Trud se isplatio
Prva je godina u franšizingu za Jasminu Putnik, kako sama kaže, bila sjajna. – Rezultati su bili odlični. Stekli smo 1.500 novih klijenata. Premašili smo plan i od tvrtke Uniqa dobili bonus po dva osnova – dobar poslovni rezultat i ostvaren i prebačen plan – kaže Jasmina Putnik.
Istina, na početku nije bilo lako. Nije sumnjala da će i dalje posao prodaje dobro raditi, više se pribojavala kako će se snaći u suradnji sa knjigovođom, poreznicima, izvještavanju Narodne banke, potrazi za dobrim suradnicima – svemu onome o čemu ranije nije brinula. – Bila sam skeptična da li ću uspjeti sve da postignem, a pri tom da i dalje imam vremena za osnovni posao, a to je prodaja osiguranja – naglašava Putnik.
Ljudi obično počnu razmišljati o osiguranju kada im se desi šteta. Naš zadatak je zato - misioniranje, što znači, idemo među ljude i objašnjavamo im što je osiguranje. Ljudi su nepovjerljivi jer su neobaviješteni. Bez obzira na internet, direktan kontakt je nezamjenjiv. Ako samo uspijemo "ubaciti crva" te čovjek počne razmišljati o osiguranju kao o nečemu dobrom, naša misija je uspjela.
No, dobro je prošlo, zaposlila je još dvije suradnice i zadala sebi nove ciljeve – njena franšizna jedinica treba postati prepoznatljiva po pouzdanosti i povjerenju klijenata. – Uniqa je dovoljno prepoznatljiv brand na tržištu, ali mi se želimo dodatno pozicionirati, prije svega, kao savjetnici koji su pouzdani, na koje se klijenti mogu osloniti i uvijek znati da mislimo prvo na njih – ovako govori Putnik o svojim novim stremljenjima.
Franšiza tvrtke Uniqa – Putnik tim – dobila je i certifikat AA bonitetne izvrsnosti koju joj je dodijelila rejting agencija Bisnode.
Vremena, međutim, nisu jednostavna, i kako kaže Putnik, druga godina je, što se tiče administracije – lakša, ali je poslovno teža. – Mi smo ugovor s Uniqa osiguranjem potpisali na tri godine, s unaprijed definiranim planovima. Za ovu godinu planirano je da ostvarimo tri puta veću premiju nego u prvoj godini. Nadam se da ćemo uspjeti u tome iako je teška godina za sve tvrtke i ljude, posebno one koji plaćaju više polica. Kriza se osjeća – kaže Putnik.
Najviše muke, pored loše ekonomske situacije, zastupnicima, odnosno, prodavačima osiguranja zadaje i nedovoljna svijest građana o osiguranju i nedovoljno poznavanje ovog proizvoda. – Ljudi obično počnu razmišljati o osiguranju kada im se desi šteta. Naš zadatak je zato – misioniranje, što znači, idemo među ljude i objašnjavamo im što je osiguranje! Ljudi su nepovjerljivi jer su neobaviješteni. Bez obzira na internet, direktan kontakt je nezamjenjiv. Zato i želim zaposliti više suradnika da bismo imali više vremena za teren jer je mnogo važnije pričati s ljudima – objašnjava Putnik.
Jedno od uvriježenih mišljenja među ljudima je da je osiguranje skupo i da im nije potrebno. Kolike mogu biti razmjere štete, vidjelo se u svibanjskim poplavama. Jasmina Putink kaže da je neposredno nakon poplava bilo više telefonskih poziva i da je više ljudi ulazilo u agenciju raspitati se o osiguranju imovine, no, kako je vrijeme odmicalo, tako je i interesovanje jenjavalo.
Međutim, da bi i u teškim ekonomskim okolnostima pridobila klijenta i, najzad, da bi klijent bio zadovoljan u svakom trenutku, Putnik kaže da prodavatelj, prije svega, mora biti dobar i pozdan savjetnik. To znači da će osiguraniku objasniti ne samo što pokriva, nego i što ne pokriva polica osiguranja, jer klijent nikad ne smije biti u zabludi. Također, dobar prodavač će svoje klijente upoznati i sa svim procedurama prilikom prijave štete.
– Suradnicima uvijek govorim da ne gledaju koliko će oni zaraditi i što je bolje za njih. Ja sam uspjela tako što sam klijentima nudila ono što im je potrebno. Zato je važno slušati, napraviti od klijenata prijatelje, a ne neprijatelje. Zadovoljni klijenti daju preporuke i to je najbolja reklama. Ljudi u našu agenciju, recimo, dolaze i da se ispričaju, napune pozitivnom energijom, prepričaju kako su se proveli na putovanju. I to je zato što smo mi prvenstveno savjetnici, što ništa ne radimo po svaku cijenu i što znamo da nijedan razgovor nije bio uzaludan. Ako smo samo uspjeli "ubaciti crva" te čovjek počne razmišljati o osiguranju kao o nečemu dobrom, naša misija je uspjela – kaže Putnik.
pročitajte članke

Zašto se Paysera odlučila za franšizing, kakve partnere traže te što nude u franšiznom paketu, objašnjava Liudas Kanapienis, direktor tvrtke specijalizirane za e-plaćanja
Kao prodavač s odličnim rezultatima i iskustvom od trideset godina u osiguranju, Mladen Kapa bio je idealan kandidat za prvog primatelja Uniqa franšize u Crnoj Gori.
Franšizing je ispunio sva naša očekivanja, kaže Tomáš Tichota, direktor franšiznog razvoja UniCredit banke u Češkoj
Kako se razvija Uniqa franšiza, kakvo je dosadašnje iskustvo i zašto je Uniqa jedini osiguravatelj u Srbiji koji prodajnu mrežu širi na ovaj način, govori izvršni direktor za prodaju Nikola Đukić
Što su sve postigli i kakvi su daljnji planovi širenja Uniqa franšize u Crnoj Gori, reći će nam Vesna Marković, direktorica ekskluzivnog kanala prodaje Uniqa osiguranja.
Najčitanije

Zahvaljujući snažnom franšiznom razvoju, grčki lanac kafeterija MIKEL Coffee Company izrastao je u međunarodni brend. Što je potrebno za uzimanje franšize?
Fitbar, jedinstveni koncept restorana zdrave hrane, ove godine slavi desetljeće poslovanja. Nakon otvaranja tri restorana u Beogradu i sticanja dragocjenog iskustva, odlučili su ponuditi franšizu. Prva je otvorena u Mostaru.
„Sve što smo do sada postigle je rezultat ogromne ljubavi, energije, želje i upornosti“, kažu Maja i Arnela, dvije mame i prijateljice koje stoje iza brenda Pepetuška, pod kojim se od 2016. prave i prodaju posve jedinstvene, personalizirane lutke.
Franšizni sustavi mogu se klasificirati na različite načine i po različitim kriterijima, ali se suštinski razlikuju prema vrsti znanja koja se prenose primateljima franšize (know-how), vrsti djelatnosti ili načinu organizacije sustava.
Sarajevski CHIPAS otvorio je novi, reprezentativni objekt koji će pod još jednim krovom ponuditi sve po čemu je poznat – slani i slatki meni, specifičan interijer, domaćinsku atmosferu. Nova centralna kuhinja, pak, bit će ključna potpora primateljima CHIPAS franšize.