DIS+ u Nišu

Tržni centar u Nišu u Srbiji je otvoren 18. travnja, na mjestu gdje je do skoro poslovao poznati franšizni lanac Mr. Bricolage.
Centar se prostire na površini od 6.000 četvornih metara, a najveći dio prostora zauzima DIS market i to 4.000 kvadrata. Na preostalih 2.000 kvadrata smješteni su Đak, Komercijalna banka, Hendy, Tabak Shop, Tepih centar, Neptun, ljekarna Farmacy, café i Woby Haus.
Ivan Šuleić, direktor marketinga tvrtke DIS, kaže da slobodnog prostora više nema. Cijena zakupa je, kako kaže, poslovna tajna. - DIS sam upravlja trgovačkim centrom i organizira njegov cjelokupan rad, od čišćenja do kampanja - kaže Šuleić.
DIS market u Nišu je 12. objekt te tvrtke u Srbiji, ali treći pod oznakom DIS+ (poslije Beograda i Novog Sada). Ova oznaka rezervirana je za DIS-ove najveće i najsnabdevenije objekte. DIS+ u Nišu raspolaže sa 16 kasa i asortimanom sa više od 12.000 artikala.
DIS svoju maloprodajnu mrežu, inače, širi i franšizno od 2005. Danas, u svojoj mreži ima nekoliko stotina primatelja franšize.
pročitajte članke

Rast prodaje i kupaca, ali i širenje franšizne mreže, obilježilo je prethodnu godinu poslovanja franšiznog sistema Husse u Bosni i Hercegovini. Dobri rezultati nisu izostali ni tokom obavezne karantene uslijed pandemije koronavirusa.
Ljudi koji vole životinje, a žele pokrenuti posao koji će im donijeti puno zadovoljstva i dobru zaradu, trebali bi razmisliti o franšizi „Dog & Style“, poručuje vlasnik ovog koncepta. Što se sve dobiva ulaskom u ovaj sustav, a što se, pak, očekuje od primatelja franšize?
Kad se primatelji franšize nađu na jednom mjestu, razmjena iskustva je neizbježna. S godišnjeg skupa primatelja master franšize branda Husse, tim iz Hrvatske dolazi bogatiji i za jedno priznanje.
Cbweed, talijanski proizvođač i distributer proizvoda na bazi konoplje, širi poslovanje kroz franšizu i zainteresiran je razviti prodajnu mrežu širom Europe.
Sushi by A's, franšizni koncept koji se temelji na pripremi i prodaji sushija u okviru trgovačkih lanaca, proširio je mrežu u Hrvatskoj i Sloveniji te najavljuje ulazak na nova tržišta.
Najčitanije

„Sve što smo do sada postigle je rezultat ogromne ljubavi, energije, želje i upornosti“, kažu Maja i Arnela, dvije mame i prijateljice koje stoje iza brenda Pepetuška, pod kojim se od 2016. prave i prodaju posve jedinstvene, personalizirane lutke.
Ugovor o franšizingu temelj je na kojem se gradi odnos između davatelja i primatelja franšizinga.
LG Laundry Lounge, lanac samoposlužnih praonica rublja, uskoro će dobiti nove franšizne jedinice u Ljubljani, Pragu i Skoplju. Davatelj franšize savjetuje svoje primatelje da se u vrijeme COVIDa-19 obvezno pridržavaju i određenih pravila.
Kako se od pilećih krilaca može napraviti dobar i profitabilan ugostiteljski biznis, a samim tim i perspektivna franšiza, objašnjava Zoran Videnović, vlasnik koncepta „Krilca i Pivce“ iz Niša
Proizvodnja čarapa neobičnog dizajna prilično je uska branša, ali i profitabilna. Ipak, ako žele ostati konkurentni, traži se, prije svega, originalnost.