Icy Bobo je od sada YORTIE
 
                                                                        Vlasnik koncepta Rok Jakše kaže da su odlučili rebrandirati koncept jer su željeli podići brand na višu razinu te svim elementima koncepta – brandingu, dizajnu prodajnih jedinica – dati luksuznu notu. – Podigli smo brand na višu razinu. Također smo proširili asortiman proizvoda, a počeli su nam i pristizati zahtjevi za otvorenje jedinica koje bi radile tijekom cijele godine. Sve nas je ovo dovelo do rebrandiranja koncepta i stvaranja novog zaštitnog znaka YORTIE – objašnjava Rok Jakše.
Sve postojeće mobilne franšizne jedinice su već rebrandirane, podsjeća Jakše.
Osim sladoleda koji se priprema na specifičan način, pred samim kupcima, sada se nude i mini-palačinke, kao i dvije vrste zdravih napitaka, kava i YORTIE slatkiši.
Rebrandiranje i novi proizvodi nisu jedine inovacije u YORTIE franšiznom konceptu. Naime, osim mobilnog štanda za prodaju sladoleda, primatelji franšize od sada mogu otvoriti i klasični dućan koji će raditi cijele godine. Osmišljeno je nekoliko modela prodajnih mjesta – dućan na ulici sa i bez mjesta za sjedenje, kao i klasičan dućan ili štand u trgovačkom centru. Preporučuje se da se lokal otvori u centralnim i turističkim gradskim zonama, trgovačkim centrima, parkovima koje posjećuju djeca, mladi, obitelji – glavna ciljana skupina branda YORTIE.
YORTIE u Sloveniji i Hrvatskoj za sada ima dvije jedinice, u Njemačkoj jednu, a nove primatelje franšize traže diljem Europe.
pročitajte članke
 Krilca za uspešan biznis
                                                /10.03.2025
                                             
                                                Krilca za uspešan biznis
                                                /10.03.2025
                                            
                                            Kako se od pilećih krilaca može napraviti dobar i profitabilan ugostiteljski biznis, a samim tim i perspektivna franšiza, objašnjava Zoran Videnović, vlasnik koncepta „Krilca i Pivce“ iz Niša
Zahvaljujući snažnom franšiznom razvoju, grčki lanac kafeterija MIKEL Coffee Company izrastao je u međunarodni brend. Što je potrebno za uzimanje franšize?
Riblji street food restoran Fish Delish otvorio je poslovnicu u Zagrebu. Što očekuju od novog tržišta i u kom će smjeru teći daljnji razvoj, otkriva vlasnik koncepta Stefano Petrović
Subway, lanac brze prehrane poznat po sendvičima, ima više od 1.600 prodajnih jedinica u Brazilu. Potpisivanjem ugovora s lokalnim partnerom planira proširiti mrežu na tom tržištu.
Rumunjski lanac „5 to go“ ubrzava tempo otvaranja novih kafića i najavljuje ulazak na još jedno inozemno tržište.
Najčitanije
 My way: Subway
                                                /11.03.2014
                                             
                                                My way: Subway
                                                /11.03.2014
                                            
                                            Da je savjet prijatelja ponekad zlata vrijedan, reći će i Iztok Levac, mladi poduzetnik iz Slovenije koji je poslušao prijedlog prijatelja i počeo razmišljati o franšizi američkog fast-food lanca Subway.
KiDS Escape Room je u kratkom roku postao najtraženije mjesto za dječje proslave rođendana u Rijeci. Je li ovo dobra poslovna prilika i za poduzetne iz drugih gradova regiona i što je potrebno za uzimanje franšize?
Kako se postaje franšizni menadžer te koliko je komunikacija s primateljima franšize važna, priča Danijela Kraljević, franšizni menadžer tvrtke Direct Booker
Edukido u 3 godine otvara 15 centara u Hrvatskoj i širi se na regiju. Donosimo razgovor sa voditeljicom franšize, Ines Slunjski, o rastu, podršci i planovima za budućnost.
Franšizing je način na koji vlastiti posao možete voditi pod dobro poznatim brendom! Koristi se i od strane nekih od najvećih svijetskih brendova. Stoga - pokušajmo objasniti što je to franšizno poslovanje!
 
                 
  
 