Domino's stiže u Hrvatsku

Domino’s, američki franšizni lanac pizzerija koji ima više od 16.300 poslovnica u više od 85 zemalja, ovog proljeća otvara prvu poslovnicu u Hrvatskoj, doznaje Poslovni.hr. Za dolazak ovog branda zaslužan je partnerski tandem Mihael Sviben i Nils David Gornall iz tvrtke All about pizza.
– U ovu priču krenuli smo prije nešto više od godinu dana, a surađujemo s investitorom koji već ima poslovnice Domino’s Pizze u Japanu, Njemačkoj, Novom Zelandu i Australiji. Upoznao sam ga na katamaranu i kroz razgovor shvatio da je jedna od vodećih osoba u kompaniji Domino’s Pizza. Premda sam završio strojarstvo, oduvijek sam se želio upustiti u drugačiju poduzetničku priču, a naše tržište ima veliki potencijal. Iako već imamo jake igrače i kvalitetu, Hrvati vole pizzu, a mi nudimo američki stil pizze koji je potpuno drugačiji od svega trenutačno dostupnog na našem tržištu – otkrio je Sviben za Poslovni dnevnik.
Otvorenje prve poslovnice u Ulici Kneza Mislava preko puta hotela Sheraton u Zagrebu očekuje se u travnju ili svibnju.
Sviben ističe da će se pizze pripremati na licu mjesta, ispred kupaca će se mijesiti tijesto i slagati sastojci. Kako tvrdi, ključ uspjeha Domino’s Pizze osim kvalitete je i brzina dostave koja će biti maksimalno 30 minuta. – Lokacija se preuređuje i u planu nam je do kraja godine otvoriti još jednu te nastaviti širenje po Hrvatskoj – rekao je Sviben.
Kao i kod većine velikih i dobro ustrojenih franšiznih sustava, koji su vrlo rigorozni po pitanju kvalitete i zahtjeva certifikata, većina sastojaka za Domino's pizze bit će nabavljena od stranih dobavljača, kaže Sviben za Poslovni dnevnik. – No, vjerujemo da će se na trenutačnoj listi na kojoj je nekoliko domaćih dobavljača, uskoro naći još njih. U cilju nam je aktivirati hrvatsko gospodarstvo i proizvođače koji nude kvalitetu – kaže Sviben.
Domino’s je američki multinacionalni lanac pizza restorana sa sjedištem u Ann Arboru u Michiganu. Osnovan je 1960. godine kada su Tom Monaghan i njegov brat James preuzeli pizzeriju DomiNick’s. Ime Domino’s službeno su registrirali 1965. godine i nakon toga su se, putem franšize, počeli širiti na cijeli svijet. Pod brandom Domino's danas posluje više od 16.300 pizzerija u više od 85 zemalja. U ovoj regiji, Domino's ima restorane u Sjevernoj Makedoniji i na Kosovu.
pročitajte članke

Riblji street food restoran Fish Delish otvorio je poslovnicu u Zagrebu. Što očekuju od novog tržišta i u kom će smjeru teći daljnji razvoj, otkriva vlasnik koncepta Stefano Petrović
Subway, lanac brze prehrane poznat po sendvičima, ima više od 1.600 prodajnih jedinica u Brazilu. Potpisivanjem ugovora s lokalnim partnerom planira proširiti mrežu na tom tržištu.
Rumunjski lanac „5 to go“ ubrzava tempo otvaranja novih kafića i najavljuje ulazak na još jedno inozemno tržište.
„Ako želite biti najbolji, potrebna vam je najviša razina znanja i prakse“, kaže Crina Ciocian, partnerka i direktorica poslovnog razvoja u lancu kafeterija Meron
Tko ima želju obogatiti lokalno gastro tržište i pokrenuti uspješan brand ribljeg street food restorana – od sada može uzeti franšizu koncepta Fish Delish. Kakva se prilika nudi franšiznim partnerima?
Najčitanije

Fitbar, jedinstveni koncept restorana zdrave hrane, ove godine slavi desetljeće poslovanja. Nakon otvaranja tri restorana u Beogradu i sticanja dragocjenog iskustva, odlučili su ponuditi franšizu. Prva je otvorena u Mostaru.
„Sve što smo do sada postigle je rezultat ogromne ljubavi, energije, želje i upornosti“, kažu Maja i Arnela, dvije mame i prijateljice koje stoje iza brenda Pepetuška, pod kojim se od 2016. prave i prodaju posve jedinstvene, personalizirane lutke.
Franšizni sustavi mogu se klasificirati na različite načine i po različitim kriterijima, ali se suštinski razlikuju prema vrsti znanja koja se prenose primateljima franšize (know-how), vrsti djelatnosti ili načinu organizacije sustava.
Sarajevski CHIPAS otvorio je novi, reprezentativni objekt koji će pod još jednim krovom ponuditi sve po čemu je poznat – slani i slatki meni, specifičan interijer, domaćinsku atmosferu. Nova centralna kuhinja, pak, bit će ključna potpora primateljima CHIPAS franšize.
Đorđi Zorzić bio je jedan od prvih primatelja Sara Fashion franšize. Prije deset godina otvorio je prvi dućan pod ovim makedonskim brandom, danas ih ima pet. Kaže da za uspjeh treba mnogo rada i ljubavi.