Novi Subway u Zagrebu
Osim restorana u Arena Centru, koji je otvoren 2017, Zagreb dobiva i drugi Subway restoran, i to u najužem centru grada – u Petrićevom prolazu, ispod Iličkog nebodera na Trgu bana Jelačića.
Novim restoranom, Subway u Hrvatsku donosi i nov dizajn Fresh Forward, koji će gostima pružiti nove mogućnosti izbora – od načina kako naručiti i preuzeti hranu, do potpunog užitka u obroku. Snažan vizualni identitet u kombinaciji s inovativnim dizajnom interijera prostor čini svjetlijim i modernijim. Kako je Subway poznat po svojim sendvičima, u prvom planu je kutak sa svježim povrćem, kojim se želi dodatno naglasiti predanost svježim i kvalitetnim proizvodima, dok osvijetljeni prostor s ostalim proizvodima poput raznih salata, keksa i pecivima gostu omogućuje dodatni izbor, navodi se u pripćenju. U restoranu je omogućeno i besplatno korištenje brze WiFi mreže i punjenja mobilnog uređaja za vrijeme obroka.
– Novim dizajnom restorana željeli smo potaknuti goste da vrijeme u restoranu provedu ugodnije. Restoran je u svježim tonovima, što ide ukorak s našim proizvodima – svježe pripravljenim sendvičima, salatama i wrapovima. Željeli smo postići da dizajn naglašava ponudu restorana. Ponosni smo što se naš novi restoran i svi naši proizvodi savršeno uklapaju u preferencije naših gostiju – kaže Vladimir Hanula, vlasnik restorana i franšizni partner Subwaya u Hrvatskoj.
Pokreni biznis – otvori Subway restoran
Zahvaljujući iskušanom poslovnom modelu, Subway restoran je i izvrsna poslovna priliku za poduzetnike koji razmišljaju o biznisu u ugostiteljstvu, podsjećaju u Subwayu. Kao primatelji Subway franšize, partneri dobivaju brojne mogućnosti, budući da je franšiza utemeljena na sustavu koji postoji već gotovo 55 godina. Prokušani postupci primateljima franšize olakšavaju svaki korak u vođenju restorana. Sustav je jednostavan i lako upravljiv, nudi fleksibilne mogućnosti odabira lokacije i nije tehnički kompliciran, što znači da se može implementirati uz doista umjerena ulaganja.
– Naš prvi Fresh Forward restoran je primjer kako se dalje želimo razvijati na hrvatskom tržištu te će svi novi restorani biti otvoreni u ovom dizajnu. Velik potencijal vidimo i dalje u Zagrebu, ali i u drugim hrvatskim gradovima – Splitu, Rijeci, Osijeku, Šibeniku, Zadru, ali i na odmorištima uz autoceste – rekao je Martin Princ, Country Director za Središnju i Istočnu Europu.
Poslovni rezultati Subwaya također su značajni. Na godišnjoj razini, Subway u Hrvatskoj konstantno raste – godišnji rast prodaje u Hrvatskoj iznosi 6%, a godišnji profit za primatelje franšize 9%. U 2019. Subway je ostvario značajan rast u Hrvatskoj – prodaja je porasla 13% u posljednjem kvartalu te 20% tijekom prošlog mjeseca.
S više od 42.000 restorana na globalnoj razini, Subway je i najveći lanac restorana na svijetu. Zanimljivo je da sama tvrtka Subway nema niti jedan restoran u svom vlasništvu. Svi restorani, naime, pripadaju primateljima franšize, kojih danas ima više od 21.000, a čak 70% primatelja franšize vodi više od jednog restorana. Među njima su i oni koji u svom franšiznom portfelju drže po 100 i više Subwaya.

pročitajte članke

Zahvaljujući snažnom franšiznom razvoju, grčki lanac kafeterija MIKEL Coffee Company izrastao je u međunarodni brend. Što je potrebno za uzimanje franšize?
Riblji street food restoran Fish Delish otvorio je poslovnicu u Zagrebu. Što očekuju od novog tržišta i u kom će smjeru teći daljnji razvoj, otkriva vlasnik koncepta Stefano Petrović
Subway, lanac brze prehrane poznat po sendvičima, ima više od 1.600 prodajnih jedinica u Brazilu. Potpisivanjem ugovora s lokalnim partnerom planira proširiti mrežu na tom tržištu.
Rumunjski lanac „5 to go“ ubrzava tempo otvaranja novih kafića i najavljuje ulazak na još jedno inozemno tržište.
„Ako želite biti najbolji, potrebna vam je najviša razina znanja i prakse“, kaže Crina Ciocian, partnerka i direktorica poslovnog razvoja u lancu kafeterija Meron
Najčitanije

„Sve što smo do sada postigle je rezultat ogromne ljubavi, energije, želje i upornosti“, kažu Maja i Arnela, dvije mame i prijateljice koje stoje iza brenda Pepetuška, pod kojim se od 2016. prave i prodaju posve jedinstvene, personalizirane lutke.
Franšizni koncept Edukido proširio je mrežu u Hrvatskoj. Novi edukativni centri bit će otvoreni u Zadru i Rijeci.
Željela se posvetiti edukaciji djece i pri tom graditi vlastiti poduzetnički put. Ines Slunjski napustila je posao u državnom sustavu, uzela franšizu i donijela u Varaždin dva edukativna programa – Malac Genijalac i Edukido.
Proces traženja (regrutiranja) primatelja franšize nije nimalo lak. Kako bi se tvrtke trebale pripremiti za ovaj proces i što je potrebno za dobru promociju franšiznog koncepta?
Kako se može iskoristiti ovčja vuna? Poduzetnički dvojac iz Rumunjske započeo je proizvodnju peleta od ovčje vune, koji se u poljoprivredi koristi kao kvalitetno organsko gnojivo.