LOFT
Podaci o franšiznom sustavu
opis franšiznog sustava
Naš moto
Budi hrabar
Naša priča
Naša vizija je podići vrijednost brenda jedinstvenim dizajnom i kvalitetnim proizvodima na svakom tržištu na kojem poslujemo. Misija naše kompanije je proizvoditi originalne i pristupačne farmerke za sve one koji žele da njihova odjeća odražava njihovu raznolikost. Izgradili smo mrežu dobavljača sa vrhunskim proizvodnim kapacitetima kako bismo osigurali pristupačnost i izuzetan kvalitet naših proizvoda. To nam je omogućilo da se pozicioniramo na tržištu jeans-a s inovativnim dizajnom i vrhunskim proizvodima.
Naš uspjeh kao pokretača trendova proizlazi iz naše neumorne težnje da nadmašimo očekivanja naših kupaca i iz naše strasti da budemo i ostanemo „brand koji se voli“.
Naš poslovni koncept
Inovativni smo i trendovski, ali i kultni brend koji prodaje kvalitetne i originalno dizajnirane proizvode po pristupačnim cijenama.
Broj vlastitih poslovnica
50 u Turskoj.
Broj franšiznih poslovnica
15 u Albaniji, Azerbejdžanu, Kipru (sjeverni dio), Rusiji, Kazahstanu, Luksemburgu, Kirgistanu, Alžiru.
Loft planira da do kraja 2024. otvori 80 franšiznih radnji i vlastitih prodavnica u sljedećim zemljama, ali ne ograničavajući se na njih: Rusija, Ukrajina, Rumunija, Srbija, Maroko, UAE, Saudijska Arabija, Kuvajt, Jordan, Liban, Gruzija, Bugarska, Irak, Kosovo, Libija.
Fotografija jedinice sustava
Podaci za primatelje franšize
Podrška primatelju franšize
LOFT pruža početnu i stalnu podršku svojim franšiznim partnerima. To uključuje: poslovanje, razvoj i kvalitet novih proizvoda, marketing i PR, obuku/ljudske resurse, lanac opskrbe, finansijsku, tehničku podršku, kao i upravljačku i poslovnu strategiju.
Tekuća tehnička podrška i smjernice
- Posjeta lokaciji svaka 2 mjeseca
- Stalna podrška centrale
Operativni priručnik
- Uputstva za poslovanje
- Brand book
Obuka na licu mjesta
- Obuka za proizvode
- Tehnike prodaje
- Integracija sistema i upotreba softvera
- Izlaganje robe/Merchandising
Marketing savjetovanje
- Podrška za godišnji marketinški plan
- Podrška u kreiranju marketinškog sadržaja
Podrška za otvaranje prodavnice
- Obuka za prodaju na licu mjesta
- Obuka na licu mjesta za upotrebu softvera
- Obuka na licu mjesta za izlaganje robe
- Podrška u plasmanu proizvoda
Procijenjena ukupna vrijednost investicije
Očekivani paramteri saradnje:
- Lokal površine 250 m²;
- Franšizna naknada: shodno odabranom franšiznom modelu saradnje;
- Neophodna je bankarska garanciju;
- Royalty naknade: Nema;
- Očekivana bruto marža: 55% - 58%;
- Očekivani troškovi opremanja prodavnice (bez klimatizacije i građevinskih radova) za 250 m²: 250 EUR/ m² što uključuje:
- podnu keramiku,
- rasvjetu,
- enterijer.
Opremanje: 60.000 – 70.000 EUR za 250 m². Ovaj iznos uključuje namještaj za prodavnicu, spot rasvjetu, podove, zidove i natpise. Sam partner zadužen je za građevinske radove unutar prodavnice.
Prvo punjenje robom: 50.000 – 60.000 EUR za prodavnicu od 250 m².
Izvještavanje i alati za rad: Primalac franšize obavezan je koristiti odobreni softver za maloprodaju te snositi troškove njegovog zakupa i održavanja.
Navedeni parametri saradnje su okvirni, služe kao ilustracija očekivanog, a za svakog će partnera biti precizno i posebno definirani.
Osnovni zahtjevi sustava
Poželjno je da primaoci franšize ispunjavaju sljedeće:
- Imaju dovoljno finansijskih resursa za otvaranje više prodavnica;
- Imaju iskustvo iz maloprodajne industrije sa infrastrukturom za upravljanje logistikom, distribucijom i prodajom;
- Imaju dobre kontakte sa upravama tržnih centara i/ili sa zakupodavcima koji imaju lokale u glavnim ulicama na teritoriji gde žele da posluju.
Informacije o davatelju franšize
Loft Mağazacılık Inc.
Huzur mah. C Blok Türk Telekom Kapısı Seyrantepe Sitesi SKYLAND 34396 Sarıyer/İstanbul, Turkey
+90 530 413 24 08
Kontakt osoba za kandidate
Doğan Tarhan
Saznajte više
pročitajte članke
Najčitanije
Brand Esotiq & Henderson planira ulazak u zemlje ove regije. Što je potrebno za otvaranje franšizne trgovine?
Tvorci poljske modne marke Lekko pronašli su jedinstvenu nišu i kreirali filtrirne šalove. Potražnja je i tijekom ove epidemiološke krize porasla, najviše zbog preporuke da na javnim mestima usta i nos budu pokriveni.
Modnu je industriju također pogodila epidemiološka kriza, posebice od zatvaranja trgovačkih centara. Kako se franšizni sustavi snalaze u novim okolnostima?
Švedski modni brand H&M već posluje na 74 tržišta, a do kraja ove godine planira ući i u regiju Centralne Amerike uz pomoć iskusnog franšiznog partnera.
Đorđi Zorzić bio je jedan od prvih primatelja Sara Fashion franšize. Prije deset godina otvorio je prvi dućan pod ovim makedonskim brandom, danas ih ima pet. Kaže da za uspjeh treba mnogo rada i ljubavi.
Bugarski brand Brutale, koji krasi elegantna muška odijela šivana po mjeri, kreće u širenje u Europi. Primatelje franšize traže i među poduzetnim ljudima iz ove regije.
Proizvodnja čarapa neobičnog dizajna prilično je uska branša, ali i profitabilna. Ipak, ako žele ostati konkurentni, traži se, prije svega, originalnost.
Modna tvrtka Tiffany Production započela je poslovanje u Hrvatskoj otvorenjem prve franšizne trgovine.
Modni brand Exterra iz Srbije širi svoju maloprodaju otvorenjem vlastitih, ali i franšiznih trgovina na domaćem tržištu i zemljama regije – u Crnoj Gori i BiH.
Zašto su počeli davati pojedinačnu franšizu za brand Tudors, koje poslovne modele nude te kakve partnere traže, govori Bojan Mitić, vlasnik tvrtke BJN
Đura Šešlija, vlasnik tvrtke Pro Domo System, bio je prvi primatelj modne franšize Garinello. Danas je jedan od najuspješnijih.
Informacije u katalogu dolaze od organizatora sustava. Prije potpisivanja sporazuma o suradnji, svaki kandidat treba provjeriti ponudu svakog od izlistanih sustava. Uredništvo zadržava pravo provjeriti podatke sadržane u katalogu. Ako primjetite ili primite obavijest da su bilo koji podaci u katalogu netočni ili zastarjeli, molimo kontaktirajte uredništvo.
PROFIT system, izdavač Franchising.ba portala, obavještava čitatelje da ne prikuplja ili obrađuje podatke koji se šalju putem obrasca za kontakt u katalogu. Sve informacije unesene u obrazac za kontakt šalju se e-poštom organizatoru sustava koji je naveden u katalogu, u dijelu koji se tiče informacija o franšiznom sustavu. Organizator sustava, koji prima poslane informacije, će ih koristiti za pružanje informacija o svom sustavu osobi koja je unijela upit. Slanje bilo kojih osobnih podataka je dobrovoljno, a organizator sustava koji prima podakte unijete putem obrazca za kontakt je subjekt koji je odgovoran za prikupljanje i obradu osobnih podataka.