Novi primatelj s novim ciljem
Burger King je stigao u Hrvatsku 2014. kada je prvi restoran otvoren na odmorištu Draganić-jug na autocesti A1, da bi, godinu dana kasnije, otvorena i poslovnica u zagrebačkom Arena Centru. Nositelj franšize za ove restorane je švicarska tvrtka Marché.
Na tržištu Hrvatske, međutim, 2017. pojavljuje se i novi nositelj razvojne franšize ovog američkog fast-food branda – tvrtka „Kraljevi Restorani“. Kako je u to vrijeme priopćeno iz tvrtke, ovim je „započeto novo poglavlje“ u razvoju lanca u Hrvatskoj te službeno najavljeno da će sve buduće Burger King restorane otvarati „Kraljevi Restorani“. Tvrtka je u vlasništvu australskog poduzetnika hrvatskog podrijetla Marka Ivaničića, koji se dugo godina bavi ugostiteljstvom u Australiji.
„Kraljevi Restorani“ su do sada otvorili tri Burger Kinga – prvi u Splitu (Mall of Split) u studenom 2017, a zatim, u studenom 2018. u Zagrebu (City Centre one Zagreb), da bi početkom 2019. godine otvorili još jedan u Splitu (City Centre one Split).
Kako je svojedobno najavljeno, „Kraljevi Restorani“ planiraju „veliku ekspanziju“ te će u narednim godinama otvoriti i do 15 restorana, u više gradova Hrvatske. Inače, Burger King je 2013. usvojio strategiju tzv. „potpunog franšizinga“, tako da je sve vlastite restorane prodao primateljima franšize. Lanac se i danas nastavlja isključivo širiti davanjem franšize. Trenutačno, Burger King ima više od 15.000 restorana u više od 100 zemalja.
pročitajte članke
Krilca za uspešan biznis
/10.03.2025
Kako se od pilećih krilaca može napraviti dobar i profitabilan ugostiteljski biznis, a samim tim i perspektivna franšiza, objašnjava Zoran Videnović, vlasnik koncepta „Krilca i Pivce“ iz Niša
Zahvaljujući snažnom franšiznom razvoju, grčki lanac kafeterija MIKEL Coffee Company izrastao je u međunarodni brend. Što je potrebno za uzimanje franšize?
Riblji street food restoran Fish Delish otvorio je poslovnicu u Zagrebu. Što očekuju od novog tržišta i u kom će smjeru teći daljnji razvoj, otkriva vlasnik koncepta Stefano Petrović
Subway, lanac brze prehrane poznat po sendvičima, ima više od 1.600 prodajnih jedinica u Brazilu. Potpisivanjem ugovora s lokalnim partnerom planira proširiti mrežu na tom tržištu.
Rumunjski lanac „5 to go“ ubrzava tempo otvaranja novih kafića i najavljuje ulazak na još jedno inozemno tržište.
Najčitanije
Ideja za posao? Ljekarna!
/09.02.2015
Nisu farmaceuti, a ipak vode ljekarnu. Što su tražili i kako su kupili "apotekarsku" franšizu, reći će nam Katarzyna Kwiatkowska iz Poljske
Kako se razvijala franšiza Trafike, koji su uvjeti za primatelje franšize, te kakvu potporu dobijaju, govori Dragomir Stanković iz srbijanske tvrtke GrafArt
Dobro prethodno iskustvo poslovanja kroz franšizu navelo je Lidiju Jovanović još jednom postati primateljem franšize.
KiwiSun je jedan od najuspješnijih franšiznih sustava u Mađarskoj. Što ovaj lanac solarija čini posebnim i kako namjeravaju osvojiti Europu, otkriva tvorac koncepta Peter Klein
Kako usluge njege ljepote mogu prerasti u ozbiljan biznis, tko je idealni primatelj CACAO franšize te zašto su razvili novi format i podbrand, govori Nemanja Čalija, vlasnik franšiznog koncepta CACAO