Nova mladost

Mnogi od nas, a posebno potrošači srednje dobi, još uvek će u prodavnici umjesto paste za zube tražiti "kaladont". Na ovdašnjim prostorima brend je do te mjere bio popularan da se naziv "kaladont" nerijetko koristio kao sinonim za sve ostale zubne paste.
Znajući da ni nakon dva desetljeća kaladont nije iščezao iz svijesti mnogih potrošača, tvornica Saponia priprema izlazak nove linije paste za zube pod tim imenom. Novi – stari kalodont će, kako kažu u kompaniji, biti spoj tradicije i najnovijih dostignuća u području oralne higijene.
U osječkoj tvornici ne sumnjaju u ponovni uspijeh, jer brend i dalje potiče pozitivnu emociju kod potrošača. Damir Skender, predsjednik Uprave Saponije, kaže da će napustiti postojeći brend Zirodent i vratiti se starom - Kalodontu.
Kalodont je nastao davne 1922. Kasnije su iz tvornice Saponia izašli brojni drugi proizvodi za pranje rublja i posuđa, održavanje higijene raznih uređaja i prostorija. Među poznatim brendovima ove tvrtke su i VIM, Ornel, Rubel, Arf, Likvi, Tipso, Faks Helizim.
pročitajte članke

Rast prodaje i kupaca, ali i širenje franšizne mreže, obilježilo je prethodnu godinu poslovanja franšiznog sistema Husse u Bosni i Hercegovini. Dobri rezultati nisu izostali ni tokom obavezne karantene uslijed pandemije koronavirusa.
Ljudi koji vole životinje, a žele pokrenuti posao koji će im donijeti puno zadovoljstva i dobru zaradu, trebali bi razmisliti o franšizi „Dog & Style“, poručuje vlasnik ovog koncepta. Što se sve dobiva ulaskom u ovaj sustav, a što se, pak, očekuje od primatelja franšize?
Kad se primatelji franšize nađu na jednom mjestu, razmjena iskustva je neizbježna. S godišnjeg skupa primatelja master franšize branda Husse, tim iz Hrvatske dolazi bogatiji i za jedno priznanje.
Cbweed, talijanski proizvođač i distributer proizvoda na bazi konoplje, širi poslovanje kroz franšizu i zainteresiran je razviti prodajnu mrežu širom Europe.
Sushi by A's, franšizni koncept koji se temelji na pripremi i prodaji sushija u okviru trgovačkih lanaca, proširio je mrežu u Hrvatskoj i Sloveniji te najavljuje ulazak na nova tržišta.
Najčitanije

Zahvaljujući snažnom franšiznom razvoju, grčki lanac kafeterija MIKEL Coffee Company izrastao je u međunarodni brend. Što je potrebno za uzimanje franšize?
Fitbar, jedinstveni koncept restorana zdrave hrane, ove godine slavi desetljeće poslovanja. Nakon otvaranja tri restorana u Beogradu i sticanja dragocjenog iskustva, odlučili su ponuditi franšizu. Prva je otvorena u Mostaru.
„Sve što smo do sada postigle je rezultat ogromne ljubavi, energije, želje i upornosti“, kažu Maja i Arnela, dvije mame i prijateljice koje stoje iza brenda Pepetuška, pod kojim se od 2016. prave i prodaju posve jedinstvene, personalizirane lutke.
Franšizni sustavi mogu se klasificirati na različite načine i po različitim kriterijima, ali se suštinski razlikuju prema vrsti znanja koja se prenose primateljima franšize (know-how), vrsti djelatnosti ili načinu organizacije sustava.
Sarajevski CHIPAS otvorio je novi, reprezentativni objekt koji će pod još jednim krovom ponuditi sve po čemu je poznat – slani i slatki meni, specifičan interijer, domaćinsku atmosferu. Nova centralna kuhinja, pak, bit će ključna potpora primateljima CHIPAS franšize.