Ponedjeljak
08.09.2025
Naučna kuhinjica spaja nauku i igru kroz eksperimente i radionice za djecu, dok franšizerima nudi stabilan i perspektivan poslovni model širom Europe.
 

Naučna kuhinjica pokazuje da franšiza može biti mnogo više od poslovnog poduhvata – ona postaje misija koja mijenja način na koji djeca upoznaju nauku. Spoj igre, edukacije i sigurnog poslovnog modela privlači poduzetnike širom Europe.

Iskustva franšizera pokazuju da Naučna kuhinjica nije samo posao, već prilika da se gradi budućnost djece, a istovremeno razvija stabilan i perspektivan biznis. Podrška centrale, gotovi obrazovni programi, prepoznatljiv brend i rastuća potražnja čine ovaj koncept jednom od najzanimljivijih franšiznih prilika na tržištu obrazovanja.

Razgovarali smo s primateljima franšize iz tri zemlje – Sjeverne Makedonije, Njemačke i Hrvatske – koji su već prepoznali potencijal ovog brenda i odlučili postati dio mreže.

„Ovo nije samo posao, već i misija“ – Sjeverna Makedonija

Hristijan Dimoski, master franšizer za teritorij Sjeverne Makedonije, ističe da ih je privukao spoj nauke i igre, kao i profesionalna podrška koju su dobili od centrale:

„Prepoznali smo veliki tržišni potencijal i rastuću potrebu za kreativnim i edukativnim programima za djecu. Svidjeli su nam se profesionalizam, metodologija rada i podrška – od obuke i materijala do marketinga i brendiranja. Zato smo odlučili potpisati ugovor o master franšizi.“

Dimoski naglašava da djeca s velikim oduševljenjem učestvuju u radionicama, a roditelji cijene originalan pristup i obrazovnu vrijednost:

„Ovo nije samo posao, već i misija – utjecaj na razvoj djece i ljubav prema nauci. Uz podršku centrale i pozitivan odjek zajednice, rezultati dolaze brzo.“

„Program budućnosti za djecu današnjeg vremena“ – Njemačka

Milica Zarić iz Njemačke odlučila je da u svoj grad donese koncept koji do sada nije postojao:

„Privukla me jedinstvena kombinacija učenja kroz igru, bez klasičnih knjiga i domaćih zadataka. Znala sam da ćemo sa Naučnom kuhinjicom biti jedinstveni i donijeti nešto potpuno novo.“

Podršku centrale opisuje kao brzu i efikasnu, a reakcije roditelja već sada su više nego pozitivne:

„Roditelji su veoma zainteresirani i jedva čekaju da zvanično krenemo. Preporučila bih svima da se upuste u ovaj posao, jer je to program budućnosti, posebno važan za djecu današnjeg vremena.“

„Spajanje strasti za naukom i sigurne poslovne prilike“ – Hrvatska

Dean Brabec, master franšizer za Hrvatsku, ističe da Naučna kuhinjica pruža idealan balans između sigurnosti etabliranog brenda i slobode vođenja vlastitog posla:

„Vjerujem da je nauka najbolji način da djeca razviju radoznalost, logiku i kreativnost. Oduševila me ideja da im to omogućimo kroz igru i eksperimente. Otvaranje franšize predstavlja ozbiljnu i vrijednu poslovnu priliku, jer ulazite u posao uz potporu provjerenog modela i snažnog brenda.“

Brabec dodaje da je interes djece i roditelja ogroman i da je vizija razvoja jasna:

„Želimo da Naučna kuhinjica postane prepoznatljiv i omiljen edukativni brend širom Hrvatske. Naš cilj je omogućiti što većem broju djece da otkrivaju svijet nauke, a roditeljima da dobiju sigurnog i pouzdanog partnera u obrazovanju.“

Iskustva iz Sjeverne Makedonije, Njemačke i Hrvatske jasno pokazuju da Naučna kuhinjica pruža i snažnu tržišnu priliku i ličnu satisfakciju onima koji žele utjecati na obrazovanje budućih generacija. To je franšiza koja istovremeno gradi biznis i budućnost djece.

 
 
 

Nemačka / Sa primaocima franšize iz Njemačke

Popularno na forumu