Lakše do Husse franšize
Davor Bencek je dugo razmišljao o pokretanju vlastitog posla. No, kao i mnogi drugi koji su, ponajprije zbog nestabilnog tržišta, odlagali ulazak u poduzetništvo, ni Bencek se nikako nije mogao osmjeliti na ovaj korak. – Nisam imao hrabrosti. Sve do sad – počinje priču ovaj poduzetnik iz Koprivnice. Do ove godine, naime, bio je zaposlen, radio je u prodaji, u Podravci i Hrvatskom telekomu. Kad je konačno počeo tragati za poslovnim idejama, naišao je na Husse, švedski franšizni sustav koji se specijalizirao za prodaju i kućnu dostavu hrane za pse i mačke. Pretražujući portale o franšizingu, Bencek je shvatio da bi kupnja franšize, zapravo, bila posve zgodno rješenje.
– Vidio sam da ulaganje u franšizu nije toliko rizično kao kod stvaranja vlastitog branda. S druge strane, ni za Husse se nije bilo teško odlučiti, jer početno ulaganje nije bilo preveliko. Čak se u velikoj mjeri moglo pokriti preko državnog poticaja za samozapošljavanje – objašnjava Davor Bencek.
Ovoj franšiznoj obitelji, međutim, privukla ga je i potpora lokalnog Husse tima. – Husse nudi startni paket koji, osim edukacije, uključuje i marketinške aktivnosti i kvalitetan software. Kad uz to dodamo i vrhunske proizvode po realnim cijenama, potrebna je samo volja i podrška obitelji, koju imam – ističe Bencek.
Za njega će, kako kaže, ovaj posao biti idealan spoj ugodnog s korisnim. – Posao je terenski i uključuje rad s ljudima i životinjama. Kad spojim takav dinamičan posao sa svojim iskustvom u prodaji i prezentaciji, smatram da neće izostati ni financijski uspjeh. Ne očekujem da ću postati milijunaš, ali očekujem da ću postići balans između privatnog i poslovnog života, uz realnu zaradu – iskren je Bencek.
Svjestan je, pak, da nijedan početak nije lak. – Prvi koraci su uvijek teški, i često padamo i pužemo – kaže on. Ipak, dodaje, zna da postoji rješenje te da je predanost ključ svakog uspješnog biznisa. – Da bih uspio, smatram da moram biti stalno prisutan. Već imam plan za promociju asortimana barem jednom tjedno za sljedeća tri mjeseca, i to na raznim manifestacijama, u trgovačkim centrima, parkovima… – predočava Bencek koliko primatelj Husse franšize, zapravo, mora biti proaktivan. – Podizanje svijesti o brandu i ulaganje u marketing – uvijek se isplati – uvjeren je on.
Promotivne se aktivnosti, međutim, ovim ne okončavaju. – Planiram obići i veterinare, salone, ljekarne, uzgajivače i klubove na mojem području kako bih sve upoznao s brandom i našom ponudom. Nakon ta prva tri mjeseca, smatram da ću imati dovoljno povratnih informacija s tržišta te ću napraviti plan za dalje – kaže Bencek.
Husse Hrvatska otvara vrata budućim poduzetnicima
Za one koji razmišljaju o pokretanju vlastitog posla, a još uvijek oklijevaju, sigurno će biti bitan podatak da država Hrvatska dodjeljuje bespovratna sredstva u iznosu od 55.000 kuna za kupnju Husse franšize. – Husse Hrvatska daje budućim Husse franšizerima adekvatnu podršku i dokumentaciju iz koje se vidi isplativost ulaganja te, na taj način, omogućava dobivanje tih sredstava – naglašava Zorislav Zlatar, primatelj master franšize, zadužen za razvoj Husse-a na cijelom teritoriju Hrvatske. – Ova bespovratna sredstva će bez svake sumnje olakšati početak poslovanja našim budućim franšizerima – dodaje Zlatar.
Uz to, mala početna ulaganja, kao i kompletna i stalna podrška hrvatskog Husse tima, jesu razlozi zbog kojih bi poduzetni ljudi trebali razmisliti o Husse franšizi, napominje on. – Husse ima više od tisuću franšiza u cijelom svijetu i to već govori o stabilnosti i profitabilnosti koncepta – naglašava Zlatar.
pročitajte članke
Rast prodaje i kupaca, ali i širenje franšizne mreže, obilježilo je prethodnu godinu poslovanja franšiznog sistema Husse u Bosni i Hercegovini. Dobri rezultati nisu izostali ni tokom obavezne karantene uslijed pandemije koronavirusa.
Ljudi koji vole životinje, a žele pokrenuti posao koji će im donijeti puno zadovoljstva i dobru zaradu, trebali bi razmisliti o franšizi „Dog & Style“, poručuje vlasnik ovog koncepta. Što se sve dobiva ulaskom u ovaj sustav, a što se, pak, očekuje od primatelja franšize?
Kad se primatelji franšize nađu na jednom mjestu, razmjena iskustva je neizbježna. S godišnjeg skupa primatelja master franšize branda Husse, tim iz Hrvatske dolazi bogatiji i za jedno priznanje.
Cbweed, talijanski proizvođač i distributer proizvoda na bazi konoplje, širi poslovanje kroz franšizu i zainteresiran je razviti prodajnu mrežu širom Europe.
Sushi by A's, franšizni koncept koji se temelji na pripremi i prodaji sushija u okviru trgovačkih lanaca, proširio je mrežu u Hrvatskoj i Sloveniji te najavljuje ulazak na nova tržišta.
Najčitanije
Proces traženja (regrutiranja) primatelja franšize nije nimalo lak. Kako bi se tvrtke trebale pripremiti za ovaj proces i što je potrebno za dobru promociju franšiznog koncepta?
Pod imenom Verbatoria u više od 20 zemalja posluju centri za neurometrijsko testiranje i analizu urođenih talenata pojedinca. Ovaj sistem prisutan je i na ovim prostorima i nudi franšizu. Ko su poželjni primaoci ove franšize?
Željela se posvetiti edukaciji djece i pri tom graditi vlastiti poduzetnički put. Ines Slunjski napustila je posao u državnom sustavu, uzela franšizu i donijela u Varaždin dva edukativna programa – Malac Genijalac i Edukido.
Franšizing je način na koji vlastiti posao možete voditi pod dobro poznatim brendom! Koristi se i od strane nekih od najvećih svijetskih brendova. Stoga - pokušajmo objasniti što je to franšizno poslovanje!
„Sve što smo do sada postigle je rezultat ogromne ljubavi, energije, želje i upornosti“, kažu Maja i Arnela, dvije mame i prijateljice koje stoje iza brenda Pepetuška, pod kojim se od 2016. prave i prodaju posve jedinstvene, personalizirane lutke.