„Naučna kuhinjica – nauka kroz igru“
Naučna kuhinjica pokazuje da franšiza može biti mnogo više od poslovnog poduhvata – ona postaje misija koja mijenja način na koji djeca upoznaju nauku. Spoj igre, edukacije i sigurnog poslovnog modela privlači poduzetnike širom Europe.
Iskustva franšizera pokazuju da Naučna kuhinjica nije samo posao, već prilika da se gradi budućnost djece, a istovremeno razvija stabilan i perspektivan biznis. Podrška centrale, gotovi obrazovni programi, prepoznatljiv brend i rastuća potražnja čine ovaj koncept jednom od najzanimljivijih franšiznih prilika na tržištu obrazovanja.
Razgovarali smo s primateljima franšize iz tri zemlje – Sjeverne Makedonije, Njemačke i Hrvatske – koji su već prepoznali potencijal ovog brenda i odlučili postati dio mreže.
„Ovo nije samo posao, već i misija“ – Sjeverna Makedonija
Hristijan Dimoski, master franšizer za teritorij Sjeverne Makedonije, ističe da ih je privukao spoj nauke i igre, kao i profesionalna podrška koju su dobili od centrale:
„Prepoznali smo veliki tržišni potencijal i rastuću potrebu za kreativnim i edukativnim programima za djecu. Svidjeli su nam se profesionalizam, metodologija rada i podrška – od obuke i materijala do marketinga i brendiranja. Zato smo odlučili potpisati ugovor o master franšizi.“
Dimoski naglašava da djeca s velikim oduševljenjem učestvuju u radionicama, a roditelji cijene originalan pristup i obrazovnu vrijednost:
„Ovo nije samo posao, već i misija – utjecaj na razvoj djece i ljubav prema nauci. Uz podršku centrale i pozitivan odjek zajednice, rezultati dolaze brzo.“
„Program budućnosti za djecu današnjeg vremena“ – Njemačka
Milica Zarić iz Njemačke odlučila je da u svoj grad donese koncept koji do sada nije postojao:
„Privukla me jedinstvena kombinacija učenja kroz igru, bez klasičnih knjiga i domaćih zadataka. Znala sam da ćemo sa Naučnom kuhinjicom biti jedinstveni i donijeti nešto potpuno novo.“
Podršku centrale opisuje kao brzu i efikasnu, a reakcije roditelja već sada su više nego pozitivne:
„Roditelji su veoma zainteresirani i jedva čekaju da zvanično krenemo. Preporučila bih svima da se upuste u ovaj posao, jer je to program budućnosti, posebno važan za djecu današnjeg vremena.“
„Spajanje strasti za naukom i sigurne poslovne prilike“ – Hrvatska
Dean Brabec, master franšizer za Hrvatsku, ističe da Naučna kuhinjica pruža idealan balans između sigurnosti etabliranog brenda i slobode vođenja vlastitog posla:
„Vjerujem da je nauka najbolji način da djeca razviju radoznalost, logiku i kreativnost. Oduševila me ideja da im to omogućimo kroz igru i eksperimente. Otvaranje franšize predstavlja ozbiljnu i vrijednu poslovnu priliku, jer ulazite u posao uz potporu provjerenog modela i snažnog brenda.“
Brabec dodaje da je interes djece i roditelja ogroman i da je vizija razvoja jasna:
„Želimo da Naučna kuhinjica postane prepoznatljiv i omiljen edukativni brend širom Hrvatske. Naš cilj je omogućiti što većem broju djece da otkrivaju svijet nauke, a roditeljima da dobiju sigurnog i pouzdanog partnera u obrazovanju.“
Iskustva iz Sjeverne Makedonije, Njemačke i Hrvatske jasno pokazuju da Naučna kuhinjica pruža i snažnu tržišnu priliku i ličnu satisfakciju onima koji žele utjecati na obrazovanje budućih generacija. To je franšiza koja istovremeno gradi biznis i budućnost djece.

pročitajte članke

Edukido u 3 godine otvara 15 centara u Hrvatskoj i širi se na regiju. Donosimo razgovor sa voditeljicom franšize, Ines Slunjski, o rastu, podršci i planovima za budućnost.
„Ukoliko postajete primatelji franšize, utoliko postajete partneri i prijatelji, a financijski ste neovisni“, kaže Sarah Vuković, zadužena za razvoj mreže škola „Malac Genijalac“ u Hrvatskoj
Franšizni koncept Edukido proširio je mrežu u Hrvatskoj. Novi edukativni centri bit će otvoreni u Zadru i Rijeci.
U franšiznom sustavu Edukido većina primatelja franšize su žene. Zašto je to tako?
„Škola brzog čitanja i mudrog učenja“ jedan je od rijetkih regionalnih franšiznih sustava sa zavidnim brojem primatelja franšize koji vode dvije ili više poslovnica. Zašto je ovaj fenomen važan i što to govori o samom franšiznom sustavu?
Najčitanije

Da je savjet prijatelja ponekad zlata vrijedan, reći će i Iztok Levac, mladi poduzetnik iz Slovenije koji je poslušao prijedlog prijatelja i počeo razmišljati o franšizi američkog fast-food lanca Subway.
New York bagel sa sarajevskom dušom: kako je jedan bračni par pokrenuo hit biznis i sada nudi franšizu svima koji žele autentičan brend u svom gradu.
Kako se od pilećih krilaca može napraviti dobar i profitabilan ugostiteljski biznis, a samim tim i perspektivna franšiza, objašnjava Zoran Videnović, vlasnik koncepta „Krilca i Pivce“ iz Niša
Šta je potrebno i ko može postati primalac franšize centra za neurometrijsko testiranje Verbatoria, otkriva Kenan Begić, suvlasnik kompanije Solution Lab.
Zahvaljujući snažnom franšiznom razvoju, grčki lanac kafeterija MIKEL Coffee Company izrastao je u međunarodni brend. Što je potrebno za uzimanje franšize?