Domino's stiže u Hrvatsku

Domino’s, američki franšizni lanac pizzerija koji ima više od 16.300 poslovnica u više od 85 zemalja, ovog proljeća otvara prvu poslovnicu u Hrvatskoj, doznaje Poslovni.hr. Za dolazak ovog branda zaslužan je partnerski tandem Mihael Sviben i Nils David Gornall iz tvrtke All about pizza.
– U ovu priču krenuli smo prije nešto više od godinu dana, a surađujemo s investitorom koji već ima poslovnice Domino’s Pizze u Japanu, Njemačkoj, Novom Zelandu i Australiji. Upoznao sam ga na katamaranu i kroz razgovor shvatio da je jedna od vodećih osoba u kompaniji Domino’s Pizza. Premda sam završio strojarstvo, oduvijek sam se želio upustiti u drugačiju poduzetničku priču, a naše tržište ima veliki potencijal. Iako već imamo jake igrače i kvalitetu, Hrvati vole pizzu, a mi nudimo američki stil pizze koji je potpuno drugačiji od svega trenutačno dostupnog na našem tržištu – otkrio je Sviben za Poslovni dnevnik.
Otvorenje prve poslovnice u Ulici Kneza Mislava preko puta hotela Sheraton u Zagrebu očekuje se u travnju ili svibnju.
Sviben ističe da će se pizze pripremati na licu mjesta, ispred kupaca će se mijesiti tijesto i slagati sastojci. Kako tvrdi, ključ uspjeha Domino’s Pizze osim kvalitete je i brzina dostave koja će biti maksimalno 30 minuta. – Lokacija se preuređuje i u planu nam je do kraja godine otvoriti još jednu te nastaviti širenje po Hrvatskoj – rekao je Sviben.
Kao i kod većine velikih i dobro ustrojenih franšiznih sustava, koji su vrlo rigorozni po pitanju kvalitete i zahtjeva certifikata, većina sastojaka za Domino's pizze bit će nabavljena od stranih dobavljača, kaže Sviben za Poslovni dnevnik. – No, vjerujemo da će se na trenutačnoj listi na kojoj je nekoliko domaćih dobavljača, uskoro naći još njih. U cilju nam je aktivirati hrvatsko gospodarstvo i proizvođače koji nude kvalitetu – kaže Sviben.
Domino’s je američki multinacionalni lanac pizza restorana sa sjedištem u Ann Arboru u Michiganu. Osnovan je 1960. godine kada su Tom Monaghan i njegov brat James preuzeli pizzeriju DomiNick’s. Ime Domino’s službeno su registrirali 1965. godine i nakon toga su se, putem franšize, počeli širiti na cijeli svijet. Pod brandom Domino's danas posluje više od 16.300 pizzerija u više od 85 zemalja. U ovoj regiji, Domino's ima restorane u Sjevernoj Makedoniji i na Kosovu.
pročitajte članke

Kako se od pilećih krilaca može napraviti dobar i profitabilan ugostiteljski biznis, a samim tim i perspektivna franšiza, objašnjava Zoran Videnović, vlasnik koncepta „Krilca i Pivce“ iz Niša
Zahvaljujući snažnom franšiznom razvoju, grčki lanac kafeterija MIKEL Coffee Company izrastao je u međunarodni brend. Što je potrebno za uzimanje franšize?
Riblji street food restoran Fish Delish otvorio je poslovnicu u Zagrebu. Što očekuju od novog tržišta i u kom će smjeru teći daljnji razvoj, otkriva vlasnik koncepta Stefano Petrović
Subway, lanac brze prehrane poznat po sendvičima, ima više od 1.600 prodajnih jedinica u Brazilu. Potpisivanjem ugovora s lokalnim partnerom planira proširiti mrežu na tom tržištu.
Rumunjski lanac „5 to go“ ubrzava tempo otvaranja novih kafića i najavljuje ulazak na još jedno inozemno tržište.
Najčitanije

„Sve što smo do sada postigle je rezultat ogromne ljubavi, energije, želje i upornosti“, kažu Maja i Arnela, dvije mame i prijateljice koje stoje iza brenda Pepetuška, pod kojim se od 2016. prave i prodaju posve jedinstvene, personalizirane lutke.
Minela Bašić je oduvijek voljela raditi s djecom, a kako je nedavno postala dio Jumping Clay franšizne obitelji – ta joj se želja i ispunila.
Zainteresirani ste za pokretanje novog posla? Razmišljate o kupnji franšize? No, mnogo toga je nepoznato, te vas ta pomisao pomalo i plaši? Pokušajte ovako: popunite poznati australski test ispod – možda vam pomogne doći do odgovora je li franšizing za vas!
LG Laundry Lounge, lanac samoposlužnih praonica rublja, uskoro će dobiti nove franšizne jedinice u Ljubljani, Pragu i Skoplju. Davatelj franšize savjetuje svoje primatelje da se u vrijeme COVIDa-19 obvezno pridržavaju i određenih pravila.
Proces traženja (regrutiranja) primatelja franšize nije nimalo lak. Kako bi se tvrtke trebale pripremiti za ovaj proces i što je potrebno za dobru promociju franšiznog koncepta?