CHIPAS pomiče granice
U sarajevskom naselju Pofalići, početkom srpnja 2018. otvoren je novi koncept restorana CHIPAS – koncept koji je objedinio sve prethodne CHIPAS "formate". Kako objašnjava vlasnik i idejni tvorac koncepta Muamer Čolić, na 900 kvadrata smješten je i restoran CHIPAS, poznat po specijalitetima od paste i piletine, zatim slastičarnica CHIPAS Sweet & Cake te novi segment CHIPAS Kids Pizza. Od samog početka, glavni partner ovog projekta bila je tvrtka Coca-Cola.
Uz impozantno veliki prostor te sveobuhvatnu ponudu, novi objekt donosi još nekoliko novina. Kuhinja se prostire na 140 kvadrata, a za razliku od tradicionalnih restorana, potpuno je odvojena staklom, tako da gosti mogu uživati i u pripremi hrane. Poseban kutak rezerviran je za djecu. Naime, Čolić je osmislio radionicu CHIPAS Kids Pizza, gdje djeca mogu sama napraviti pizzu.
– Moram priznati da sam tu ideju dobio na putovanju. Nešto sam slično vidio na nekoliko mjesta – u Singapuru, Dubaiju, i mislim da je ideja odlična. Radionica će trajati pola sata za grupu od 12 djece koja će dobiti tijesto i potrebne sastojke kako bi, uz pomoć animatora, napravili pizzu po svom ukusu. Da bi iskustvo bilo kompletno, imat ćemo i fotografa, a podijelit ćemo im i diplome o završenom tečaju – objašnjava Čolić.
Zbog veličine i specifičnog "otvorenog prostora", novi CHIPAS uređen je u industrijskom stilu i nudi različite mogućnosti. – Riječ je o multifunkcionalnom objektu koji nam daje velike mogućnosti za organiziranje raznih događanja, raznih vrsta proslava, a planiramo ga ponuditi i u zakup za određene prigode. Interijer je vrlo zanimljiv te mislim da će to dodatno privući ljude – kaže Čolić.
CHIPAS na Pofalićima je, međutim, zamišljen kao samoposlužni koncept, što znači da neće nuditi uslugu konobara. Na izdvojenom pultu će se poručivati hrana, a "zujalica" na stolu će obavijestiti goste o tome kada je hrana spremna kako bi je mogli preuzeti.
Kad je riječ o pićima, s tvrtkom Coca-Cola napravljeno je posebno partnerstvo te su određeni dijelovi restorana posebno uređeni u znaku ovog svjetski poznatog napitka. Piće će se služiti u baru, a osim sokova i Coca-Cola napitaka, gosti će moći piti pivo i kavu. Na novoj će lokaciji biti smještena i Coca-Cola prodavaonica suvenira, koja će nuditi razne predmete s poznatim logotipom tvrtke iz Altlante.– Coca-Cola je naš generalni i ključni partner u ovom projektu, tako da je sve u znaku branda CHIPAS i Coca-Cola – kaže Čolić.
Za dobrobit budućih primatelja franšize
Pošto sada ima već dva restorana, a razmišljajući o što boljem i bržem servisu, Muamer Čolić je na zasebnoj lokaciji sagradio i centralnu kuhinju. Smještenoj na 170 kvadrata, u ovoj kuhinji će biti obavljene određene pripremne radnje – pranje salate, priprema drugog povrća, sjeckanje piletine – što će smanjiti vrijeme pripreme obroka te podići učinak zaposlenika u samom restoranu. Prema riječima Čolića, centralna će kuhinja biti ključna potpora budućim primateljima franšize. – U proteklom smo razdoblju bili fokusirani svim snagama na otvaranje ovog novog objekta. Međutim, paralelno unapređujemo sustav kako bi se franšizna mreža lakše razvijala. Naime, pregovarali smo s jednom tvornicom umaka koja bi pravila umake po našoj recepturi, postavili bismo standarde te željenu i stalnu kvalitetu, što bi olakšalo poslovanje i prepremu jela primateljima franšize. Realizacija te ideje je sljedeća faza – najavljuje Čolić.
CHIPAS je u Sarajevu poznat kao restoran kvalitetnih obroka po najpovoljnijoj cijeni. Osnov menija čine piletina i pasta, a cilj je da se svaki gost usluži u što kraćem roku. Neposredno uz prvi restoran, Čolić je otvorio i slastičarnicu CHIPAS Sweet & Cake, koja je, kao što smo spomenuli, također dio novog koncepta. Za one koji razmišljaju o otvaranju restorana ove vrste, CHIPAS od prošle godine nudi i franšizu.

pročitajte članke

Kako se od pilećih krilaca može napraviti dobar i profitabilan ugostiteljski biznis, a samim tim i perspektivna franšiza, objašnjava Zoran Videnović, vlasnik koncepta „Krilca i Pivce“ iz Niša
Zahvaljujući snažnom franšiznom razvoju, grčki lanac kafeterija MIKEL Coffee Company izrastao je u međunarodni brend. Što je potrebno za uzimanje franšize?
Riblji street food restoran Fish Delish otvorio je poslovnicu u Zagrebu. Što očekuju od novog tržišta i u kom će smjeru teći daljnji razvoj, otkriva vlasnik koncepta Stefano Petrović
Subway, lanac brze prehrane poznat po sendvičima, ima više od 1.600 prodajnih jedinica u Brazilu. Potpisivanjem ugovora s lokalnim partnerom planira proširiti mrežu na tom tržištu.
Rumunjski lanac „5 to go“ ubrzava tempo otvaranja novih kafića i najavljuje ulazak na još jedno inozemno tržište.
Najčitanije

„Sve što smo do sada postigle je rezultat ogromne ljubavi, energije, želje i upornosti“, kažu Maja i Arnela, dvije mame i prijateljice koje stoje iza brenda Pepetuška, pod kojim se od 2016. prave i prodaju posve jedinstvene, personalizirane lutke.
Minela Bašić je oduvijek voljela raditi s djecom, a kako je nedavno postala dio Jumping Clay franšizne obitelji – ta joj se želja i ispunila.
Zainteresirani ste za pokretanje novog posla? Razmišljate o kupnji franšize? No, mnogo toga je nepoznato, te vas ta pomisao pomalo i plaši? Pokušajte ovako: popunite poznati australski test ispod – možda vam pomogne doći do odgovora je li franšizing za vas!
LG Laundry Lounge, lanac samoposlužnih praonica rublja, uskoro će dobiti nove franšizne jedinice u Ljubljani, Pragu i Skoplju. Davatelj franšize savjetuje svoje primatelje da se u vrijeme COVIDa-19 obvezno pridržavaju i određenih pravila.
Proces traženja (regrutiranja) primatelja franšize nije nimalo lak. Kako bi se tvrtke trebale pripremiti za ovaj proces i što je potrebno za dobru promociju franšiznog koncepta?