Starbucks otvoren u Beogradu

Starbucks je otvoren u trgovačkom centru Rajićeva u centru Beograda u Knez Mihailovoj ulici. Kafeterija se prostire na 175 m2 i ima 145 mjesta (104 sjedeća i 41 mjesto na terasi). Ovo je i prvi Starbucks otvoren u nekoj od zemalja bivše Jugoslavije.
Kako se navodi u priopćenju, svi ljubitelji kave imaju priliku testirati širok asortiman raznih vrsta napitka od kave, po kojima je Starbucks širom svijeta poznat.
– Veoma nam je drago što kroz otvaranje prvog lokala u Beogradu gostima u Srbiji možemo ponuditi jedinstveno Starbucks iskustvo. Ova zemlja ima bogatu kulturu kave te se unaprijed radujemo što postajemo njen dio i što ćemo posjetiteljima pružiti mjesto gdje će moći uživati u kvalitetnoj kavi – kaže Adam Mularuk, predsjednik za Starbucks u AmRestu, poljskoj tvrtki koja je ekskluzivni nositelj licence ovog američkog branda za tržišta Centralne Europe.
Trenutno, u svijetu posluje više od 30.000 Starbucks kafeterija.
Brand Starbucks je, inače, dio portfelja tvrtke AmRest od 2008. godine, kada je prvi lokal otvoren u Pragu. Danas, ova tvrtka vodi više od 300 Starbucks kafeterija, i to u Poljskoj, Njemačkoj, Češkoj, Slovačkoj, Mađarskoj, Rumunjskoj te Bugarskoj. Međutim, pored licence za razvoj branda Starbucks, AmRest Holdings SE je i primatelj master franšize brandova KFC, Pizza Hut i Burger King, vlasnik ekskluzivnog branda La Tagliatella i dva kineska koncepta Blue Frog i KABB te trenutno kontrolira više od 2.000 restorana u 26 zemalja.
pročitajte članke

Zahvaljujući snažnom franšiznom razvoju, grčki lanac kafeterija MIKEL Coffee Company izrastao je u međunarodni brend. Što je potrebno za uzimanje franšize?
Riblji street food restoran Fish Delish otvorio je poslovnicu u Zagrebu. Što očekuju od novog tržišta i u kom će smjeru teći daljnji razvoj, otkriva vlasnik koncepta Stefano Petrović
Subway, lanac brze prehrane poznat po sendvičima, ima više od 1.600 prodajnih jedinica u Brazilu. Potpisivanjem ugovora s lokalnim partnerom planira proširiti mrežu na tom tržištu.
Rumunjski lanac „5 to go“ ubrzava tempo otvaranja novih kafića i najavljuje ulazak na još jedno inozemno tržište.
„Ako želite biti najbolji, potrebna vam je najviša razina znanja i prakse“, kaže Crina Ciocian, partnerka i direktorica poslovnog razvoja u lancu kafeterija Meron
Najčitanije

„Sve što smo do sada postigle je rezultat ogromne ljubavi, energije, želje i upornosti“, kažu Maja i Arnela, dvije mame i prijateljice koje stoje iza brenda Pepetuška, pod kojim se od 2016. prave i prodaju posve jedinstvene, personalizirane lutke.
Proces traženja (regrutiranja) primatelja franšize nije nimalo lak. Kako bi se tvrtke trebale pripremiti za ovaj proces i što je potrebno za dobru promociju franšiznog koncepta?
Minela Bašić je oduvijek voljela raditi s djecom, a kako je nedavno postala dio Jumping Clay franšizne obitelji – ta joj se želja i ispunila.
Franšizni koncept Edukido proširio je mrežu u Hrvatskoj. Novi edukativni centri bit će otvoreni u Zadru i Rijeci.
Franšizni sustavi mogu se klasificirati na različite načine i po različitim kriterijima, ali se suštinski razlikuju prema vrsti znanja koja se prenose primateljima franšize (know-how), vrsti djelatnosti ili načinu organizacije sustava.