržišta.
Najčitanije

Da je savjet prijatelja ponekad zlata vrijedan, reći će i Iztok Levac, mladi poduzetnik iz Slovenije koji je poslušao prijedlog prijatelja i počeo razmišljati o franšizi američkog fast-food lanca Subway.
Edukido u 3 godine otvara 15 centara u Hrvatskoj i širi se na regiju. Donosimo razgovor sa voditeljicom franšize, Ines Slunjski, o rastu, podršci i planovima za budućnost.
Potpuni ili djelomični prekid rada uslijed pandemije koronavirusa naveo je mnoge biznise da razviju nove alate i modele poslovanja. Kako su edukativni sustavi iz ove regije odgovorili na krizu te kako su se prilagodili novim okolnostima?
„Škola brzog čitanja i mudrog učenja“ jedna je od rijetkih domaćih franšiznih mreža koja već godinama uspješno odolijeva svim izazovima i stalno raste.
Kako se od pilećih krilaca može napraviti dobar i profitabilan ugostiteljski biznis, a samim tim i perspektivna franšiza, objašnjava Zoran Videnović, vlasnik koncepta „Krilca i Pivce“ iz Niša