Partnerstvo ubrzava rast

Američki lanac brze prehrane potpisao je ugovor o master franšizi sa SouthRockom, multi-brend operaterom sa sjedištem u Brazilu, te tako planira proširiti postojeću prodajnu mrežu na tom tržištu. Brazil je, naime, jedno od najvažnijih tržišta za Subway, budući da na njemu ima više od 1.600 prodajnih jedinica.
Prema sporazumu, SouthRock, koji je također licencirani operater Starbucksa i TGI Fridaysa u Brazilu, dobit će ekskluzivna prava za upravljanje i razvoj svih lokacija Subwaya na lokalnom tržištu. To uključuje i pružanje operativne, razvojne i marketinške podrške primateljima franšize, navodi se u priopćenju za javnost.
SouthRock planira nadograditi postojeće i otvoriti nove restorane s moderniziranim dizajnom (Fresh Forward). Osim toga, proširit će i opcije dostave te online naručivanja, uz snažnu digitalnu strategiju.
Subway ima više od 37.000 franšiznih restorana u više od 100 zemalja. U zemljama ove regije Subway je trenutačno prisutan samo u Sloveniji.
pročitajte članke

Kako se od pilećih krilaca može napraviti dobar i profitabilan ugostiteljski biznis, a samim tim i perspektivna franšiza, objašnjava Zoran Videnović, vlasnik koncepta „Krilca i Pivce“ iz Niša
Zahvaljujući snažnom franšiznom razvoju, grčki lanac kafeterija MIKEL Coffee Company izrastao je u međunarodni brend. Što je potrebno za uzimanje franšize?
Riblji street food restoran Fish Delish otvorio je poslovnicu u Zagrebu. Što očekuju od novog tržišta i u kom će smjeru teći daljnji razvoj, otkriva vlasnik koncepta Stefano Petrović
Rumunjski lanac „5 to go“ ubrzava tempo otvaranja novih kafića i najavljuje ulazak na još jedno inozemno tržište.
„Ako želite biti najbolji, potrebna vam je najviša razina znanja i prakse“, kaže Crina Ciocian, partnerka i direktorica poslovnog razvoja u lancu kafeterija Meron
Najčitanije

„Sve što smo do sada postigle je rezultat ogromne ljubavi, energije, želje i upornosti“, kažu Maja i Arnela, dvije mame i prijateljice koje stoje iza brenda Pepetuška, pod kojim se od 2016. prave i prodaju posve jedinstvene, personalizirane lutke.
Proces traženja (regrutiranja) primatelja franšize nije nimalo lak. Kako bi se tvrtke trebale pripremiti za ovaj proces i što je potrebno za dobru promociju franšiznog koncepta?
Raditi s djecom i uživati u poslu kojim se bavite bilo je ostvarenje snova, kaže Sandra Bilić-Kandić, primateljica master franšize koncepta Tinker Labs. Cilj joj je podijeliti iskustvo i proširiti franšiznu mrežu škola u Srbiji i Crnoj Gori.
Prvo godišnje zasjedanje Svjetskog franšiznog vijeća održano je u Bejrutu od 15. do 18. travnja. Usvojena je zajednička Deklaracija za promociju i unapređenje franšizinga.
Kako se može iskoristiti ovčja vuna? Poduzetnički dvojac iz Rumunjske započeo je proizvodnju peleta od ovčje vune, koji se u poljoprivredi koristi kao kvalitetno organsko gnojivo.