DIS+ u Nišu

Tržni centar u Nišu u Srbiji je otvoren 18. travnja, na mjestu gdje je do skoro poslovao poznati franšizni lanac Mr. Bricolage.
Centar se prostire na površini od 6.000 četvornih metara, a najveći dio prostora zauzima DIS market i to 4.000 kvadrata. Na preostalih 2.000 kvadrata smješteni su Đak, Komercijalna banka, Hendy, Tabak Shop, Tepih centar, Neptun, ljekarna Farmacy, café i Woby Haus.
Ivan Šuleić, direktor marketinga tvrtke DIS, kaže da slobodnog prostora više nema. Cijena zakupa je, kako kaže, poslovna tajna. - DIS sam upravlja trgovačkim centrom i organizira njegov cjelokupan rad, od čišćenja do kampanja - kaže Šuleić.
DIS market u Nišu je 12. objekt te tvrtke u Srbiji, ali treći pod oznakom DIS+ (poslije Beograda i Novog Sada). Ova oznaka rezervirana je za DIS-ove najveće i najsnabdevenije objekte. DIS+ u Nišu raspolaže sa 16 kasa i asortimanom sa više od 12.000 artikala.
DIS svoju maloprodajnu mrežu, inače, širi i franšizno od 2005. Danas, u svojoj mreži ima nekoliko stotina primatelja franšize.
pročitajte članke

Rast prodaje i kupaca, ali i širenje franšizne mreže, obilježilo je prethodnu godinu poslovanja franšiznog sistema Husse u Bosni i Hercegovini. Dobri rezultati nisu izostali ni tokom obavezne karantene uslijed pandemije koronavirusa.
Ljudi koji vole životinje, a žele pokrenuti posao koji će im donijeti puno zadovoljstva i dobru zaradu, trebali bi razmisliti o franšizi „Dog & Style“, poručuje vlasnik ovog koncepta. Što se sve dobiva ulaskom u ovaj sustav, a što se, pak, očekuje od primatelja franšize?
Kad se primatelji franšize nađu na jednom mjestu, razmjena iskustva je neizbježna. S godišnjeg skupa primatelja master franšize branda Husse, tim iz Hrvatske dolazi bogatiji i za jedno priznanje.
Cbweed, talijanski proizvođač i distributer proizvoda na bazi konoplje, širi poslovanje kroz franšizu i zainteresiran je razviti prodajnu mrežu širom Europe.
Sushi by A's, franšizni koncept koji se temelji na pripremi i prodaji sushija u okviru trgovačkih lanaca, proširio je mrežu u Hrvatskoj i Sloveniji te najavljuje ulazak na nova tržišta.
Najčitanije

New York bagel sa sarajevskom dušom: kako je jedan bračni par pokrenuo hit biznis i sada nudi franšizu svima koji žele autentičan brend u svom gradu.
„Sve što smo do sada postigle je rezultat ogromne ljubavi, energije, želje i upornosti“, kažu Maja i Arnela, dvije mame i prijateljice koje stoje iza brenda Pepetuška, pod kojim se od 2016. prave i prodaju posve jedinstvene, personalizirane lutke.
Zahvaljujući snažnom franšiznom razvoju, grčki lanac kafeterija MIKEL Coffee Company izrastao je u međunarodni brend. Što je potrebno za uzimanje franšize?
Minela Bašić je oduvijek voljela raditi s djecom, a kako je nedavno postala dio Jumping Clay franšizne obitelji – ta joj se želja i ispunila.
Zainteresirani ste za pokretanje novog posla? Razmišljate o kupnji franšize? No, mnogo toga je nepoznato, te vas ta pomisao pomalo i plaši? Pokušajte ovako: popunite poznati australski test ispod – možda vam pomogne doći do odgovora je li franšizing za vas!