„Naučna kuhinjica – nauka kroz igru“
Naučna kuhinjica pokazuje da franšiza može biti mnogo više od poslovnog poduhvata – ona postaje misija koja mijenja način na koji djeca upoznaju nauku. Spoj igre, edukacije i sigurnog poslovnog modela privlači poduzetnike širom Europe.
Iskustva franšizera pokazuju da Naučna kuhinjica nije samo posao, već prilika da se gradi budućnost djece, a istovremeno razvija stabilan i perspektivan biznis. Podrška centrale, gotovi obrazovni programi, prepoznatljiv brend i rastuća potražnja čine ovaj koncept jednom od najzanimljivijih franšiznih prilika na tržištu obrazovanja.
Razgovarali smo s primateljima franšize iz tri zemlje – Sjeverne Makedonije, Njemačke i Hrvatske – koji su već prepoznali potencijal ovog brenda i odlučili postati dio mreže.
„Ovo nije samo posao, već i misija“ – Sjeverna Makedonija
Hristijan Dimoski, master franšizer za teritorij Sjeverne Makedonije, ističe da ih je privukao spoj nauke i igre, kao i profesionalna podrška koju su dobili od centrale:
„Prepoznali smo veliki tržišni potencijal i rastuću potrebu za kreativnim i edukativnim programima za djecu. Svidjeli su nam se profesionalizam, metodologija rada i podrška – od obuke i materijala do marketinga i brendiranja. Zato smo odlučili potpisati ugovor o master franšizi.“
Dimoski naglašava da djeca s velikim oduševljenjem učestvuju u radionicama, a roditelji cijene originalan pristup i obrazovnu vrijednost:
„Ovo nije samo posao, već i misija – utjecaj na razvoj djece i ljubav prema nauci. Uz podršku centrale i pozitivan odjek zajednice, rezultati dolaze brzo.“
„Program budućnosti za djecu današnjeg vremena“ – Njemačka
Milica Zarić iz Njemačke odlučila je da u svoj grad donese koncept koji do sada nije postojao:
„Privukla me jedinstvena kombinacija učenja kroz igru, bez klasičnih knjiga i domaćih zadataka. Znala sam da ćemo sa Naučnom kuhinjicom biti jedinstveni i donijeti nešto potpuno novo.“
Podršku centrale opisuje kao brzu i efikasnu, a reakcije roditelja već sada su više nego pozitivne:
„Roditelji su veoma zainteresirani i jedva čekaju da zvanično krenemo. Preporučila bih svima da se upuste u ovaj posao, jer je to program budućnosti, posebno važan za djecu današnjeg vremena.“
„Spajanje strasti za naukom i sigurne poslovne prilike“ – Hrvatska
Dean Brabec, master franšizer za Hrvatsku, ističe da Naučna kuhinjica pruža idealan balans između sigurnosti etabliranog brenda i slobode vođenja vlastitog posla:
„Vjerujem da je nauka najbolji način da djeca razviju radoznalost, logiku i kreativnost. Oduševila me ideja da im to omogućimo kroz igru i eksperimente. Otvaranje franšize predstavlja ozbiljnu i vrijednu poslovnu priliku, jer ulazite u posao uz potporu provjerenog modela i snažnog brenda.“
Brabec dodaje da je interes djece i roditelja ogroman i da je vizija razvoja jasna:
„Želimo da Naučna kuhinjica postane prepoznatljiv i omiljen edukativni brend širom Hrvatske. Naš cilj je omogućiti što većem broju djece da otkrivaju svijet nauke, a roditeljima da dobiju sigurnog i pouzdanog partnera u obrazovanju.“
Iskustva iz Sjeverne Makedonije, Njemačke i Hrvatske jasno pokazuju da Naučna kuhinjica pruža i snažnu tržišnu priliku i ličnu satisfakciju onima koji žele utjecati na obrazovanje budućih generacija. To je franšiza koja istovremeno gradi biznis i budućnost djece.
Nemačka / Sa primaocima franšize iz Njemačke pročitajte članke
Širenje znanja bez granica
/19.06.2025
„Škola brzog čitanja i mudrog učenja“ jedna je od rijetkih domaćih franšiznih mreža koja već godinama uspješno odolijeva svim izazovima i stalno raste.
Edukido u 3 godine otvara 15 centara u Hrvatskoj i širi se na regiju. Donosimo razgovor sa voditeljicom franšize, Ines Slunjski, o rastu, podršci i planovima za budućnost.
„Ukoliko postajete primatelji franšize, utoliko postajete partneri i prijatelji, a financijski ste neovisni“, kaže Sarah Vuković, zadužena za razvoj mreže škola „Malac Genijalac“ u Hrvatskoj
Franšizni koncept Edukido proširio je mrežu u Hrvatskoj. Novi edukativni centri bit će otvoreni u Zadru i Rijeci.
U franšiznom sustavu Edukido većina primatelja franšize su žene. Zašto je to tako?
Najčitanije
Ideja za posao? Ljekarna!
/09.02.2015
Nisu farmaceuti, a ipak vode ljekarnu. Što su tražili i kako su kupili "apotekarsku" franšizu, reći će nam Katarzyna Kwiatkowska iz Poljske
Kako se razvijala franšiza Trafike, koji su uvjeti za primatelje franšize, te kakvu potporu dobijaju, govori Dragomir Stanković iz srbijanske tvrtke GrafArt
Dobro prethodno iskustvo poslovanja kroz franšizu navelo je Lidiju Jovanović još jednom postati primateljem franšize.
KiwiSun je jedan od najuspješnijih franšiznih sustava u Mađarskoj. Što ovaj lanac solarija čini posebnim i kako namjeravaju osvojiti Europu, otkriva tvorac koncepta Peter Klein
Kako usluge njege ljepote mogu prerasti u ozbiljan biznis, tko je idealni primatelj CACAO franšize te zašto su razvili novi format i podbrand, govori Nemanja Čalija, vlasnik franšiznog koncepta CACAO