Nova mladost

Mnogi od nas, a posebno potrošači srednje dobi, još uvek će u prodavnici umjesto paste za zube tražiti "kaladont". Na ovdašnjim prostorima brend je do te mjere bio popularan da se naziv "kaladont" nerijetko koristio kao sinonim za sve ostale zubne paste.
Znajući da ni nakon dva desetljeća kaladont nije iščezao iz svijesti mnogih potrošača, tvornica Saponia priprema izlazak nove linije paste za zube pod tim imenom. Novi – stari kalodont će, kako kažu u kompaniji, biti spoj tradicije i najnovijih dostignuća u području oralne higijene.
U osječkoj tvornici ne sumnjaju u ponovni uspijeh, jer brend i dalje potiče pozitivnu emociju kod potrošača. Damir Skender, predsjednik Uprave Saponije, kaže da će napustiti postojeći brend Zirodent i vratiti se starom - Kalodontu.
Kalodont je nastao davne 1922. Kasnije su iz tvornice Saponia izašli brojni drugi proizvodi za pranje rublja i posuđa, održavanje higijene raznih uređaja i prostorija. Među poznatim brendovima ove tvrtke su i VIM, Ornel, Rubel, Arf, Likvi, Tipso, Faks Helizim.
pročitajte članke

Rast prodaje i kupaca, ali i širenje franšizne mreže, obilježilo je prethodnu godinu poslovanja franšiznog sistema Husse u Bosni i Hercegovini. Dobri rezultati nisu izostali ni tokom obavezne karantene uslijed pandemije koronavirusa.
Ljudi koji vole životinje, a žele pokrenuti posao koji će im donijeti puno zadovoljstva i dobru zaradu, trebali bi razmisliti o franšizi „Dog & Style“, poručuje vlasnik ovog koncepta. Što se sve dobiva ulaskom u ovaj sustav, a što se, pak, očekuje od primatelja franšize?
Kad se primatelji franšize nađu na jednom mjestu, razmjena iskustva je neizbježna. S godišnjeg skupa primatelja master franšize branda Husse, tim iz Hrvatske dolazi bogatiji i za jedno priznanje.
Cbweed, talijanski proizvođač i distributer proizvoda na bazi konoplje, širi poslovanje kroz franšizu i zainteresiran je razviti prodajnu mrežu širom Europe.
Sushi by A's, franšizni koncept koji se temelji na pripremi i prodaji sushija u okviru trgovačkih lanaca, proširio je mrežu u Hrvatskoj i Sloveniji te najavljuje ulazak na nova tržišta.
Najčitanije

Kako se od pilećih krilaca može napraviti dobar i profitabilan ugostiteljski biznis, a samim tim i perspektivna franšiza, objašnjava Zoran Videnović, vlasnik koncepta „Krilca i Pivce“ iz Niša
„Sve što smo do sada postigle je rezultat ogromne ljubavi, energije, želje i upornosti“, kažu Maja i Arnela, dvije mame i prijateljice koje stoje iza brenda Pepetuška, pod kojim se od 2016. prave i prodaju posve jedinstvene, personalizirane lutke.
Željela se posvetiti edukaciji djece i pri tom graditi vlastiti poduzetnički put. Ines Slunjski napustila je posao u državnom sustavu, uzela franšizu i donijela u Varaždin dva edukativna programa – Malac Genijalac i Edukido.
Franšizni koncept Edukido proširio je mrežu u Hrvatskoj. Novi edukativni centri bit će otvoreni u Zadru i Rijeci.
Đorđi Zorzić bio je jedan od prvih primatelja Sara Fashion franšize. Prije deset godina otvorio je prvi dućan pod ovim makedonskim brandom, danas ih ima pet. Kaže da za uspjeh treba mnogo rada i ljubavi.