Sa interesovanjem raste i mreža
Pod imenom Verbatoria, u više od 20 zemalja posluju centri za neurometrijsko testiranje i analizu urođenih talenata pojedinca.
Verbatoria je jedinstvena na tržištu jer za ovu metodu testiranja i tumačenja izvještaja, u kojoj koristimo neurofeedback tehnologiju, ne postoji konkurencija! Mi ne ocjenjujemo ispitanike na osnovu njihovih odgovora, jer uvijek postoji rizik da kažu ono što želimo čuti iz različitih razloga – bilo zbog nelagode ili zato što ne osjećaju potrebu da iznesu svoje pravo mišljenje. U takvim situacijama rezultati mogu biti nebitni i nepouzdani.
Kada su u aprilu 2021. godine u Sarajevu otvorili Verbatoriju – centar za neurometrijsko testiranje, utvrđivanje koeficijenta talenta i profesionalno usmjeravanje – dvojica prijatelja i poslovnih partnera pošli su upravo od ove premise.
– Željeli smo pomoći djeci i roditeljima i poslati važnu poruku: ne dozvolite da vam promakne mali Ajnštajn – kaže Kenan Begić, jedan od vlasnika SolutionLAB-a, kompanije zadužene za projekat Verbatorije na ovim prostorima.
Iako su najveći broj klijenata Verbatorije djeca i tinejdžeri, ovaj sistem je namijenjen i odraslima, posebno zaposlenim osobama koje žele da sagledaju ili pronađu svoje mjesto u tzv. DNK-u kompanije, objašnjava Begić.
Ono što Verbatoriju čini jedinstvenom jeste činjenica da mi mjerimo samo razmišljanje ispitanika – neurofeedback – i to na samom njegovom izvoru, prije nego što ispitanici iznesu svoje stavove. Ovo je ključna karakteristika koju drugi testovi potencijala i talenata nemaju.
Verbatoria pomjera granice, a svake godine interesovanje i potreba za ovakvim konceptom rastu.
– Verbatoria povećava svoju porodicu s novim partnerima u Evropi. Zadovoljstvo nam je istaći da imamo novu veliku državu na Verbatoria mapi – Poljsku. Želimo našim partnerima u Poljskoj puno uspjeha u godini koja je pred nama – s ponosom ističe Begić.
Da je ovakav koncept potreba modernog načina života, potvrđeno je krajem 2024. godine, kada je Verbatoria zauzela veoma zapaženo mjesto na franšiznom sajmu u Njemačkoj.
– Verbatoria je pozvana od strane Njemačke franšizne asocijacije da učestvuje na sajmu franšiza „Frankfurt Franchise Expo 2024“. Učestvovali smo na sajmu od 7. do 9. novembra i predstavili Verbatoria tehnologiju i metodologiju njemačkom tržištu.
Verbatoria štand posjetio je veliki broj ljudi i izazvao veliko interesovanje, kako među posjetiocima iz Njemačke, tako i među gostima iz cijele Evrope – Estonije, Finske, Rumunije, Francuske... Nekoliko posjetilaca pokazalo je interes za otvaranje Verbatoria centra u Njemačkoj, pa uskoro očekujemo nove partnere na ovom velikom tržištu.
Posjetioci su nas okarakterisali kao „new wave to come“, aludirajući na neurofeedback i jedinstvenu Verbatoria tehnologiju koja ga prati.
Jedna od osnovnih prednosti Verbatorije za primaoce franšize jeste to što za pokretanje posla i otvaranje centra nisu potrebna velika početna ulaganja, niti su redovni mjesečni troškovi visoki. Također, radi se o jednokratnoj investiciji, što znači da primalac franšize ne mora ponovo kupovati licencu nakon tri, pet ili deset godina – licenca je doživotna.

pročitajte članke

Nakon što su pokrenuli razvoj franšizne mreže u Europi, lanac esports igraonica Friendly Fire namjerava ući na tržište SAD-a.
KiDS Escape Room je u kratkom roku postao najtraženije mjesto za dječje proslave rođendana u Rijeci. Je li ovo dobra poslovna prilika i za poduzetne iz drugih gradova regiona i što je potrebno za uzimanje franšize?
Pod imenom Verbatoria u više od 20 zemalja posluju centri za neurometrijsko testiranje i analizu urođenih talenata pojedinca. Ovaj sistem prisutan je i na ovim prostorima i nudi franšizu. Ko su poželjni primaoci ove franšize?
Master franšizu Carwiz rent a cara za tržište Hrvatske kupila je tvrtka ABmobil rent.
Pandemija jeste usporila, ali nije zaustavila tempo širenja franšiznog lanca samoposlužnih praonica rublja LG Laundry Lounge. Što se promijenilo te na što sada mogu računati primatelji ove franšize?
Najčitanije

„Sve što smo do sada postigle je rezultat ogromne ljubavi, energije, želje i upornosti“, kažu Maja i Arnela, dvije mame i prijateljice koje stoje iza brenda Pepetuška, pod kojim se od 2016. prave i prodaju posve jedinstvene, personalizirane lutke.
Fitbar, jedinstveni koncept restorana zdrave hrane, ove godine slavi desetljeće poslovanja. Nakon otvaranja tri restorana u Beogradu i sticanja dragocjenog iskustva, odlučili su ponuditi franšizu. Prva je otvorena u Mostaru.
Željela se posvetiti edukaciji djece i pri tom graditi vlastiti poduzetnički put. Ines Slunjski napustila je posao u državnom sustavu, uzela franšizu i donijela u Varaždin dva edukativna programa – Malac Genijalac i Edukido.
Prva franšizna jedinica u Bosni i Hercegovini sarajevskog restorana CHIPAS otvara se u Visokom.
Pek-Snack je jedna od najvećih pekarskih franšiza u Mađarskoj i Centralnoj Evropi. Svojim kupcima svaki dan nudi čitav niz svježih i ukusnih pekarskih proizvoda.