Naučiti nešto novo i puno više
Zašto se odlučila za ovaj koncept, gdje vidi najveći potencijal, što je do sada napravila te kakvi su daljnji planovi razvoja, otkrila je u razgovoru za portal Franchising.hu.
Čime ste sada zaokupljeni?
Moj suprug Peter i ja već godinama vodimo privatnu osnovnu školu u Szigetszentmiklósu u blizini Budimpešte. Osim toga, imamo i iskustva s franšizingom, budući da smo prije nekoliko godina uzeli franšizu i za školu mentalne aritmetike „Malac genijalac“ (Kis Zseni). Kada smo naišli na „Školu brzog čitanja i mudrog učenja“, shvatili smo da bi to bio odličan komplementaran program koji bi se jako dobro uklopio u naše ostale obrazovne aktivnosti.
Što je presudno utjecalo na oduku o uzimanju franšize „Škole brzog čitanja“?
Budući da već neko vrijeme radimo u sektoru osnovnog obrazovanja, vrlo dobro znamo koji su nedostaci klasičnog obrazovnog sustava. To je i razlog zašto stalno tražimo alternative kako bismo djeci dali priliku da u našoj školi nauče nešto novo i nešto više. A „Škola brzog čitanja i mudrog učenja“ baca potpuno novo svjetlo na proces i metode učenja, kakvih dosada u Mađarskoj nije bilo.
Vjerujemo da je vještina brzog čitanja iznimno korisna, pogotovo u današnjem užurbanom svijetu, gdje je čovjek izložen i prisiljen usvajati golemu količinu informacija. Što brže čitamo i što učinkovitije obrađujemo materijal koji čitamo, to je veća korist od ove vještine. Uz program „Škole brzog čitanja“ prednost će imati i djeca i odrasli jer će dobiti set „alata“ koji će im pomoći u organiziranju i pamćenju velike količine informacija.
Međutim, nije lako ovladati ovom vještinom. Testirali smo nekoliko sličnih programa, ali većina nije bila učinkovita niti je dala opipljive rezultate. Tehniku brzog čitanja treba vježbati i ponavljati dok se mozak na nju ne navikne. Jednostavno, ne može se usvojiti na brzinu. Stoga je bolja dulja, dobro strukturirana obuka. Nastavni plan i program „Škole brzog čitanja i mudrog učenja“ strukturiran je tako da svi, od najmlađih do najstarijih, uživaju u učenju, te da svi polaznici do kraja tečaja razvijaju i počnu koristiti te vještine.
Po čemu se ovaj koncept razlikuje od ostalih na tržištu?
Nedostatak klasičnog obrazovanja je što nastoji djeci prenijeti mnogo nepotrebnog znanja koje im vjerojatno neće trebati u životu. S druge strane, kada dođemo do računanja „iz glave“ ili do osnovnih pojmova o izračunavanju postotaka, vidimo da klasični školski sustav tome pristupa vrlo površno. Uvođenjem alternativnih programa mi nastojimo razviti potencijal za funkcionalno učenje i popuniti neke temeljne praznine.
Naravno, vrlo je važno i kakvi su učitelji koji predaju djeci. Često su nemotivirani ili nisu u stanju dobro prezentirati ono što je predviđeno nastavnim planom i programom. Zato u našoj školi zapošljavamo i osposobljavamo učitelje koji će znati održati zanimljive i uzbudljive sate – kako bi djeca zaista uživala u nastavi.
Kako ste uopće došli do „Škole brzog čitanja“?
Prvo smo naišli na prezentaciju franšiznog sustava na portalu Franchising.hu, gdje smo i saznali da traže partnera za Mađarsku, a kako smo već imali iskustva s franšiznom suradnjom, odlučili smo se obratiti davateljima franšize. Zbog pandemije smo u početku komunicirali isključivo online, a onda su u svibnju u našu školu došli treneri iz Srbije i organizirali obuku za naše učitelje.
Kakvu podršku dobivate „iz centrale“?
Kao što sam upravo spomenula, treneri iz Srbije zaduženi su za obuku našeg nastavnog kadra. Međutim, podrška nadilazi početnu obuku, jer „Škola brzog čitanja i mudrog učenja“ prati rad učitelja godinama. Obuka se, naime, odvija u nekoliko faza. Primjerice, mi ćemo, kao master partneri, dobiti pravo obučavanja budućih nastavnika „Škole“ u Mađarskoj tek za nekoliko godina, kada steknemo dovoljno iskustva.
Kada je otvorena prva „Škola brzog čitanja“ u Mađarskoj?
Prvi su tečajevi započeli u listopadu. Sada planiramo proširiti mrežu, i to preko novih primatelja franšize.
Prije svega tražimo partnere koji već djeluju u sektoru obrazovanja, odnosno vode neku vrstu obrazovne ustanove, škole ili edukativnog centra, a koji bi željeli maksimalno iskoristiti kapacitet te lokacije. Bili smo u sličnoj situaciji i znamo da nije lako ispuniti sve termine tijekom dana ako se nudi samo jedna vrsta programa ili tečaja.
Osim toga, tijekom prva dva tjedna kolovoza organizirali smo prvi ogledni kamp brzog čitanja za djecu od pet do 10 godina, koji je prošao izuzetno dobro! Zabavljali smo se uz vježbe za koncentraciju, pamćenje i motoriku, kolektivne igre i tehnike učenja. Uvijek se veselimo novim učenicima, velikim i malim. A veselimo se i suradnji s budućim franšizerima, vrijednim i predanim partnerima iz cijele Mađarske, s kojima ćemo širiti ovu divnu priču!
pročitajte članke
„Škola brzog čitanja i mudrog učenja“ jedan je od rijetkih regionalnih franšiznih sustava sa zavidnim brojem primatelja franšize koji vode dvije ili više poslovnica. Zašto je ovaj fenomen važan i što to govori o samom franšiznom sustavu?
„Škola brzog čitanja i mudrog učenja“ predstavila je svoj novi obrazovni program. Osim polaznika, koristi od ove novine trebali bi osjetiti i sami primatelji franšize.
Franšize iz oblasti edukacije djece nastavile su širiti svoje mreže i tokom pandemije. Nekoliko sistema je potpisalo franšizne ugovore i započelo poslovanje i u zemljama ove regije.
Osim što je ove godine uvela novi edukativni program za školarce, „Škola brzog čitanja i mudrog učenja“ planira proširiti franšiznu mrežu na još dva tržišta.
Osim primatelja master franšize, „Školi brzog čitanja i mudrog učenja“ pridružila su se i dva pojedinačna primatelja franšize u Sjevernoj Makedoniji.
Najčitanije
Proizvodnja čarapa neobičnog dizajna prilično je uska branša, ali i profitabilna. Ipak, ako žele ostati konkurentni, traži se, prije svega, originalnost.
Đorđi Zorzić bio je jedan od prvih primatelja Sara Fashion franšize. Prije deset godina otvorio je prvi dućan pod ovim makedonskim brandom, danas ih ima pet. Kaže da za uspjeh treba mnogo rada i ljubavi.
Proces traženja (regrutiranja) primatelja franšize nije nimalo lak. Kako bi se tvrtke trebale pripremiti za ovaj proces i što je potrebno za dobru promociju franšiznog koncepta?
Što mogu očekivati poduzetnici iz ove regije koji se odluče za franšizu poljske škole programiranja Coding Giants? Priča Ize Poradowske iz Poljske može biti zgodan primjer.
Franšizing je način na koji vlastiti posao možete voditi pod dobro poznatim brendom! Koristi se i od strane nekih od najvećih svijetskih brendova. Stoga - pokušajmo objasniti što je to franšizno poslovanje!