Ni Latinska Amerika nije daleko
Peru nije slučajno odabran. Marilia Duda je, naime, porijeklom iz Perua, odrasla je u Cuscu, jednom od najposjećenijih južnoameričkih gradova, koji u godinu dana ugosti više od milijun i pol turista iz cijelog svijeta. I ne samo to. Kao školovani menadžer u turizmu, Marilia je vodila i vlastitu turističku agenciju, okušala se u svim područjima turizma prije preseljenja u Dubrovnik, gdje danas živi sa suprugom. Leo Duda, s druge strane, odrastao je u Dubrovniku i odmalena je poznavao Nikolu Grubelića, jednog od vlasnika tvrtke Direct Booker. Kada je sa suprugom počeo razmišljati o pokretanju vlastitog biznisa, sve su kockice već bile sretno „posložene“ – umjesto da sami grade posao iz temelja, u listopadu 2018. odlučili su investirati i kupiti franšizu iz područja turizma Direct Booker.
Na prvi pogled, jedina je neobična okolnost to što Leo i Marilia žive u Dubrovniku, a franšizu su kupili za područje grada Cusca u Peruu, gdje će, po pravilima Direct Booker sustava, nuditi usluge posredovanja, upravljanja i iznajmljivanja privatnog smještaja. Međutim, kako nam objašnjava ovaj bračni par, s razvojem novih tehnologija, vođenje posla i iznajmljivanje privatnog smještaja preko online platformi danas je uobičajena pojava koja na najlakši način spaja i najudaljenije točke na planeti. Kako bi, pak, svaki aspekt posla bio pokriven, zaduženja su podijeljena – Leo je direktor firme, Marilia vodi administraciju, a u pripremi franšize je pomagala oko prevođenja na španjolski jezik i svega ostaloga što se ticalo otvaranja turističke agencije u Peruu. Za prodaju i prezentiranje Direct Booker usluga iznajmljivačima u Peruu, Marilia je angažirala svoga brata.
– Moj šurjak Alexandar Ochoa, koji je također završio turistički menadžment, preuzeo je posao u Peruu i bit će zadužen za vođenje franšize u skladu s visokim standardima Direct Bookera – ističe i Leo Duda kako su uspjeli „podijeliti“ biznis između Dubrovnika i Cusca. – Sretni smo što i on ima priliku da sve što je naučio na studijama sada primijeni u praksi – dodaje on.
– Ulaganje u Direct Booker franšizu nam je jedna od najuzbudljivijih avantura u životu koja zahtijeva puno rada i odgovornosti. No, kako sam poznavao vlasnika od djetinjstva, rado smo se upustili u ovaj pothvat, čime je Direct Booker, već uspješna tvrtka na teritoriju Hrvatske i Europe, svoje djelovanje proširio i na Južnu Ameriku. Jer samo je nebo granica – kaže Leo Duda.
Prije samog pristupanja Direct Bookeru, bili su, kako kaže, detaljno upoznati s poslovanjem i operativnim djelovanjem ovakve franšize. Prošli su i proces edukacije kako bi u potpunosti savladali sve sadržaje i razumjeli sve aktivnosti koje se od njih očekuju. – Na taj način biti dio Direct Bookera obećava i uspješan zajednički rad na međunarodnoj razini – siguran je Leo.
Danijela Kraljević, franšizni menadžer u tvrtki Direct Booker, kaže da je i za njih, kao davatelje franšize, ovako daleko tržište pravi izazov. – Kako je sve u početku i pričamo o sasvim novoj i drugačijoj lokaciji, u svemu idemo polako – kaže ona.

pročitajte članke

Direct Booker je svoj franšizni portfelj ove godine proširio s dva nova tržišta – Sjevernom Makedonijom i Grčkom. Kakvi su planovi te očekivanja novih primatelja franšize?
CityPal, web platforma i brošure putem kojih lokalni stanovnici turistima predstavljaju najbolje iz ponude svog mjesta, dostupna je kroz franšizu. Za sada, CityPal posluje u Zagrebu i Puli.
Koje je tržište „poželjna destinacija“ za razvoj franšizne mreže, tko su idealni partneri te koliko treba investirati u ovu turističku franšizu, otkriva Nino Dubretić, suvlasnik Direct Bookera
Direct Booker, franšizni sustav turističkih agencija za iznajmljivanje i upravljanje privatnim smještajem, započinje poslovanje u Poljskoj. Franšiznu su mrežu proširili i u regiji.
Pod kojim je uvjetima moguće franšizni ugovor prenijeti na drugoga? Direct Booker, turistička agencija za upravljanje privatnim smještajem, daje dobar primjer.
Najčitanije

New York bagel sa sarajevskom dušom: kako je jedan bračni par pokrenuo hit biznis i sada nudi franšizu svima koji žele autentičan brend u svom gradu.
„Sve što smo do sada postigle je rezultat ogromne ljubavi, energije, želje i upornosti“, kažu Maja i Arnela, dvije mame i prijateljice koje stoje iza brenda Pepetuška, pod kojim se od 2016. prave i prodaju posve jedinstvene, personalizirane lutke.
Zahvaljujući snažnom franšiznom razvoju, grčki lanac kafeterija MIKEL Coffee Company izrastao je u međunarodni brend. Što je potrebno za uzimanje franšize?
Minela Bašić je oduvijek voljela raditi s djecom, a kako je nedavno postala dio Jumping Clay franšizne obitelji – ta joj se želja i ispunila.
Zainteresirani ste za pokretanje novog posla? Razmišljate o kupnji franšize? No, mnogo toga je nepoznato, te vas ta pomisao pomalo i plaši? Pokušajte ovako: popunite poznati australski test ispod – možda vam pomogne doći do odgovora je li franšizing za vas!