Domino's stiže u Hrvatsku

Domino’s, američki franšizni lanac pizzerija koji ima više od 16.300 poslovnica u više od 85 zemalja, ovog proljeća otvara prvu poslovnicu u Hrvatskoj, doznaje Poslovni.hr. Za dolazak ovog branda zaslužan je partnerski tandem Mihael Sviben i Nils David Gornall iz tvrtke All about pizza.
– U ovu priču krenuli smo prije nešto više od godinu dana, a surađujemo s investitorom koji već ima poslovnice Domino’s Pizze u Japanu, Njemačkoj, Novom Zelandu i Australiji. Upoznao sam ga na katamaranu i kroz razgovor shvatio da je jedna od vodećih osoba u kompaniji Domino’s Pizza. Premda sam završio strojarstvo, oduvijek sam se želio upustiti u drugačiju poduzetničku priču, a naše tržište ima veliki potencijal. Iako već imamo jake igrače i kvalitetu, Hrvati vole pizzu, a mi nudimo američki stil pizze koji je potpuno drugačiji od svega trenutačno dostupnog na našem tržištu – otkrio je Sviben za Poslovni dnevnik.
Otvorenje prve poslovnice u Ulici Kneza Mislava preko puta hotela Sheraton u Zagrebu očekuje se u travnju ili svibnju.
Sviben ističe da će se pizze pripremati na licu mjesta, ispred kupaca će se mijesiti tijesto i slagati sastojci. Kako tvrdi, ključ uspjeha Domino’s Pizze osim kvalitete je i brzina dostave koja će biti maksimalno 30 minuta. – Lokacija se preuređuje i u planu nam je do kraja godine otvoriti još jednu te nastaviti širenje po Hrvatskoj – rekao je Sviben.
Kao i kod većine velikih i dobro ustrojenih franšiznih sustava, koji su vrlo rigorozni po pitanju kvalitete i zahtjeva certifikata, većina sastojaka za Domino's pizze bit će nabavljena od stranih dobavljača, kaže Sviben za Poslovni dnevnik. – No, vjerujemo da će se na trenutačnoj listi na kojoj je nekoliko domaćih dobavljača, uskoro naći još njih. U cilju nam je aktivirati hrvatsko gospodarstvo i proizvođače koji nude kvalitetu – kaže Sviben.
Domino’s je američki multinacionalni lanac pizza restorana sa sjedištem u Ann Arboru u Michiganu. Osnovan je 1960. godine kada su Tom Monaghan i njegov brat James preuzeli pizzeriju DomiNick’s. Ime Domino’s službeno su registrirali 1965. godine i nakon toga su se, putem franšize, počeli širiti na cijeli svijet. Pod brandom Domino's danas posluje više od 16.300 pizzerija u više od 85 zemalja. U ovoj regiji, Domino's ima restorane u Sjevernoj Makedoniji i na Kosovu.
pročitajte članke

Zahvaljujući snažnom franšiznom razvoju, grčki lanac kafeterija MIKEL Coffee Company izrastao je u međunarodni brend. Što je potrebno za uzimanje franšize?
Riblji street food restoran Fish Delish otvorio je poslovnicu u Zagrebu. Što očekuju od novog tržišta i u kom će smjeru teći daljnji razvoj, otkriva vlasnik koncepta Stefano Petrović
Subway, lanac brze prehrane poznat po sendvičima, ima više od 1.600 prodajnih jedinica u Brazilu. Potpisivanjem ugovora s lokalnim partnerom planira proširiti mrežu na tom tržištu.
Rumunjski lanac „5 to go“ ubrzava tempo otvaranja novih kafića i najavljuje ulazak na još jedno inozemno tržište.
„Ako želite biti najbolji, potrebna vam je najviša razina znanja i prakse“, kaže Crina Ciocian, partnerka i direktorica poslovnog razvoja u lancu kafeterija Meron
Najčitanije

„Sve što smo do sada postigle je rezultat ogromne ljubavi, energije, želje i upornosti“, kažu Maja i Arnela, dvije mame i prijateljice koje stoje iza brenda Pepetuška, pod kojim se od 2016. prave i prodaju posve jedinstvene, personalizirane lutke.
Franšizni koncept Edukido proširio je mrežu u Hrvatskoj. Novi edukativni centri bit će otvoreni u Zadru i Rijeci.
Željela se posvetiti edukaciji djece i pri tom graditi vlastiti poduzetnički put. Ines Slunjski napustila je posao u državnom sustavu, uzela franšizu i donijela u Varaždin dva edukativna programa – Malac Genijalac i Edukido.
Proces traženja (regrutiranja) primatelja franšize nije nimalo lak. Kako bi se tvrtke trebale pripremiti za ovaj proces i što je potrebno za dobru promociju franšiznog koncepta?
Kako se može iskoristiti ovčja vuna? Poduzetnički dvojac iz Rumunjske započeo je proizvodnju peleta od ovčje vune, koji se u poljoprivredi koristi kao kvalitetno organsko gnojivo.