Trud se isplatio
Prva je godina u franšizingu za Jasminu Putnik, kako sama kaže, bila sjajna. – Rezultati su bili odlični. Stekli smo 1.500 novih klijenata. Premašili smo plan i od tvrtke Uniqa dobili bonus po dva osnova – dobar poslovni rezultat i ostvaren i prebačen plan – kaže Jasmina Putnik.
Istina, na početku nije bilo lako. Nije sumnjala da će i dalje posao prodaje dobro raditi, više se pribojavala kako će se snaći u suradnji sa knjigovođom, poreznicima, izvještavanju Narodne banke, potrazi za dobrim suradnicima – svemu onome o čemu ranije nije brinula. – Bila sam skeptična da li ću uspjeti sve da postignem, a pri tom da i dalje imam vremena za osnovni posao, a to je prodaja osiguranja – naglašava Putnik.
Ljudi obično počnu razmišljati o osiguranju kada im se desi šteta. Naš zadatak je zato - misioniranje, što znači, idemo među ljude i objašnjavamo im što je osiguranje. Ljudi su nepovjerljivi jer su neobaviješteni. Bez obzira na internet, direktan kontakt je nezamjenjiv. Ako samo uspijemo "ubaciti crva" te čovjek počne razmišljati o osiguranju kao o nečemu dobrom, naša misija je uspjela.
No, dobro je prošlo, zaposlila je još dvije suradnice i zadala sebi nove ciljeve – njena franšizna jedinica treba postati prepoznatljiva po pouzdanosti i povjerenju klijenata. – Uniqa je dovoljno prepoznatljiv brand na tržištu, ali mi se želimo dodatno pozicionirati, prije svega, kao savjetnici koji su pouzdani, na koje se klijenti mogu osloniti i uvijek znati da mislimo prvo na njih – ovako govori Putnik o svojim novim stremljenjima.
Franšiza tvrtke Uniqa – Putnik tim – dobila je i certifikat AA bonitetne izvrsnosti koju joj je dodijelila rejting agencija Bisnode.
Vremena, međutim, nisu jednostavna, i kako kaže Putnik, druga godina je, što se tiče administracije – lakša, ali je poslovno teža. – Mi smo ugovor s Uniqa osiguranjem potpisali na tri godine, s unaprijed definiranim planovima. Za ovu godinu planirano je da ostvarimo tri puta veću premiju nego u prvoj godini. Nadam se da ćemo uspjeti u tome iako je teška godina za sve tvrtke i ljude, posebno one koji plaćaju više polica. Kriza se osjeća – kaže Putnik.
Najviše muke, pored loše ekonomske situacije, zastupnicima, odnosno, prodavačima osiguranja zadaje i nedovoljna svijest građana o osiguranju i nedovoljno poznavanje ovog proizvoda. – Ljudi obično počnu razmišljati o osiguranju kada im se desi šteta. Naš zadatak je zato – misioniranje, što znači, idemo među ljude i objašnjavamo im što je osiguranje! Ljudi su nepovjerljivi jer su neobaviješteni. Bez obzira na internet, direktan kontakt je nezamjenjiv. Zato i želim zaposliti više suradnika da bismo imali više vremena za teren jer je mnogo važnije pričati s ljudima – objašnjava Putnik.
Jedno od uvriježenih mišljenja među ljudima je da je osiguranje skupo i da im nije potrebno. Kolike mogu biti razmjere štete, vidjelo se u svibanjskim poplavama. Jasmina Putink kaže da je neposredno nakon poplava bilo više telefonskih poziva i da je više ljudi ulazilo u agenciju raspitati se o osiguranju imovine, no, kako je vrijeme odmicalo, tako je i interesovanje jenjavalo.
Međutim, da bi i u teškim ekonomskim okolnostima pridobila klijenta i, najzad, da bi klijent bio zadovoljan u svakom trenutku, Putnik kaže da prodavatelj, prije svega, mora biti dobar i pozdan savjetnik. To znači da će osiguraniku objasniti ne samo što pokriva, nego i što ne pokriva polica osiguranja, jer klijent nikad ne smije biti u zabludi. Također, dobar prodavač će svoje klijente upoznati i sa svim procedurama prilikom prijave štete.
– Suradnicima uvijek govorim da ne gledaju koliko će oni zaraditi i što je bolje za njih. Ja sam uspjela tako što sam klijentima nudila ono što im je potrebno. Zato je važno slušati, napraviti od klijenata prijatelje, a ne neprijatelje. Zadovoljni klijenti daju preporuke i to je najbolja reklama. Ljudi u našu agenciju, recimo, dolaze i da se ispričaju, napune pozitivnom energijom, prepričaju kako su se proveli na putovanju. I to je zato što smo mi prvenstveno savjetnici, što ništa ne radimo po svaku cijenu i što znamo da nijedan razgovor nije bio uzaludan. Ako smo samo uspjeli "ubaciti crva" te čovjek počne razmišljati o osiguranju kao o nečemu dobrom, naša misija je uspjela – kaže Putnik.
pročitajte članke
Zašto se Paysera odlučila za franšizing, kakve partnere traže te što nude u franšiznom paketu, objašnjava Liudas Kanapienis, direktor tvrtke specijalizirane za e-plaćanja
Kao prodavač s odličnim rezultatima i iskustvom od trideset godina u osiguranju, Mladen Kapa bio je idealan kandidat za prvog primatelja Uniqa franšize u Crnoj Gori.
Franšizing je ispunio sva naša očekivanja, kaže Tomáš Tichota, direktor franšiznog razvoja UniCredit banke u Češkoj
Kako se razvija Uniqa franšiza, kakvo je dosadašnje iskustvo i zašto je Uniqa jedini osiguravatelj u Srbiji koji prodajnu mrežu širi na ovaj način, govori izvršni direktor za prodaju Nikola Đukić
Što su sve postigli i kakvi su daljnji planovi širenja Uniqa franšize u Crnoj Gori, reći će nam Vesna Marković, direktorica ekskluzivnog kanala prodaje Uniqa osiguranja.
Najčitanije
Proces traženja (regrutiranja) primatelja franšize nije nimalo lak. Kako bi se tvrtke trebale pripremiti za ovaj proces i što je potrebno za dobru promociju franšiznog koncepta?
Pod imenom Verbatoria u više od 20 zemalja posluju centri za neurometrijsko testiranje i analizu urođenih talenata pojedinca. Ovaj sistem prisutan je i na ovim prostorima i nudi franšizu. Ko su poželjni primaoci ove franšize?
Željela se posvetiti edukaciji djece i pri tom graditi vlastiti poduzetnički put. Ines Slunjski napustila je posao u državnom sustavu, uzela franšizu i donijela u Varaždin dva edukativna programa – Malac Genijalac i Edukido.
Franšizing je način na koji vlastiti posao možete voditi pod dobro poznatim brendom! Koristi se i od strane nekih od najvećih svijetskih brendova. Stoga - pokušajmo objasniti što je to franšizno poslovanje!
„Sve što smo do sada postigle je rezultat ogromne ljubavi, energije, želje i upornosti“, kažu Maja i Arnela, dvije mame i prijateljice koje stoje iza brenda Pepetuška, pod kojim se od 2016. prave i prodaju posve jedinstvene, personalizirane lutke.