Zadovoljni i klijent i zaposlenik

Put do zadovoljnog klijenta / Putem UDS-a poduzetnik može bolje upoznati i graditi bazu svojih klijenata, ciljano im se obraćati, razmjenjivati brze poruke, slati biltene, nagrađivati određenim popustima ili bodovima
Petak
29.03.2019
Kako poduzetnici mogu automatizirati i digitalizirati svoje biznise? UDS nudi vlasnicima biznisa niz rješenja, a ljudima koji tek razmišljaju o poduzetništvu – mogućnost razvoja kroz franšizu.
 

Uspješne tvrtke koriste danas svaku priliku kako bi upoznali svog klijenta te učinili ga zadovoljnim. S druge strane, usprkos automatizaciji i digitalizaciji, dobar je radnik i dalje važan, ako ne i ključan, faktor za uspješno poslovanje, te nije neobično što tvrtke nastoje kreirati i sustave koji će ga motivirati i nagrađivati. Digitalna platforma UDS (United Digital Solutions) upravo omogućuje malim i srednjim poduzećima i jedno i drugo – unapređenje odnosa s kupcima kroz razne funkcije aplikacije, ali i praćenje rada zaposlenika s ciljem dodatnog stimuliranja.

Ideja da se osmisli ovakva platforma nastala je, kako nam objašnjava Stefan Modrić, primatelj master franšize za teritorij Hrvatske, kako bi se srednjim i malim poduzetnicima pružio sveobuhvatan alat kojim mogu digitalizirati i automatizirati svoj biznis, uštedjeti na neefikasnom i skupom oglašavanju te voditi svoj biznis sukladno najnovijim i najmodernijim trendovima u marketingu.

– UDS, digitalna platforma, pruža mnoge funkcije koje su od iznimne važnosti za podizanje razine poslovanja određenog biznisa. Tako, poduzetnik može graditi bazu svojih klijenata, na osnovu njihove kupnje može ih bolje upoznati, ciljano im se obraćati, razmjenjivati brze poruke, slati biltene, nagrađivati određenim popustima ili bodovima. Poduzetnici mogu kreirati i individualizirane ponude i svoje potrošače obavjestiti uz pomoć push up notifikacija. Klijenti preko UDS-a mogu i naručiti i platiti određenu uslugu ili proizvod, a pošto se sve radi digitalno, poduzetnik lako prati statistiku prodaje i povećanja broja klijenata. Uz pomoć svih ovih, ali i drugih alata koje pruža UDS, dobiva se zadovoljan klijent koji će najvjerojatnije dalje preporučiti proizvod ili usluge tog poduzetnika. Pošto to mogu učiniti digitalno, njihova preporuka ostaje zabilježena i poduzetnik ih može nagraditi za svaku preporuku. Na taj se način smanjuju troškovi marketinga putem ostalih marketinških kanala – objašnjava Modrić i dodaje da je najveća prednost to što mali i srednji poduzetnici mogu, praktički, digitalizirati svoj biznis pomoću UDS-a.

S druge strane, poduzetnici mogu pratiti rad svojih zaposlenika jer svaki ima svoju šifru, a sustav bilježi broj izdanih računa, izvršene transakcije, dane preporuke. – MSP sektor može priuštiti UDS zbog niske cijene i fleksibilnog načina plaćanja. Poduzetnik jednom plaća platformu, a kasnije plaća mjesečnu članarinu u svrhu održavanja platforme pošto se softver ažurira tri puta mjesečno. Usto, dajemo dva mjeseca gratis ako se uplati članarina za godinu dana odjednom.U praksi se UDS pokazao kao odličan alat kojim se postižu iznimni rezultati ako se iskorištavaju sve njegove funkcije – kaže on.

Potrošači mogu preuzeti UDS kao aplikaciju na mobitelu, a poduzetnici imaju UDS admin panel koji mogu koristiti na mobitelu ili kompjuteru.

Kada se i sam upoznao sa svim funkcijama ove digitalne platforme, Stefan Modrić je odlučio postati primatelj master franšize za teritorij Hrvatske. Ipak, franšizni sustav funkcionira tako da su mu „otvorena vrata“ za prodaju franšize i na drugim područjima pošto je glavni cilj tvrtke proširiti se što više u svijetu. – Potencijal UDS-a je ogroman i može promijeniti kompletnu sliku poduzetništva što me je motiviralo da uzmem ovu franšizu – objašanjava Modrić.

Idealan primatelj, kako kaže, bila bi osoba koja prepoznaje vrijednost ove digitalne platfome i potencijal koji ona pruža. Primatelj treba osigurati početni kapital za kompletan know-how koji tvrtka pruža, a mora proći i edukaciju, upoznati se s načinima rada i funkcioniranja UDS-a. – Najvažnije je da bude odlučan da skupa s našim timom promijenimo sliku poduzetništva, ne samo u Hrvatskoj, već i šire – ističe Modrić.

Primateljima se nudi više vrsta franšiznih paketa – business, premium i VIP. Svaki primatelj franšize ima pravo neograničene distribucije UDS licenci, no, ovisno o izboru franšiznog paketa dobiva jednu, šest ili 12 licenci koje postaju njegovo vlasništvo te koje može dalje prodavati. – Primatelj, praktički, kupuje određeni broj licenci te ih potom dalje prodaje vlasnicima malih ili srednjih biznisa. Sav taj prihod ostaje njemu. Međutim, nakon što proda svoje licence, primatelj nastavlja prodaju i za to dobiva određenu proviziju. Provizija je najveća za one primatelje koji su se u startu odlučili za najveći – VIP paket. Pored jednokratne provizije, primatelj dobiva i postotak od mjesečne naknade koju plaćaju poduzetnici koji su kupili UDS platformu, tako da on stalno generira prihod. U tom smislu, VIP franšiza je daleko najisplativija i najprofitabilnija franšiza i predstavlja maksimalno ulaganje franšizera – objašnjava Modrić, dodajući kako se investicija može vratiti u roku od mjesec dana te da imaju primjer primatelja koji je svoje ulaganje vratio za dva dana.

Osim plaćanja franšizne naknade, primatelj franšize treba osigurati i pametni mobitel te laptop.

UDS platforma u vlasništvu je firme Global Intelect Service i nastala je u Rusiji. Vlastite poslovnice ima u Londonu, Dubaiju, Nikoziji, Antaliji, Las Vegasu, a franšize djeluju u više od 60 zemalja širom svijeta.


Digitalna platforma UDS / Nastala kako bi se srednjim i malim poduzetnicima pružio sveobuhvatan alat kojim mogu uštedjeti na neefikasnom i skupom oglašavanju te voditi svoj biznis sukladno najnovijim i najmodernijim trendovima u marketingu

Popularno na forumu