Novi Subway u Zagrebu
Osim restorana u Arena Centru, koji je otvoren 2017, Zagreb dobiva i drugi Subway restoran, i to u najužem centru grada – u Petrićevom prolazu, ispod Iličkog nebodera na Trgu bana Jelačića.
Novim restoranom, Subway u Hrvatsku donosi i nov dizajn Fresh Forward, koji će gostima pružiti nove mogućnosti izbora – od načina kako naručiti i preuzeti hranu, do potpunog užitka u obroku. Snažan vizualni identitet u kombinaciji s inovativnim dizajnom interijera prostor čini svjetlijim i modernijim. Kako je Subway poznat po svojim sendvičima, u prvom planu je kutak sa svježim povrćem, kojim se želi dodatno naglasiti predanost svježim i kvalitetnim proizvodima, dok osvijetljeni prostor s ostalim proizvodima poput raznih salata, keksa i pecivima gostu omogućuje dodatni izbor, navodi se u pripćenju. U restoranu je omogućeno i besplatno korištenje brze WiFi mreže i punjenja mobilnog uređaja za vrijeme obroka.
– Novim dizajnom restorana željeli smo potaknuti goste da vrijeme u restoranu provedu ugodnije. Restoran je u svježim tonovima, što ide ukorak s našim proizvodima – svježe pripravljenim sendvičima, salatama i wrapovima. Željeli smo postići da dizajn naglašava ponudu restorana. Ponosni smo što se naš novi restoran i svi naši proizvodi savršeno uklapaju u preferencije naših gostiju – kaže Vladimir Hanula, vlasnik restorana i franšizni partner Subwaya u Hrvatskoj.
Pokreni biznis – otvori Subway restoran
Zahvaljujući iskušanom poslovnom modelu, Subway restoran je i izvrsna poslovna priliku za poduzetnike koji razmišljaju o biznisu u ugostiteljstvu, podsjećaju u Subwayu. Kao primatelji Subway franšize, partneri dobivaju brojne mogućnosti, budući da je franšiza utemeljena na sustavu koji postoji već gotovo 55 godina. Prokušani postupci primateljima franšize olakšavaju svaki korak u vođenju restorana. Sustav je jednostavan i lako upravljiv, nudi fleksibilne mogućnosti odabira lokacije i nije tehnički kompliciran, što znači da se može implementirati uz doista umjerena ulaganja.
– Naš prvi Fresh Forward restoran je primjer kako se dalje želimo razvijati na hrvatskom tržištu te će svi novi restorani biti otvoreni u ovom dizajnu. Velik potencijal vidimo i dalje u Zagrebu, ali i u drugim hrvatskim gradovima – Splitu, Rijeci, Osijeku, Šibeniku, Zadru, ali i na odmorištima uz autoceste – rekao je Martin Princ, Country Director za Središnju i Istočnu Europu.
Poslovni rezultati Subwaya također su značajni. Na godišnjoj razini, Subway u Hrvatskoj konstantno raste – godišnji rast prodaje u Hrvatskoj iznosi 6%, a godišnji profit za primatelje franšize 9%. U 2019. Subway je ostvario značajan rast u Hrvatskoj – prodaja je porasla 13% u posljednjem kvartalu te 20% tijekom prošlog mjeseca.
S više od 42.000 restorana na globalnoj razini, Subway je i najveći lanac restorana na svijetu. Zanimljivo je da sama tvrtka Subway nema niti jedan restoran u svom vlasništvu. Svi restorani, naime, pripadaju primateljima franšize, kojih danas ima više od 21.000, a čak 70% primatelja franšize vodi više od jednog restorana. Među njima su i oni koji u svom franšiznom portfelju drže po 100 i više Subwaya.

pročitajte članke

Kako se od pilećih krilaca može napraviti dobar i profitabilan ugostiteljski biznis, a samim tim i perspektivna franšiza, objašnjava Zoran Videnović, vlasnik koncepta „Krilca i Pivce“ iz Niša
Zahvaljujući snažnom franšiznom razvoju, grčki lanac kafeterija MIKEL Coffee Company izrastao je u međunarodni brend. Što je potrebno za uzimanje franšize?
Riblji street food restoran Fish Delish otvorio je poslovnicu u Zagrebu. Što očekuju od novog tržišta i u kom će smjeru teći daljnji razvoj, otkriva vlasnik koncepta Stefano Petrović
Subway, lanac brze prehrane poznat po sendvičima, ima više od 1.600 prodajnih jedinica u Brazilu. Potpisivanjem ugovora s lokalnim partnerom planira proširiti mrežu na tom tržištu.
Rumunjski lanac „5 to go“ ubrzava tempo otvaranja novih kafića i najavljuje ulazak na još jedno inozemno tržište.
Najčitanije

Franšizni paket je suština franšiznog sustava, jer sadrži sve - kompletan poslovni koncept koji nudi davatelj franšize.
Edukido u 3 godine otvara 15 centara u Hrvatskoj i širi se na regiju. Donosimo razgovor sa voditeljicom franšize, Ines Slunjski, o rastu, podršci i planovima za budućnost.
„Škola brzog čitanja i mudrog učenja“ jedna je od rijetkih domaćih franšiznih mreža koja već godinama uspješno odolijeva svim izazovima i stalno raste.
Potpuni ili djelomični prekid rada uslijed pandemije koronavirusa naveo je mnoge biznise da razviju nove alate i modele poslovanja. Kako su edukativni sustavi iz ove regije odgovorili na krizu te kako su se prilagodili novim okolnostima?
Proces traženja (regrutiranja) primatelja franšize nije nimalo lak. Kako bi se tvrtke trebale pripremiti za ovaj proces i što je potrebno za dobru promociju franšiznog koncepta?