Novi primatelj s novim ciljem
Burger King je stigao u Hrvatsku 2014. kada je prvi restoran otvoren na odmorištu Draganić-jug na autocesti A1, da bi, godinu dana kasnije, otvorena i poslovnica u zagrebačkom Arena Centru. Nositelj franšize za ove restorane je švicarska tvrtka Marché.
Na tržištu Hrvatske, međutim, 2017. pojavljuje se i novi nositelj razvojne franšize ovog američkog fast-food branda – tvrtka „Kraljevi Restorani“. Kako je u to vrijeme priopćeno iz tvrtke, ovim je „započeto novo poglavlje“ u razvoju lanca u Hrvatskoj te službeno najavljeno da će sve buduće Burger King restorane otvarati „Kraljevi Restorani“. Tvrtka je u vlasništvu australskog poduzetnika hrvatskog podrijetla Marka Ivaničića, koji se dugo godina bavi ugostiteljstvom u Australiji.
„Kraljevi Restorani“ su do sada otvorili tri Burger Kinga – prvi u Splitu (Mall of Split) u studenom 2017, a zatim, u studenom 2018. u Zagrebu (City Centre one Zagreb), da bi početkom 2019. godine otvorili još jedan u Splitu (City Centre one Split).
Kako je svojedobno najavljeno, „Kraljevi Restorani“ planiraju „veliku ekspanziju“ te će u narednim godinama otvoriti i do 15 restorana, u više gradova Hrvatske. Inače, Burger King je 2013. usvojio strategiju tzv. „potpunog franšizinga“, tako da je sve vlastite restorane prodao primateljima franšize. Lanac se i danas nastavlja isključivo širiti davanjem franšize. Trenutačno, Burger King ima više od 15.000 restorana u više od 100 zemalja.
pročitajte članke
Riblji street food restoran Fish Delish otvorio je poslovnicu u Zagrebu. Što očekuju od novog tržišta i u kom će smjeru teći daljnji razvoj, otkriva vlasnik koncepta Stefano Petrović
Subway, lanac brze prehrane poznat po sendvičima, ima više od 1.600 prodajnih jedinica u Brazilu. Potpisivanjem ugovora s lokalnim partnerom planira proširiti mrežu na tom tržištu.
Rumunjski lanac „5 to go“ ubrzava tempo otvaranja novih kafića i najavljuje ulazak na još jedno inozemno tržište.
„Ako želite biti najbolji, potrebna vam je najviša razina znanja i prakse“, kaže Crina Ciocian, partnerka i direktorica poslovnog razvoja u lancu kafeterija Meron
Tko ima želju obogatiti lokalno gastro tržište i pokrenuti uspješan brand ribljeg street food restorana – od sada može uzeti franšizu koncepta Fish Delish. Kakva se prilika nudi franšiznim partnerima?
Najčitanije
Šta je potrebno i ko može postati primalac franšize centra za neurometrijsko testiranje Verbatoria, otkriva Kenan Begić, suvlasnik kompanije Solution Lab.
Proces traženja (regrutiranja) primatelja franšize nije nimalo lak. Kako bi se tvrtke trebale pripremiti za ovaj proces i što je potrebno za dobru promociju franšiznog koncepta?
LG Laundry Lounge, lanac samoposlužnih praonica rublja, uskoro će dobiti nove franšizne jedinice u Ljubljani, Pragu i Skoplju. Davatelj franšize savjetuje svoje primatelje da se u vrijeme COVIDa-19 obvezno pridržavaju i određenih pravila.
Franšizing je način na koji vlastiti posao možete voditi pod dobro poznatim brendom! Koristi se i od strane nekih od najvećih svijetskih brendova. Stoga - pokušajmo objasniti što je to franšizno poslovanje!
I pored kriznih godina, franšizni sektor u Francuskoj konstantno raste. To potrvđuje i posljednji izveštaj o tržištu franšiza u ovoj zemlji.