Partnerstvo ubrzava rast

Američki lanac brze prehrane potpisao je ugovor o master franšizi sa SouthRockom, multi-brend operaterom sa sjedištem u Brazilu, te tako planira proširiti postojeću prodajnu mrežu na tom tržištu. Brazil je, naime, jedno od najvažnijih tržišta za Subway, budući da na njemu ima više od 1.600 prodajnih jedinica.
Prema sporazumu, SouthRock, koji je također licencirani operater Starbucksa i TGI Fridaysa u Brazilu, dobit će ekskluzivna prava za upravljanje i razvoj svih lokacija Subwaya na lokalnom tržištu. To uključuje i pružanje operativne, razvojne i marketinške podrške primateljima franšize, navodi se u priopćenju za javnost.
SouthRock planira nadograditi postojeće i otvoriti nove restorane s moderniziranim dizajnom (Fresh Forward). Osim toga, proširit će i opcije dostave te online naručivanja, uz snažnu digitalnu strategiju.
Subway ima više od 37.000 franšiznih restorana u više od 100 zemalja. U zemljama ove regije Subway je trenutačno prisutan samo u Sloveniji.
pročitajte članke

Kako se od pilećih krilaca može napraviti dobar i profitabilan ugostiteljski biznis, a samim tim i perspektivna franšiza, objašnjava Zoran Videnović, vlasnik koncepta „Krilca i Pivce“ iz Niša
Zahvaljujući snažnom franšiznom razvoju, grčki lanac kafeterija MIKEL Coffee Company izrastao je u međunarodni brend. Što je potrebno za uzimanje franšize?
Riblji street food restoran Fish Delish otvorio je poslovnicu u Zagrebu. Što očekuju od novog tržišta i u kom će smjeru teći daljnji razvoj, otkriva vlasnik koncepta Stefano Petrović
Rumunjski lanac „5 to go“ ubrzava tempo otvaranja novih kafića i najavljuje ulazak na još jedno inozemno tržište.
„Ako želite biti najbolji, potrebna vam je najviša razina znanja i prakse“, kaže Crina Ciocian, partnerka i direktorica poslovnog razvoja u lancu kafeterija Meron
Najčitanije

Da je savjet prijatelja ponekad zlata vrijedan, reći će i Iztok Levac, mladi poduzetnik iz Slovenije koji je poslušao prijedlog prijatelja i počeo razmišljati o franšizi američkog fast-food lanca Subway.
Franšizni paket je suština franšiznog sustava, jer sadrži sve - kompletan poslovni koncept koji nudi davatelj franšize.
Željela se posvetiti edukaciji djece i pri tom graditi vlastiti poduzetnički put. Ines Slunjski napustila je posao u državnom sustavu, uzela franšizu i donijela u Varaždin dva edukativna programa – Malac Genijalac i Edukido.
Nova franšizna jedinica samoposlužnih praonica rublja LG Laundry Lounge otvorena je u Kastavu nadomak Rijeke.
Kako je nastao Tinker Labs, što je potrebno za otvaranje franšize te zašto se vođenje jedne ovakve škole smatra dobrom poslovnom prilikom, otkriva Alan Mate Orlić, tvorac i vlasnik koncepta