S proljećem će stići i Vivo

Na jednoj od najljepših lokacija u srbijanskom Pomoravlju, između Aqua Parka i zoološkog vrta u Jagodini, početkom iduće godine planiran je završetak radova na tržnom centru VIVO shopping PARK, kaže Tijana Vujović, generalna direktorica tvrtke Confluence Proprety Managament, kojoj je povjereno upravljanje ovim centrom.
Shopping centar će pod svoj krov okupiti više od 30 brandova, na površini od oko 10.000 kvadrata. -Od postavljanja koncepta do sada, u ovom projektu su učestvovale najeminentnije tvrtke iz Srbije. Želja investitora je bila da najljepšu lokaciju u Pomoravlju, tako izabran tim dovede do sigurnog uspjeha - kaže Vujović.
I prije no što je počela gradnja, izdano je oko 60 posto površine za izdavanje. Među zakupcima su JYSK, DM, Delhaize MAXI, Lilly, NewYorker, Deichmann, Takko Fashion, Sport Vision, Top Shop, VIP mjenjačnice, In medio, Extreme Intimo, Diopta i drugi.
- Očekuju se još neka vrlo poznata imena, tako da će stanovnici Jagodine i Pomoravlja nakon izgradnje ovog objekta sigurno moći računati na ponudu koju su do sada imali samo u Kragujevcu, Nišu i, naravno, Beogradu - kaže Vujović.
U centar će biti uloženo oko 15 milijuna eura. Za one koji dolaze kolima bit će osigurano 360 parkirnih mjesta.
pročitajte članke

Rast prodaje i kupaca, ali i širenje franšizne mreže, obilježilo je prethodnu godinu poslovanja franšiznog sistema Husse u Bosni i Hercegovini. Dobri rezultati nisu izostali ni tokom obavezne karantene uslijed pandemije koronavirusa.
Ljudi koji vole životinje, a žele pokrenuti posao koji će im donijeti puno zadovoljstva i dobru zaradu, trebali bi razmisliti o franšizi „Dog & Style“, poručuje vlasnik ovog koncepta. Što se sve dobiva ulaskom u ovaj sustav, a što se, pak, očekuje od primatelja franšize?
Kad se primatelji franšize nađu na jednom mjestu, razmjena iskustva je neizbježna. S godišnjeg skupa primatelja master franšize branda Husse, tim iz Hrvatske dolazi bogatiji i za jedno priznanje.
Cbweed, talijanski proizvođač i distributer proizvoda na bazi konoplje, širi poslovanje kroz franšizu i zainteresiran je razviti prodajnu mrežu širom Europe.
Sushi by A's, franšizni koncept koji se temelji na pripremi i prodaji sushija u okviru trgovačkih lanaca, proširio je mrežu u Hrvatskoj i Sloveniji te najavljuje ulazak na nova tržišta.
Najčitanije

Zahvaljujući snažnom franšiznom razvoju, grčki lanac kafeterija MIKEL Coffee Company izrastao je u međunarodni brend. Što je potrebno za uzimanje franšize?
Fitbar, jedinstveni koncept restorana zdrave hrane, ove godine slavi desetljeće poslovanja. Nakon otvaranja tri restorana u Beogradu i sticanja dragocjenog iskustva, odlučili su ponuditi franšizu. Prva je otvorena u Mostaru.
„Sve što smo do sada postigle je rezultat ogromne ljubavi, energije, želje i upornosti“, kažu Maja i Arnela, dvije mame i prijateljice koje stoje iza brenda Pepetuška, pod kojim se od 2016. prave i prodaju posve jedinstvene, personalizirane lutke.
Franšizni sustavi mogu se klasificirati na različite načine i po različitim kriterijima, ali se suštinski razlikuju prema vrsti znanja koja se prenose primateljima franšize (know-how), vrsti djelatnosti ili načinu organizacije sustava.
Sarajevski CHIPAS otvorio je novi, reprezentativni objekt koji će pod još jednim krovom ponuditi sve po čemu je poznat – slani i slatki meni, specifičan interijer, domaćinsku atmosferu. Nova centralna kuhinja, pak, bit će ključna potpora primateljima CHIPAS franšize.