Dobra godina uprkos izazovima
– Husse BiH se zaista može pohvaliti znatnim napretkom poslovanja u prethodnoj godini. Prije svega porastom prodaje, ali i brojem pojedinačnih primalaca franšize – potvrđuje Ademir Mehinović, primalac master franšize brenda Husse, zadužen za razvoj franšizne mreže na teritoriji Bosne i Hercegovine. – U toku prethodne godine, franšizna mreža Husse-a u BiH-u je postala bogatija za četiri nova pojedinačna primaoca franšize. Dobrodošlicu smo poželjeli Ivani, Damiru, Bakiru i Draganu. Novi članovi pokrivaju područje sarajevskih općina Centar, Stari Grad i Novi Grad, te Banjalučku regiju i Hercegovinu – navodi Mehinović.
Husse kao dobra poslovna prilika
Husse, koncept poznat po prodaji i besplatnoj kućnoj dostavi hrane za pse i mačke, posluje u Bosni i Hercegovini od 2018. Koncept su na ovo tržište, da podsjetimo, donijela dva prijatelja Ademir Mehinović i Ismar Bećirević. I dok su prvih godinu dana posao razvijali sami, njihov je zadatak, kao primalaca master franšize, bio i da, u isto vrijeme, rade na promociji brenda i proizvoda, ali i franšiznog koncepta – te su bili zaduženi pronalaziti, obučavati i pružati podršku drugim poduzetnim ljudima koji se odluče za kupovinu Husse franšize.
Iskustvo pokazuje da za pokretanje Husse franšize nisu potrebna velika ulaganja, kao što se ne zahtijeva ni specifično poslovno ili profesionalno iskustvo. Primaoci Husse franšize svakako prolaze obuku, a uvijek se mogu osloniti na pomoć i podršku iskusnijih kolega, potvrđuje Mehinović. – Naši primaoci franšize dolaze iz različitog profesionalnog okruženja. Bakir je student, a drži franšizu za Općinu Novi Grad Sarajevo. Za sada mu je Husse dodatni posao, ali stremi ka tome da mu postane jedini i osnovni posao. S druge strane, Damir je doktor veterine i naš primalac franšize za područje sarajevskih općina Centar i Stari Grad. Za kupovinu Husse franšize se odlučio uvidjevši dobre strane brenda, kao i priliku za napredak. Dragan je franšizer za područje Banjaluke i u ovaj posao je ušao samostalno, a kao glavni razlog za prelazak iz drugog brenda navodi kvalitet Husse hrane – objašnjava Mehinović što je navelo nove franšizne partnere da se odluče za Husse.
Simbioza donosi rezultate
Kako nam priča Ivana, primalac franšize za područje Hercegovine, ona i njen suprug su se prvi put sa Husse hranom susreli prije nepunih godinu dana. S obzirom da imaju uzgajivačnicu tornjaka, tražili su hranu koja će u potpunosti odgovarati potrebama pasa. Njihovi su psi i izložbeni, tako da je, pored zdravlja, i izgled pasa jako bitan. Probali su razne vrste hrana, međutim, psi nisu bili oduševljeni ponuđenim, pa se potraga za hranom koja će im odgovarati nastavila. – Slučajno smo čuli za Husse, pa smo odlučili kupiti vreću hrane. Psi su u trenu „smazali“ prvi obrok. A nakon samo par dana, i mi smo primjetili promjene nabolje na samim psima. Odmah smo se više informirali o Husse hrani te naručili jos nekoliko vreća. Od tada svi naši psi jedu samo Husse – kaže Ivana te dodaje da čim su saznali da je Husse hrana proizvedena od isključivo prirodnih sastojaka, bez GMO sastojaka, odlučili su da ju preporuče i ostalim prijateljima koji imaju kućne ljubimce.
Na Facebook stranici su ubrzo potom vidjeli da Husse u Bosni i Hercegovini traži nove partnere te su se tako i odlučili uzeti franšizu za područje Hercegovine. – Bilo nam je bitno da znamo što prodajemo, a kako se hrana pokazala izvrsna na našim psima, znali smo da prodajemo zdravu i visokokvalitetnu hranu – kaže Ivana.
Kao novi franšizeri, Ivana i njen suprug su imali prigodu učestvovati i na seminaru koji se održao u Beogradu i sa kojeg su se vratili bogatiji za nova iskustva i poznanstva sa drugim primaocima Husse franšize iz Srbije i Slovenije. – Na tom seminaru smo uvidjeli važnost konstantne edukacije, koja nam je omogućila da se bolje upoznamo sa načinom rada i poslovanja, što je od velike važnosti na samim počecima rada – kaže Ivana.
Karantena nije utjecala na poslovanje
Globalna pandemija COVID-19 nije zaobišla ni Bosnu i Hercegovinu, ali kako primaoci Husse franšize sa ovog tržišta tvrde, nije negativno utjecala na posao, čak suprotno. – Mi u Husse-u, želimo da obezbjedimo našim klijentima najbolju moguću uslugu, stoga i funkcioniramo na principu besplatne kućne dostave cjelokupnog asortima za pse i mačke, što se pokazalo i jako korisnim za naše kupce tokom obaveznog karantena i izolacije. Pored stalnih kupaca, zabilježili smo i porast broja novih kupaca, te se nadamo da će se zahvaljujući kvaliteti hrane, te trudu i radu Husse franšizera ovaj pozitivni rast nastaviti i u budućnosti – kaže Ademir Mehinović.
pročitajte članke
Ljudi koji vole životinje, a žele pokrenuti posao koji će im donijeti puno zadovoljstva i dobru zaradu, trebali bi razmisliti o franšizi „Dog & Style“, poručuje vlasnik ovog koncepta. Što se sve dobiva ulaskom u ovaj sustav, a što se, pak, očekuje od primatelja franšize?
Kad se primatelji franšize nađu na jednom mjestu, razmjena iskustva je neizbježna. S godišnjeg skupa primatelja master franšize branda Husse, tim iz Hrvatske dolazi bogatiji i za jedno priznanje.
Cbweed, talijanski proizvođač i distributer proizvoda na bazi konoplje, širi poslovanje kroz franšizu i zainteresiran je razviti prodajnu mrežu širom Europe.
Zahvaljujući kvaliteti proizvoda, usluzi i predanosti primatelja franšize, brand Husse je nedavno proglašen za „omiljeni brand“ vlasnika kućnih ljubimaca.
Sushi by A's, franšizni koncept koji se temelji na pripremi i prodaji sushija u okviru trgovačkih lanaca, proširio je mrežu u Hrvatskoj i Sloveniji te najavljuje ulazak na nova tržišta.
Najčitanije
Proces traženja (regrutiranja) primatelja franšize nije nimalo lak. Kako bi se tvrtke trebale pripremiti za ovaj proces i što je potrebno za dobru promociju franšiznog koncepta?
Pod imenom Verbatoria u više od 20 zemalja posluju centri za neurometrijsko testiranje i analizu urođenih talenata pojedinca. Ovaj sistem prisutan je i na ovim prostorima i nudi franšizu. Ko su poželjni primaoci ove franšize?
Željela se posvetiti edukaciji djece i pri tom graditi vlastiti poduzetnički put. Ines Slunjski napustila je posao u državnom sustavu, uzela franšizu i donijela u Varaždin dva edukativna programa – Malac Genijalac i Edukido.
Franšizing je način na koji vlastiti posao možete voditi pod dobro poznatim brendom! Koristi se i od strane nekih od najvećih svijetskih brendova. Stoga - pokušajmo objasniti što je to franšizno poslovanje!
„Sve što smo do sada postigle je rezultat ogromne ljubavi, energije, želje i upornosti“, kažu Maja i Arnela, dvije mame i prijateljice koje stoje iza brenda Pepetuška, pod kojim se od 2016. prave i prodaju posve jedinstvene, personalizirane lutke.