Restoran za radilice

McDonald's u Švedskoj otišao je korak dalje u odnosu na druge restorane brze prehrane i povukao, prema mnogim komentarima, odličan marketinški potez – otvorio je, ni manje ni više, nego restoran za pčele McHive. Kao što samo ime sugerira, unutrašnjost ovog, najmanjeg restorana jeste pčelinjak, dok izvana u cijelosti podsjeća na McDonald'sove restorane, s dijelom za sjedenje, naručivanjem iz automobila, brandiranim prozorima, prepoznatljivom drvenom fasadom...
Pčele nisu slučajno odabrane, jer su ovi insekti, zbog sve veće upotrebe pesticida u poljoprivredi, ugroženi u mnogim dijelovima svijeta. Nedavno, kao i svakog 20. svibnja, obilježen je i Svjetski dan pčela. Pčele su iznimno važni insekti zbog oprašivanja, a tvrtka McDonald's na zanimljiv je način „pružila ruku“. Kao što je najavljeno, slične „kućice“ bit će instalirane i na drugim lokacijama u Švedskoj.
McHive je osmislila marketinška tvrtka NordDDB, u kojoj su istaknuli da neki restorani u ovom lancu brze prehrane u Švedskoj već imaju košnice na svojim krovovima. – Inicijativa je rođena na lokalu, ali ona sada raste. Sve više primatelja McDonald's franšize u Švedskoj pridružuje se ovoj inicijativi i, umjesto trave, oko restorana sade cvijeće i biljke koje su važne za dobrobit divljih pčela – kažu u tvrtki.
Christoffer Ronnblad, direktor marketinga u McDonald'su u Švedskoj, rekao je da u svojoj mreži imaju mnogo istinski predanih primatelja franšize koji doprinose održivom radu McDonald'sa te da je dobro što mogu iskoristiti veličinu franšizne mreže kako bi promovirali ideju košnica na krovovima restorana.
Ostaje da se vidi hoće li i neki drugi primatelji franšize u svijetu krenuti sličnim putem ili, pak, stvoriti nešto kreativnije.
pročitajte članke

Kako se od pilećih krilaca može napraviti dobar i profitabilan ugostiteljski biznis, a samim tim i perspektivna franšiza, objašnjava Zoran Videnović, vlasnik koncepta „Krilca i Pivce“ iz Niša
Zahvaljujući snažnom franšiznom razvoju, grčki lanac kafeterija MIKEL Coffee Company izrastao je u međunarodni brend. Što je potrebno za uzimanje franšize?
Riblji street food restoran Fish Delish otvorio je poslovnicu u Zagrebu. Što očekuju od novog tržišta i u kom će smjeru teći daljnji razvoj, otkriva vlasnik koncepta Stefano Petrović
Subway, lanac brze prehrane poznat po sendvičima, ima više od 1.600 prodajnih jedinica u Brazilu. Potpisivanjem ugovora s lokalnim partnerom planira proširiti mrežu na tom tržištu.
Rumunjski lanac „5 to go“ ubrzava tempo otvaranja novih kafića i najavljuje ulazak na još jedno inozemno tržište.
Najčitanije

„Sve što smo do sada postigle je rezultat ogromne ljubavi, energije, želje i upornosti“, kažu Maja i Arnela, dvije mame i prijateljice koje stoje iza brenda Pepetuška, pod kojim se od 2016. prave i prodaju posve jedinstvene, personalizirane lutke.
Minela Bašić je oduvijek voljela raditi s djecom, a kako je nedavno postala dio Jumping Clay franšizne obitelji – ta joj se želja i ispunila.
Zainteresirani ste za pokretanje novog posla? Razmišljate o kupnji franšize? No, mnogo toga je nepoznato, te vas ta pomisao pomalo i plaši? Pokušajte ovako: popunite poznati australski test ispod – možda vam pomogne doći do odgovora je li franšizing za vas!
LG Laundry Lounge, lanac samoposlužnih praonica rublja, uskoro će dobiti nove franšizne jedinice u Ljubljani, Pragu i Skoplju. Davatelj franšize savjetuje svoje primatelje da se u vrijeme COVIDa-19 obvezno pridržavaju i određenih pravila.
Proces traženja (regrutiranja) primatelja franšize nije nimalo lak. Kako bi se tvrtke trebale pripremiti za ovaj proces i što je potrebno za dobru promociju franšiznog koncepta?