Stadion na tržnom centru

Novi tržni centar u Beogradu, sa stadionom na krovu, prostire se na 75.000 kvadrata, a veličina maloprodajnog prostora iznosi 28.000 kvadrata. Svoj kutak u novom domu našli su mnogi svjetski brandovi: C&A, New Yorker, H&M, Tom Tailor, Deichman, Takko Fashion, Legend, prehrambena trgovina Roda, restorani brze hrane McDonald's, KFC i mnogi drugi. Među njima ima i onih koji se šire kroz franšizu. Maloprodajni objekti su raspoređeni na tri kata.
Pored uživanja za kupoholičare, "Stadion" može ugostiti i ljubitelje wellness-a, pošto se na trećem katu na 800 kvadrata prostire wellness centar. Na istom katu se nalazi i restoran. Za posjetitelje je osigurano 800 parking mjesta.
Prema određenim procjenama, tržnom centru gravitira oko 600.000 potrošača.
Na vrhu tržnog centra nalazi se stadion sa 5.000 mjesta, izgrađen po UEFA standardima. Po ovim specifikacijama, Stadion Shopping Center predstavlja četvrti po redu objekt u Europi gdje je nogometni teren izgrađen dvadeset metara iznad zemlje. Inače, ovo je četvrta po veličini građevina u Europi sa stadionom na vrhu.
Investicija je bila vrijedna 50 milijuna eura. Tržnim centrom će upravljati tvrtka Confluence Proprety Management, a biće zadužena za izdavanje prostora, marketing i odnose sa javnošću.
pročitajte članke

Rast prodaje i kupaca, ali i širenje franšizne mreže, obilježilo je prethodnu godinu poslovanja franšiznog sistema Husse u Bosni i Hercegovini. Dobri rezultati nisu izostali ni tokom obavezne karantene uslijed pandemije koronavirusa.
Ljudi koji vole životinje, a žele pokrenuti posao koji će im donijeti puno zadovoljstva i dobru zaradu, trebali bi razmisliti o franšizi „Dog & Style“, poručuje vlasnik ovog koncepta. Što se sve dobiva ulaskom u ovaj sustav, a što se, pak, očekuje od primatelja franšize?
Kad se primatelji franšize nađu na jednom mjestu, razmjena iskustva je neizbježna. S godišnjeg skupa primatelja master franšize branda Husse, tim iz Hrvatske dolazi bogatiji i za jedno priznanje.
Cbweed, talijanski proizvođač i distributer proizvoda na bazi konoplje, širi poslovanje kroz franšizu i zainteresiran je razviti prodajnu mrežu širom Europe.
Sushi by A's, franšizni koncept koji se temelji na pripremi i prodaji sushija u okviru trgovačkih lanaca, proširio je mrežu u Hrvatskoj i Sloveniji te najavljuje ulazak na nova tržišta.
Najčitanije

Verbatoria povećava svoju franšiznu porodicu! Na našoj mapi sada se nalazi novi partner iz Poljske, a s ponosom ističemo i učešće na sajmu „Frankfurt Franchise Expo 2024“.
„Sve što smo do sada postigle je rezultat ogromne ljubavi, energije, želje i upornosti“, kažu Maja i Arnela, dvije mame i prijateljice koje stoje iza brenda Pepetuška, pod kojim se od 2016. prave i prodaju posve jedinstvene, personalizirane lutke.
Franšizni koncept Edukido proširio je mrežu u Hrvatskoj. Novi edukativni centri bit će otvoreni u Zadru i Rijeci.
Željela se posvetiti edukaciji djece i pri tom graditi vlastiti poduzetnički put. Ines Slunjski napustila je posao u državnom sustavu, uzela franšizu i donijela u Varaždin dva edukativna programa – Malac Genijalac i Edukido.
Proces traženja (regrutiranja) primatelja franšize nije nimalo lak. Kako bi se tvrtke trebale pripremiti za ovaj proces i što je potrebno za dobru promociju franšiznog koncepta?