Rad, rad i samo rad
Direktnu prodaju osiguranja rade od početka 1990. Poslije 22 godine, velika želja, predanost poslu i nepobjedivi poduzetnički duh doveo ih je do vrha u poslu kojim se bave. Pokrenuli su vlastitu tvrtku kao franšizu Uniqa osiguranja. Učiteljica Dragana i diplomirani inženjer tehnike Sava. Mihajlovići...
- Nakon deset godina rada u direktnoj prodaji sa internacionalnim iskustvom, po povratku iz inozemstva 2000. aktivnost sam nastavio kao direktor prodaje ZEPTER osiguranja. Za četiri godine napravili smo najveću osiguravajuću kuću u Srbiji u životnom osiguranju. Tržišni udjel je bilo 46 posto u segmentu životnog osiguranja. To je bio jedan od razloga zašto je UNIQA kupila nas, a ne neku drugu osiguravajuću kuću – kaže Mihajlović.
Maksimalno su posvećeni svom poslu. Rade i dvanaest sati dnevno i svoje četvoro djece usmjeravaju ka istom cilju. Ćerka Jelena student je ekonomije, sin Petar agroekonomije, sin Pavle maturant na smjeru agent osiguranja, a najmlaća kći, najčešći posjetilac agencije. Vremenom su stekli 4.000 klijenta. Sa „udruženim“ satima rada, Mihajlovići zapravo rade 24 časa dnevno, a pri tom su uvijek, kako kaže, bili u vrhu po prodajnim rezultatima.
-Franšizu smo tražili još 2009. ali tada to još uvijek nije bio jedan od strateških pravaca tvrtke. Na svu sreću, dvije godine kasnije, stekli su se uslovi za franšizu, pa smo u avgustu 2011. podnjeli neophodnu dokumentaciju, a nakon šest mjeseci i dobili dozvolu Narodne Banke Srbije (NBS) za obavljanje poslova – objašnjava Mihajlović.
Na pitanje kakva su dosadašnja iskustva poslovanja kroz franšizu odgovara: - ŽIVJELA SLOBODA! Plan u životnom osiguranju smo ispunili 180 odsto. Ukupan godišnji financijski plan smo prebacili za prvih deset meseci. Trudimo se da u svakoj vrsti osiguranja ispunimo očekivanja UNIQA osiguranja. Ograničenje nam je to što možemo da zapošljavamo samo ljude sa licencom NBS-a, pa trenutno, pored nas, imamo samo jednog zaposlenog, ali smo spremni dobre agente platiti više nego što su inače plaćeni – ističe Mihajlović.
Mihajlović kaže da imaju podršku davatelja franšize na svim nivoima i dodaje da je UNIQA tvrtka koja je prva po zakonu o osiguranju odvojila poslove životnog od poslova neživotnog osiguranja, a podršku im davaju sve službe i u jednoj i u drugoj tvrtki. - Imamo obvezu da prodajemo sve proizvode obije UNIQA tvrtke, da servisiramo sve klijente prema UNIQA standardima i da poslujemo pozitivno – govori on o odnosu sa davateljem franšize.
Biti dio sistema koji je, prema ocijeni londonskog World Finance-a, najbolji u sektoru osiguranja i najažurniji u isplati šteta, prema ocijeni Narodne banke Srbije, velika je prednost. - To su dovoljni razlozi za samopouzdanje koje daje vrhunske rezultate. Ograničenje postoji samo iz ugla poštovanja standarda, ali to smatram neophodnim, kako bi smo očuvali najveću stopu rasta koju imamo već godinama među vodećim osiguravajućim kućama – kaže on.
Za pokretanje cijelokupnog posla neophodno je, kako kaže, strpljenje i novac. - Postupak traje oko šest mjeseci, a novac deponujete i više ne vidite – kaže Mihajlović.
Podrška države i nadzornog organa Narodne banke Srbije bi, kako on kaže, svakako dobro došla u cilju zapošljavanja mladih koji hoće da zarade svoju plaću. - Pored toga, nepovoljnost je i ta što firmarinu plaćamo kao kazina, noćni barovi, kladionice, bingo sale (deset prosečnih plata), a poslovne banke nisu u mogućnosti da nas podrže adekvatno, jer još uvijek nemamo dva završna računa – kaže pomalo ironično Mihajlović.
pročitajte članke
Zašto se Paysera odlučila za franšizing, kakve partnere traže te što nude u franšiznom paketu, objašnjava Liudas Kanapienis, direktor tvrtke specijalizirane za e-plaćanja
Kao primatelj franšize osiguravajuće kuće Uniqa, Jasmina Putnik iz Beograda radi više od godinu dana. Postigla je mnogo, ali i postavila nove ciljeve.
Franšizing je ispunio sva naša očekivanja, kaže Tomáš Tichota, direktor franšiznog razvoja UniCredit banke u Češkoj
Kako se razvija Uniqa franšiza, kakvo je dosadašnje iskustvo i zašto je Uniqa jedini osiguravatelj u Srbiji koji prodajnu mrežu širi na ovaj način, govori izvršni direktor za prodaju Nikola Đukić
Što su sve postigli i kakvi su daljnji planovi širenja Uniqa franšize u Crnoj Gori, reći će nam Vesna Marković, direktorica ekskluzivnog kanala prodaje Uniqa osiguranja.
Najčitanije
Proizvodnja čarapa neobičnog dizajna prilično je uska branša, ali i profitabilna. Ipak, ako žele ostati konkurentni, traži se, prije svega, originalnost.
Đorđi Zorzić bio je jedan od prvih primatelja Sara Fashion franšize. Prije deset godina otvorio je prvi dućan pod ovim makedonskim brandom, danas ih ima pet. Kaže da za uspjeh treba mnogo rada i ljubavi.
Franšizni koncept Edukido proširio je mrežu u Hrvatskoj. Novi edukativni centri bit će otvoreni u Zadru i Rijeci.
Proces traženja (regrutiranja) primatelja franšize nije nimalo lak. Kako bi se tvrtke trebale pripremiti za ovaj proces i što je potrebno za dobru promociju franšiznog koncepta?
Što mogu očekivati poduzetnici iz ove regije koji se odluče za franšizu poljske škole programiranja Coding Giants? Priča Ize Poradowske iz Poljske može biti zgodan primjer.