Restoran za radilice

McDonald's u Švedskoj otišao je korak dalje u odnosu na druge restorane brze prehrane i povukao, prema mnogim komentarima, odličan marketinški potez – otvorio je, ni manje ni više, nego restoran za pčele McHive. Kao što samo ime sugerira, unutrašnjost ovog, najmanjeg restorana jeste pčelinjak, dok izvana u cijelosti podsjeća na McDonald'sove restorane, s dijelom za sjedenje, naručivanjem iz automobila, brandiranim prozorima, prepoznatljivom drvenom fasadom...
Pčele nisu slučajno odabrane, jer su ovi insekti, zbog sve veće upotrebe pesticida u poljoprivredi, ugroženi u mnogim dijelovima svijeta. Nedavno, kao i svakog 20. svibnja, obilježen je i Svjetski dan pčela. Pčele su iznimno važni insekti zbog oprašivanja, a tvrtka McDonald's na zanimljiv je način „pružila ruku“. Kao što je najavljeno, slične „kućice“ bit će instalirane i na drugim lokacijama u Švedskoj.
McHive je osmislila marketinška tvrtka NordDDB, u kojoj su istaknuli da neki restorani u ovom lancu brze prehrane u Švedskoj već imaju košnice na svojim krovovima. – Inicijativa je rođena na lokalu, ali ona sada raste. Sve više primatelja McDonald's franšize u Švedskoj pridružuje se ovoj inicijativi i, umjesto trave, oko restorana sade cvijeće i biljke koje su važne za dobrobit divljih pčela – kažu u tvrtki.
Christoffer Ronnblad, direktor marketinga u McDonald'su u Švedskoj, rekao je da u svojoj mreži imaju mnogo istinski predanih primatelja franšize koji doprinose održivom radu McDonald'sa te da je dobro što mogu iskoristiti veličinu franšizne mreže kako bi promovirali ideju košnica na krovovima restorana.
Ostaje da se vidi hoće li i neki drugi primatelji franšize u svijetu krenuti sličnim putem ili, pak, stvoriti nešto kreativnije.
pročitajte članke

Riblji street food restoran Fish Delish otvorio je poslovnicu u Zagrebu. Što očekuju od novog tržišta i u kom će smjeru teći daljnji razvoj, otkriva vlasnik koncepta Stefano Petrović
Subway, lanac brze prehrane poznat po sendvičima, ima više od 1.600 prodajnih jedinica u Brazilu. Potpisivanjem ugovora s lokalnim partnerom planira proširiti mrežu na tom tržištu.
Rumunjski lanac „5 to go“ ubrzava tempo otvaranja novih kafića i najavljuje ulazak na još jedno inozemno tržište.
„Ako želite biti najbolji, potrebna vam je najviša razina znanja i prakse“, kaže Crina Ciocian, partnerka i direktorica poslovnog razvoja u lancu kafeterija Meron
Tko ima želju obogatiti lokalno gastro tržište i pokrenuti uspješan brand ribljeg street food restorana – od sada može uzeti franšizu koncepta Fish Delish. Kakva se prilika nudi franšiznim partnerima?
Najčitanije

Fitbar, jedinstveni koncept restorana zdrave hrane, ove godine slavi desetljeće poslovanja. Nakon otvaranja tri restorana u Beogradu i sticanja dragocjenog iskustva, odlučili su ponuditi franšizu. Prva je otvorena u Mostaru.
„Sve što smo do sada postigle je rezultat ogromne ljubavi, energije, želje i upornosti“, kažu Maja i Arnela, dvije mame i prijateljice koje stoje iza brenda Pepetuška, pod kojim se od 2016. prave i prodaju posve jedinstvene, personalizirane lutke.
Franšizni sustavi mogu se klasificirati na različite načine i po različitim kriterijima, ali se suštinski razlikuju prema vrsti znanja koja se prenose primateljima franšize (know-how), vrsti djelatnosti ili načinu organizacije sustava.
Sarajevski CHIPAS otvorio je novi, reprezentativni objekt koji će pod još jednim krovom ponuditi sve po čemu je poznat – slani i slatki meni, specifičan interijer, domaćinsku atmosferu. Nova centralna kuhinja, pak, bit će ključna potpora primateljima CHIPAS franšize.
Đorđi Zorzić bio je jedan od prvih primatelja Sara Fashion franšize. Prije deset godina otvorio je prvi dućan pod ovim makedonskim brandom, danas ih ima pet. Kaže da za uspjeh treba mnogo rada i ljubavi.