Prednosti novog trenda

U zemljama regije samoposlužne praonice rublja pojavile su se tek u posljednjih nekoliko godina. Među njima se, prije oko godinu dana, našla i jedna franšiza – LG Laundry Lounge. Mario Martinek, vlasnik tvrtke „Bijeli svijet“, koja je primatelj pomenute franšize za sve zemlje istočne Europe, otkrit će nam koliko je ljudima ovaj poslovni koncept primamljiv, kakvi su im utisci nakon godinu dana rada te po čemu je franšiza LG Laundry Lounge specifična.
Kako se pokazao koncept samoposlužne praonice rublja, budući da ranije nije bio prisutan na ovim prostorima?
Praonice rublja postaju pravi trend u domaćem poduzetništvu. Naime, praonice su se u Hrvatskoj, kao što ste rekli, pojavile tek nedavno, dok primjerice, u susjednoj Italiji taj trend poznaju više od 20 godina. Zbog toga hrvatsko tržište nije zasićeno – od Zagreba, Splita, Rijeke i Pule do Dubrovnika postoji svega desetak praonica. Postojeći rezultati djeluju ohrabrujuće i otvaraju vrata novim prilikama i dobroj zaradi.
Nedavno ste organizirali i konferenciju na kojoj ste predstavili LG Laundry Lounge koncept. Kakve su bile reakcije poduzetnika, što ih je najviše zanimalo i djeluju li vam zainteresirano?
Reakcije su bile pozitivne jer se radi o manjim investicijama koje donose manji rizik, a projekti koje smo do sada radili, pokazali su se profitabilnim u poslovanju. Stoga, i možemo reći da je ovakav posao održiv i ne predstavlja veliki rizik za poduzetnika.
Što su sve prednosti ovog koncepta?
Povrat investicije moguće je ostvariti već nakon 12 mjeseci, a početno ulaganje u mini-praonicu iznosi 20.000 eura. Svima koji se odluče otvoriti praonicu rublja, tvrtka „Bijeli svijet“ je na raspolaganju tijekom čitavog procesa. Naime, zainteresiranima uvijek dajemo financijsku prognozu i savjete vezane uz tehničke uvjete, marketinške i prodajne aktivnosti te mikrokreditiranje. Vjerujem da sve to znatno pomaže oko odluke za ulaskom u takvu investiciju.
Uz našu pomoć, postojeći su projekti diljem Hrvatske dali uspješne rezultate te služe kao primjer i ohrabrenje ostalima koji se žele baviti ovim poslom, a to smatramo najvećim uspjehom.
Zapravo, na budućim je vlasnicima praonice nalaženje prostora od minimalno 30 kvadrata na atraktivnoj lokaciji, a za sve ostalo tu je „Bijeli svijet“.
Osim toga, jedna od prednosti praonica je pružanje usluga vrlo raznolikoj i širokoj ciljnoj grupi: salonima ljepote, studentima, turistima, sportskim klubovima, podstanarima, tvrtkama za čišćenje, javnim institucijama, a benefit za domaćinstva je ušteda i praktičnost. Naime, to je i dalje najjednostavniji i najpovoljniji način za pranje popluna, deka, jakni i drugih velikih komada.
pročitajte članke

Nakon što su pokrenuli razvoj franšizne mreže u Europi, lanac esports igraonica Friendly Fire namjerava ući na tržište SAD-a.
KiDS Escape Room je u kratkom roku postao najtraženije mjesto za dječje proslave rođendana u Rijeci. Je li ovo dobra poslovna prilika i za poduzetne iz drugih gradova regiona i što je potrebno za uzimanje franšize?
Master franšizu Carwiz rent a cara za tržište Hrvatske kupila je tvrtka ABmobil rent.
Pandemija jeste usporila, ali nije zaustavila tempo širenja franšiznog lanca samoposlužnih praonica rublja LG Laundry Lounge. Što se promijenilo te na što sada mogu računati primatelji ove franšize?
Željeli su ponuditi jedinstveno posjetiteljsko iskustvo koje će spojiti zabavu i edukaciju i privući posjetitelje svih uzrasta. „Muzej osjetila“ je za kratko vrijeme postao nezaobilazna atrakcija, i naveo osnivače da sada ponude i – franšizu.
Najčitanije

Zahvaljujući snažnom franšiznom razvoju, grčki lanac kafeterija MIKEL Coffee Company izrastao je u međunarodni brend. Što je potrebno za uzimanje franšize?
Fitbar, jedinstveni koncept restorana zdrave hrane, ove godine slavi desetljeće poslovanja. Nakon otvaranja tri restorana u Beogradu i sticanja dragocjenog iskustva, odlučili su ponuditi franšizu. Prva je otvorena u Mostaru.
„Sve što smo do sada postigle je rezultat ogromne ljubavi, energije, želje i upornosti“, kažu Maja i Arnela, dvije mame i prijateljice koje stoje iza brenda Pepetuška, pod kojim se od 2016. prave i prodaju posve jedinstvene, personalizirane lutke.
Franšizni sustavi mogu se klasificirati na različite načine i po različitim kriterijima, ali se suštinski razlikuju prema vrsti znanja koja se prenose primateljima franšize (know-how), vrsti djelatnosti ili načinu organizacije sustava.
Sarajevski CHIPAS otvorio je novi, reprezentativni objekt koji će pod još jednim krovom ponuditi sve po čemu je poznat – slani i slatki meni, specifičan interijer, domaćinsku atmosferu. Nova centralna kuhinja, pak, bit će ključna potpora primateljima CHIPAS franšize.