Icy Bobo je od sada YORTIE

Vlasnik koncepta Rok Jakše kaže da su odlučili rebrandirati koncept jer su željeli podići brand na višu razinu te svim elementima koncepta – brandingu, dizajnu prodajnih jedinica – dati luksuznu notu. – Podigli smo brand na višu razinu. Također smo proširili asortiman proizvoda, a počeli su nam i pristizati zahtjevi za otvorenje jedinica koje bi radile tijekom cijele godine. Sve nas je ovo dovelo do rebrandiranja koncepta i stvaranja novog zaštitnog znaka YORTIE – objašnjava Rok Jakše.
Sve postojeće mobilne franšizne jedinice su već rebrandirane, podsjeća Jakše.
Osim sladoleda koji se priprema na specifičan način, pred samim kupcima, sada se nude i mini-palačinke, kao i dvije vrste zdravih napitaka, kava i YORTIE slatkiši.
Rebrandiranje i novi proizvodi nisu jedine inovacije u YORTIE franšiznom konceptu. Naime, osim mobilnog štanda za prodaju sladoleda, primatelji franšize od sada mogu otvoriti i klasični dućan koji će raditi cijele godine. Osmišljeno je nekoliko modela prodajnih mjesta – dućan na ulici sa i bez mjesta za sjedenje, kao i klasičan dućan ili štand u trgovačkom centru. Preporučuje se da se lokal otvori u centralnim i turističkim gradskim zonama, trgovačkim centrima, parkovima koje posjećuju djeca, mladi, obitelji – glavna ciljana skupina branda YORTIE.
YORTIE u Sloveniji i Hrvatskoj za sada ima dvije jedinice, u Njemačkoj jednu, a nove primatelje franšize traže diljem Europe.
pročitajte članke

Kako se od pilećih krilaca može napraviti dobar i profitabilan ugostiteljski biznis, a samim tim i perspektivna franšiza, objašnjava Zoran Videnović, vlasnik koncepta „Krilca i Pivce“ iz Niša
Zahvaljujući snažnom franšiznom razvoju, grčki lanac kafeterija MIKEL Coffee Company izrastao je u međunarodni brend. Što je potrebno za uzimanje franšize?
Riblji street food restoran Fish Delish otvorio je poslovnicu u Zagrebu. Što očekuju od novog tržišta i u kom će smjeru teći daljnji razvoj, otkriva vlasnik koncepta Stefano Petrović
Subway, lanac brze prehrane poznat po sendvičima, ima više od 1.600 prodajnih jedinica u Brazilu. Potpisivanjem ugovora s lokalnim partnerom planira proširiti mrežu na tom tržištu.
Rumunjski lanac „5 to go“ ubrzava tempo otvaranja novih kafića i najavljuje ulazak na još jedno inozemno tržište.
Najčitanije

Đorđi Zorzić bio je jedan od prvih primatelja Sara Fashion franšize. Prije deset godina otvorio je prvi dućan pod ovim makedonskim brandom, danas ih ima pet. Kaže da za uspjeh treba mnogo rada i ljubavi.
„Sve što smo do sada postigle je rezultat ogromne ljubavi, energije, želje i upornosti“, kažu Maja i Arnela, dvije mame i prijateljice koje stoje iza brenda Pepetuška, pod kojim se od 2016. prave i prodaju posve jedinstvene, personalizirane lutke.
Kako se može iskoristiti ovčja vuna? Poduzetnički dvojac iz Rumunjske započeo je proizvodnju peleta od ovčje vune, koji se u poljoprivredi koristi kao kvalitetno organsko gnojivo.
Raditi s djecom i uživati u poslu kojim se bavite bilo je ostvarenje snova, kaže Sandra Bilić-Kandić, primateljica master franšize koncepta Tinker Labs. Cilj joj je podijeliti iskustvo i proširiti franšiznu mrežu škola u Srbiji i Crnoj Gori.
Željela se posvetiti edukaciji djece i pri tom graditi vlastiti poduzetnički put. Ines Slunjski napustila je posao u državnom sustavu, uzela franšizu i donijela u Varaždin dva edukativna programa – Malac Genijalac i Edukido.