Starbucks otvoren u Beogradu
 
                                                                        Starbucks je otvoren u trgovačkom centru Rajićeva u centru Beograda u Knez Mihailovoj ulici. Kafeterija se prostire na 175 m2 i ima 145 mjesta (104 sjedeća i 41 mjesto na terasi). Ovo je i prvi Starbucks otvoren u nekoj od zemalja bivše Jugoslavije.
Kako se navodi u priopćenju, svi ljubitelji kave imaju priliku testirati širok asortiman raznih vrsta napitka od kave, po kojima je Starbucks širom svijeta poznat.
– Veoma nam je drago što kroz otvaranje prvog lokala u Beogradu gostima u Srbiji možemo ponuditi jedinstveno Starbucks iskustvo. Ova zemlja ima bogatu kulturu kave te se unaprijed radujemo što postajemo njen dio i što ćemo posjetiteljima pružiti mjesto gdje će moći uživati u kvalitetnoj kavi – kaže Adam Mularuk, predsjednik za Starbucks u AmRestu, poljskoj tvrtki koja je ekskluzivni nositelj licence ovog američkog branda za tržišta Centralne Europe.
Trenutno, u svijetu posluje više od 30.000 Starbucks kafeterija.
Brand Starbucks je, inače, dio portfelja tvrtke AmRest od 2008. godine, kada je prvi lokal otvoren u Pragu. Danas, ova tvrtka vodi više od 300 Starbucks kafeterija, i to u Poljskoj, Njemačkoj, Češkoj, Slovačkoj, Mađarskoj, Rumunjskoj te Bugarskoj. Međutim, pored licence za razvoj branda Starbucks, AmRest Holdings SE je i primatelj master franšize brandova KFC, Pizza Hut i Burger King, vlasnik ekskluzivnog branda La Tagliatella i dva kineska koncepta Blue Frog i KABB te trenutno kontrolira više od 2.000 restorana u 26 zemalja.
pročitajte članke
 Krilca za uspešan biznis
                                                /10.03.2025
                                             
                                                Krilca za uspešan biznis
                                                /10.03.2025
                                            
                                            Kako se od pilećih krilaca može napraviti dobar i profitabilan ugostiteljski biznis, a samim tim i perspektivna franšiza, objašnjava Zoran Videnović, vlasnik koncepta „Krilca i Pivce“ iz Niša
Zahvaljujući snažnom franšiznom razvoju, grčki lanac kafeterija MIKEL Coffee Company izrastao je u međunarodni brend. Što je potrebno za uzimanje franšize?
Riblji street food restoran Fish Delish otvorio je poslovnicu u Zagrebu. Što očekuju od novog tržišta i u kom će smjeru teći daljnji razvoj, otkriva vlasnik koncepta Stefano Petrović
Subway, lanac brze prehrane poznat po sendvičima, ima više od 1.600 prodajnih jedinica u Brazilu. Potpisivanjem ugovora s lokalnim partnerom planira proširiti mrežu na tom tržištu.
Rumunjski lanac „5 to go“ ubrzava tempo otvaranja novih kafića i najavljuje ulazak na još jedno inozemno tržište.
Najčitanije
 My way: Subway
                                                /11.03.2014
                                             
                                                My way: Subway
                                                /11.03.2014
                                            
                                            Da je savjet prijatelja ponekad zlata vrijedan, reći će i Iztok Levac, mladi poduzetnik iz Slovenije koji je poslušao prijedlog prijatelja i počeo razmišljati o franšizi američkog fast-food lanca Subway.
KiDS Escape Room je u kratkom roku postao najtraženije mjesto za dječje proslave rođendana u Rijeci. Je li ovo dobra poslovna prilika i za poduzetne iz drugih gradova regiona i što je potrebno za uzimanje franšize?
Kako se postaje franšizni menadžer te koliko je komunikacija s primateljima franšize važna, priča Danijela Kraljević, franšizni menadžer tvrtke Direct Booker
Edukido u 3 godine otvara 15 centara u Hrvatskoj i širi se na regiju. Donosimo razgovor sa voditeljicom franšize, Ines Slunjski, o rastu, podršci i planovima za budućnost.
Franšizing je način na koji vlastiti posao možete voditi pod dobro poznatim brendom! Koristi se i od strane nekih od najvećih svijetskih brendova. Stoga - pokušajmo objasniti što je to franšizno poslovanje!
 
                 
  
 