Puffy Lil’pancakes

Podaci o franšiznom sustavu
opis franšiznog sustava
Puffil Lil´cakes su ukusne mini lepršave palačinke, koje su posute raznim prelivima i nadjevima, od slatkog džema do kraljevske čokolade. Ono što nas čini interesantnim kao biznis koji - putem franšize - može biti i vaš, jeste sljedeće:
1. Jednostavnost.
Biznis je fokusiran na jedan ključni proizvod. Oprema, način pripreme i lanac nabavki su vrlo optimizirani i jednostavni za uspostavu i potonje poslovanje. Ovo je biznis koji se lako pokreće i jednostavno vodi.
2. Inovativnost i jedinstvenost.
Nudimo proizvod koji je jedinstven na tržištu, a opet je vrlo prepoznat i omiljen, jer svi znaju što su palačinke. Inovativnim pristupom pravimo razliku na tržištu.
3. Pristupačnost.
Ovo je biznis koji se pokreće i potom vodi sa razumno malo investicija - u ovisnosti od formata, možete ga pokrenuti sa već 35.000 EUR. Dovoljna je lokacije veličine već od 12 m2, i svega 2-3 zaposlena, što čini operativne troškove - optimalnima.
Ovo je koncept sa vrlo visokom profitabilnosti i jako niskim varijabilnim troškovima koji omogućuje lagan i ne stresan i brz povrat investicije.
Puffy posluje već 5 godina na tržištu te je prisutan na tržištima Europe poput: Italije, Njemačke, Švicarske, Austrije, Slovenije i Hrvatske. Na svim tržištima postiže izvrsne rezultate te lako pronalazi kupce.
Fleksibilnost je velikio dio Puffy koncepta jer nudi čak tri različita formata (fiksni dućan, Food truck i Stand Alone za shopping centre). Nudimo opciju single-unit poslovnice ili master franšize.
Broj vlastitih poslovnica
1 u Ljubljani
1 Food truck (koji radi u više zemalja)
Broj franšiznih poslovnica
- Beograd
- Split
- Sarajevo
Fotografija jedinice sustava
Podaci za primatelje franšize
Podrška primatelju franšize
- Ugovor se sklapa na 5 ili 10 godina
- Mogućnost izbora više formata
- Puffy mix (masa za palačinke)
- Svi preljevi i posipi
- Asistiramo pri izboru lokacije
- Trening (sa našim timom) od 7-10 dana
Procijenjena ukupna vrijednost investicije
- Ulazna franišzna naknada: od €10,000 (ovisno o formatu)
- Redovna franšizna naknada: 8%
- Očekivani iznos ukupnih investicija je od cca 35.000 eur
Osnovni zahtjevi sustava
- Dovoljan budget za pokretanje posla (min 35,000 Eura)
- Prednost iskustvo u ugostiteljstvu
- Full time rad
Informacije o davatelju franšize
Puffy international ltd
3 Gower Street, London, United Kingdom
Kontakt osoba za kandidate
Aleksander Štravs
Saznajte više
pročitajte članke
Najčitanije

Kako se od pilećih krilaca može napraviti dobar i profitabilan ugostiteljski biznis, a samim tim i perspektivna franšiza, objašnjava Zoran Videnović, vlasnik koncepta „Krilca i Pivce“ iz Niša
Zahvaljujući snažnom franšiznom razvoju, grčki lanac kafeterija MIKEL Coffee Company izrastao je u međunarodni brend. Što je potrebno za uzimanje franšize?
Rumunjski lanac „5 to go“ ubrzava tempo otvaranja novih kafića i najavljuje ulazak na još jedno inozemno tržište.
Riblji street food restoran Fish Delish otvorio je poslovnicu u Zagrebu. Što očekuju od novog tržišta i u kom će smjeru teći daljnji razvoj, otkriva vlasnik koncepta Stefano Petrović
Subway, lanac brze prehrane poznat po sendvičima, ima više od 1.600 prodajnih jedinica u Brazilu. Potpisivanjem ugovora s lokalnim partnerom planira proširiti mrežu na tom tržištu.

Franšizing je način na koji vlastiti posao možete voditi pod dobro poznatim brendom! Koristi se i od strane nekih od najvećih svijetskih brendova. Stoga - pokušajmo objasniti što je to franšizno poslovanje!
Ovaj Europski etički kodeks ažurna je verzija kodeksa koji je Europska franšizna federacija (EFF) usvojila 1972. godine, a njegove posljednje izmjene usvojene su koncem 2016. godine.
Ugovor o franšizingu temelj je na kojem se gradi odnos između davatelja i primatelja franšizinga.
Franšiza je oblik suradnje između neovisnih poduzetnika. Franšizodavac nudi svoj "know-how" i brand, a zauzvrat naplaćuje naknadu od primatelja franšize, koji tom naknadom stječu pravo i mogućnost da koriste dokazanu poslovnu ideju.
Primiti franšizu, opredijeliti se za partnerstvo (agenturu, kako se češće naziva) ili poslovati potpuno samostalno - na svoj način, po vlastitoj ideji i nahođenju? Izbor nije lagan; svaki model ima svoje prednosti i mane.

„Ako želite biti najbolji, potrebna vam je najviša razina znanja i prakse“, kaže Crina Ciocian, partnerka i direktorica poslovnog razvoja u lancu kafeterija Meron
Tko ima želju obogatiti lokalno gastro tržište i pokrenuti uspješan brand ribljeg street food restorana – od sada može uzeti franšizu koncepta Fish Delish. Kakva se prilika nudi franšiznim partnerima?
Kako otvoriti restoran s provjereno popularnim jelovnikom? Comparello Bello nudi franšizu.
Pek-Snack je jedna od najvećih pekarskih franšiza u Mađarskoj i Centralnoj Evropi. Svojim kupcima svaki dan nudi čitav niz svježih i ukusnih pekarskih proizvoda.
Lanac restorana zdrave hrane Salad Box traži franšizne partnere i u zemljama ove regije.
Cofix, lanac kafića s povoljnim cijenama, pojavio se na tržištu Izraela kao žestoki konkurent Starbucksu. Danas, nakon što su postigli zavidne rezultate na postojećim tržištima, namjeravaju proširiti biznis diljem Europe.

Informacije u katalogu dolaze od organizatora sustava. Prije potpisivanja sporazuma o suradnji, svaki kandidat treba provjeriti ponudu svakog od izlistanih sustava. Uredništvo zadržava pravo provjeriti podatke sadržane u katalogu. Ako primjetite ili primite obavijest da su bilo koji podaci u katalogu netočni ili zastarjeli, molimo kontaktirajte uredništvo.
PROFIT system, izdavač Franchising.ba portala, obavještava čitatelje da ne prikuplja ili obrađuje podatke koji se šalju putem obrasca za kontakt u katalogu. Sve informacije unesene u obrazac za kontakt šalju se e-poštom organizatoru sustava koji je naveden u katalogu, u dijelu koji se tiče informacija o franšiznom sustavu. Organizator sustava, koji prima poslane informacije, će ih koristiti za pružanje informacija o svom sustavu osobi koja je unijela upit. Slanje bilo kojih osobnih podataka je dobrovoljno, a organizator sustava koji prima podakte unijete putem obrazca za kontakt je subjekt koji je odgovoran za prikupljanje i obradu osobnih podataka.