Restoran za radilice

McDonald's u Švedskoj otišao je korak dalje u odnosu na druge restorane brze prehrane i povukao, prema mnogim komentarima, odličan marketinški potez – otvorio je, ni manje ni više, nego restoran za pčele McHive. Kao što samo ime sugerira, unutrašnjost ovog, najmanjeg restorana jeste pčelinjak, dok izvana u cijelosti podsjeća na McDonald'sove restorane, s dijelom za sjedenje, naručivanjem iz automobila, brandiranim prozorima, prepoznatljivom drvenom fasadom...
Pčele nisu slučajno odabrane, jer su ovi insekti, zbog sve veće upotrebe pesticida u poljoprivredi, ugroženi u mnogim dijelovima svijeta. Nedavno, kao i svakog 20. svibnja, obilježen je i Svjetski dan pčela. Pčele su iznimno važni insekti zbog oprašivanja, a tvrtka McDonald's na zanimljiv je način „pružila ruku“. Kao što je najavljeno, slične „kućice“ bit će instalirane i na drugim lokacijama u Švedskoj.
McHive je osmislila marketinška tvrtka NordDDB, u kojoj su istaknuli da neki restorani u ovom lancu brze prehrane u Švedskoj već imaju košnice na svojim krovovima. – Inicijativa je rođena na lokalu, ali ona sada raste. Sve više primatelja McDonald's franšize u Švedskoj pridružuje se ovoj inicijativi i, umjesto trave, oko restorana sade cvijeće i biljke koje su važne za dobrobit divljih pčela – kažu u tvrtki.
Christoffer Ronnblad, direktor marketinga u McDonald'su u Švedskoj, rekao je da u svojoj mreži imaju mnogo istinski predanih primatelja franšize koji doprinose održivom radu McDonald'sa te da je dobro što mogu iskoristiti veličinu franšizne mreže kako bi promovirali ideju košnica na krovovima restorana.
Ostaje da se vidi hoće li i neki drugi primatelji franšize u svijetu krenuti sličnim putem ili, pak, stvoriti nešto kreativnije.
pročitajte članke

Kako se od pilećih krilaca može napraviti dobar i profitabilan ugostiteljski biznis, a samim tim i perspektivna franšiza, objašnjava Zoran Videnović, vlasnik koncepta „Krilca i Pivce“ iz Niša
Zahvaljujući snažnom franšiznom razvoju, grčki lanac kafeterija MIKEL Coffee Company izrastao je u međunarodni brend. Što je potrebno za uzimanje franšize?
Riblji street food restoran Fish Delish otvorio je poslovnicu u Zagrebu. Što očekuju od novog tržišta i u kom će smjeru teći daljnji razvoj, otkriva vlasnik koncepta Stefano Petrović
Subway, lanac brze prehrane poznat po sendvičima, ima više od 1.600 prodajnih jedinica u Brazilu. Potpisivanjem ugovora s lokalnim partnerom planira proširiti mrežu na tom tržištu.
Rumunjski lanac „5 to go“ ubrzava tempo otvaranja novih kafića i najavljuje ulazak na još jedno inozemno tržište.
Najčitanije

Da je savjet prijatelja ponekad zlata vrijedan, reći će i Iztok Levac, mladi poduzetnik iz Slovenije koji je poslušao prijedlog prijatelja i počeo razmišljati o franšizi američkog fast-food lanca Subway.
Franšizni paket je suština franšiznog sustava, jer sadrži sve - kompletan poslovni koncept koji nudi davatelj franšize.
Željela se posvetiti edukaciji djece i pri tom graditi vlastiti poduzetnički put. Ines Slunjski napustila je posao u državnom sustavu, uzela franšizu i donijela u Varaždin dva edukativna programa – Malac Genijalac i Edukido.
Nova franšizna jedinica samoposlužnih praonica rublja LG Laundry Lounge otvorena je u Kastavu nadomak Rijeke.
Kako je nastao Tinker Labs, što je potrebno za otvaranje franšize te zašto se vođenje jedne ovakve škole smatra dobrom poslovnom prilikom, otkriva Alan Mate Orlić, tvorac i vlasnik koncepta