LOV POPCORN
Podaci o franšiznom sustavu
opis franšiznog sustava
LOV POPCORN je porodični brend s tradicijom dugom više od pola stoljeća. Naziv potiče od inicijala osnivača – Lončar Oskar i Vesna – supružnika koji su svoje znanje, vještine i strast prema zanatu prenijeli na nove generacije. Njihova vizija danas prerasta u stvaranje savremenog, globalno prepoznatljivog brenda.
Osnovna djelatnost kompanije je proizvodnja i prodaja kokica i drugih zrnastih proizvoda. Posebnost brenda čine vlastite, patentirane mašine i aparati koji su razvijani i usavršavani tokom godina, sve dok nije postignut savršen ukus i kvalitet koji prepoznaju kupci.
Poslovni model je jednostavan i efikasan – uobičajeno je da postoji jedno ili više glavnih prodajnih mjesta, uz mogućnost privremenih prodajnih punktova na manifestacijama, sportskim događajima, plažama i sličnim lokacijama. Magacinski prostor od svega 20 m² može opslužiti tri prodajna mjesta, što čini sistem izuzetno funkcionalnim i ekonomičnim.
Ono što LOV POPCORN franšizu izdvaja jeste jednostavnost poslovanja i izuzetno visok obrt u odnosu na ulaganje (2:10). Ova franšiza je idealna za poduzetnike koji traže siguran, razvijen i stabilan posao. Posebnu prednost imaju oni koji već imaju iskustva u poslovanju, ali su jednako dobrodošli i mladi, ambiciozni ljudi bez prethodnog iskustva. Uz podršku i znanje davalaca franšize, svako može izgraditi uspješan i prepoznatljiv biznis – i postati dio rastuće mreže koja širi miris i ukus savršenih kokica.
Broj vlastitih poslovnica
1 glavna- Zrenjanin
3 mobilne
Fotografija jedinice sustava
Podaci za primatelje franšize
Podrška primatelju franšize
Pružamo sveobuhvatnu podršku našim primaocima franšize u svakom koraku pokretanja i vođenja poslovanja:
• Odabiru lokacije – savjetujemo pri izboru optimalnog prodajnog mjesta u skladu s prometom, vidljivošću i prodajnim potencijalom
• Odabiru sirovina – osiguravamo pristup provjerenim i kvalitetnim sastojcima koji garantuju prepoznatljiv ukus naših proizvoda
• Odabiru dobavljača – povezujemo partnere s našom mrežom pouzdanih i dugogodišnjih saradnika
• Odabiru zaposlenih – pomažemo u definiranju profila i selekciji osoblja prema standardima brenda
• Marketingu – kreiramo i provodimo promotivne kampanje te obezbjeđujemo gotove materijale za lokalno oglašavanje
• Sponzorstvima i partnerstvima – aktivno radimo na povezivanju s manifestacijama, događajima i brendovima koji jačaju prepoznatljivost LOV POPCORN-a.
Procijenjena ukupna vrijednost investicije
- Uređenje prostora i opreme 4000-6000 EUR
- Nabavka početnih zaliha 2000-3000 EUR
- Franšizna ulazna naknada – prema ugovoru
- Obuka i podrška – uključeni u ulaznu naknadu
- Marketing za otvaranje – uključen u ulaznu naknadu
Ukupno: 6000 – 9000 EUR
(franšizna ulazna naknada nije uračunata u iznos investicije)
Osnovni zahtjevi sustava
- Registrovano pravno lice
- Obezbeđeni minimalni početni kapital
- Potpisan franšizni ugovor
- Odobrena lokacija u skladu sa standardima brenda
- Završena početna obuka
Informacije o davatelju franšize
LOV POPCORN DOO ZRENJANIN
Svetozara Markovića 2. Zrenjanin, Srbija
+381607217268
Kontakt osoba za kandidate
Stevan Lončar (engleski)
Saznajte više
pročitajte članke
Najčitanije
NYC BAGEL franšiza koja miriše na uspjeh
/18.06.2025
New York bagel sa sarajevskom dušom: kako je jedan bračni par pokrenuo hit biznis i sada nudi franšizu svima koji žele autentičan brend u svom gradu.
Kako se od pilećih krilaca može napraviti dobar i profitabilan ugostiteljski biznis, a samim tim i perspektivna franšiza, objašnjava Zoran Videnović, vlasnik koncepta „Krilca i Pivce“ iz Niša
Zahvaljujući snažnom franšiznom razvoju, grčki lanac kafeterija MIKEL Coffee Company izrastao je u međunarodni brend. Što je potrebno za uzimanje franšize?
Rumunjski lanac „5 to go“ ubrzava tempo otvaranja novih kafića i najavljuje ulazak na još jedno inozemno tržište.
Riblji street food restoran Fish Delish otvorio je poslovnicu u Zagrebu. Što očekuju od novog tržišta i u kom će smjeru teći daljnji razvoj, otkriva vlasnik koncepta Stefano Petrović
Franšizni paket
/13.11.2012
Franšizni paket je suština franšiznog sustava, jer sadrži sve - kompletan poslovni koncept koji nudi davatelj franšize.
Ugovor o franšizingu temelj je na kojem se gradi odnos između davatelja i primatelja franšizinga.
Franšizing je način na koji vlastiti posao možete voditi pod dobro poznatim brendom! Koristi se i od strane nekih od najvećih svijetskih brendova. Stoga - pokušajmo objasniti što je to franšizno poslovanje!
Ovaj Europski etički kodeks ažurna je verzija kodeksa koji je Europska franšizna federacija (EFF) usvojila 1972. godine, a njegove posljednje izmjene usvojene su koncem 2016. godine.
Franšiza je oblik suradnje između neovisnih poduzetnika. Franšizodavac nudi svoj "know-how" i brand, a zauzvrat naplaćuje naknadu od primatelja franšize, koji tom naknadom stječu pravo i mogućnost da koriste dokazanu poslovnu ideju.
Partnerstvo ubrzava rast
/01.08.2022
Subway, lanac brze prehrane poznat po sendvičima, ima više od 1.600 prodajnih jedinica u Brazilu. Potpisivanjem ugovora s lokalnim partnerom planira proširiti mrežu na tom tržištu.
„Ako želite biti najbolji, potrebna vam je najviša razina znanja i prakse“, kaže Crina Ciocian, partnerka i direktorica poslovnog razvoja u lancu kafeterija Meron
Tko ima želju obogatiti lokalno gastro tržište i pokrenuti uspješan brand ribljeg street food restorana – od sada može uzeti franšizu koncepta Fish Delish. Kakva se prilika nudi franšiznim partnerima?
Kako otvoriti restoran s provjereno popularnim jelovnikom? Comparello Bello nudi franšizu.
Pek-Snack je jedna od najvećih pekarskih franšiza u Mađarskoj i Centralnoj Evropi. Svojim kupcima svaki dan nudi čitav niz svježih i ukusnih pekarskih proizvoda.
Cofix, lanac kafića s povoljnim cijenama, pojavio se na tržištu Izraela kao žestoki konkurent Starbucksu. Danas, nakon što su postigli zavidne rezultate na postojećim tržištima, namjeravaju proširiti biznis diljem Europe.
Informacije u katalogu dolaze od organizatora sustava. Prije potpisivanja sporazuma o suradnji, svaki kandidat treba provjeriti ponudu svakog od izlistanih sustava. Uredništvo zadržava pravo provjeriti podatke sadržane u katalogu. Ako primjetite ili primite obavijest da su bilo koji podaci u katalogu netočni ili zastarjeli, molimo kontaktirajte uredništvo.
PROFIT system, izdavač Franchising.ba portala, obavještava čitatelje da ne prikuplja ili obrađuje podatke koji se šalju putem obrasca za kontakt u katalogu. Sve informacije unesene u obrazac za kontakt šalju se e-poštom organizatoru sustava koji je naveden u katalogu, u dijelu koji se tiče informacija o franšiznom sustavu. Organizator sustava, koji prima poslane informacije, će ih koristiti za pružanje informacija o svom sustavu osobi koja je unijela upit. Slanje bilo kojih osobnih podataka je dobrovoljno, a organizator sustava koji prima podakte unijete putem obrazca za kontakt je subjekt koji je odgovoran za prikupljanje i obradu osobnih podataka.