Kastav na franšiznoj mapi praonica
Ivan Kukuljan, primatelj LG Laundry Lounge franšize, kaže da je njegova supruga, koja je također uključena u posao, dugo radila u turizmu te da odatle i potječe ideja o pokretanju samoposlužne praonice. – Kastav je u velikoj ekspanziji, kako gospodarski, tako i po pitanju samog stanovništva. Takva situacija povlači za sobom i veću potrebu za samoposlužnim i uslužnim praonicama – kaže Kukuljan.
LG Laundry Lounge im je, kako kaže, bio zanimljiv kao brand, budući da je riječ o poznatoj robnoj marki za tehničke uređaje. – Snaga branda je važna zbog marketinških aktivnosti. Otvoreni smo i za mogućnosti daljnjeg širenja mreže i otvaranje novih lokacija – kaže on i dodaje da im je u ovom trenutku najvažnije zadovoljstvo klijenata.
U tvrtki Bijeli svijet (Bright World), koja je zadužena za širenje koncepta i davanje LG Laundry Lounge franšize u zemljama Istočne Europe, kažu da broj klijenata samoposlužnih praonica raste u Europi te da ljudi svoje rublje ne nose u praonicu samo zbog pukog pranja, već i zbog toga što su ekološki osviješteni. Naime, u perilicama u praonicama se mogu oprati daleko veće količine garderobe nego u običnoj perilici, što znači da se koristi manje kemije, vode, struje... – Rekli bismo da se ne radi samo o običnoj usluzi, već kompletnom iskustvu koje potrošači imaju u našim praonicama – kažu u tvrtki Bijeli svijet (Bright World).
Prema njihovim riječima, LG Laundry Lounge može biti idealan dodatni posao – riječ je o biznisu koji ne traži mnogo angažmana te gdje je korištenje strojeva automatizirano. Same praonice su uređene kao prijatna mjesta u kojima se ljudi mogu poslužiti kavom, koristiti internet ili pogledati televizuju.
Osim u Hrvatskoj, LG Laundry Lounge posluje i u Srbiji i Crnoj Gori, kada je regija u pitanju. Koncept izvorno potječe iz New Yorka, gdje je i otvorena prva franšizna LG praonica.
pročitajte članke
Pametno ulaganje u koncept budućnosti
/07.11.2023
Šta je potrebno i ko može postati primalac franšize centra za neurometrijsko testiranje Verbatoria, otkriva Kenan Begić, suvlasnik kompanije Solution Lab.
Nakon što su pokrenuli razvoj franšizne mreže u Europi, lanac esports igraonica Friendly Fire namjerava ući na tržište SAD-a.
KiDS Escape Room je u kratkom roku postao najtraženije mjesto za dječje proslave rođendana u Rijeci. Je li ovo dobra poslovna prilika i za poduzetne iz drugih gradova regiona i što je potrebno za uzimanje franšize?
Master franšizu Carwiz rent a cara za tržište Hrvatske kupila je tvrtka ABmobil rent.
Pandemija jeste usporila, ali nije zaustavila tempo širenja franšiznog lanca samoposlužnih praonica rublja LG Laundry Lounge. Što se promijenilo te na što sada mogu računati primatelji ove franšize?
Najčitanije
My way: Subway
/11.03.2014
Da je savjet prijatelja ponekad zlata vrijedan, reći će i Iztok Levac, mladi poduzetnik iz Slovenije koji je poslušao prijedlog prijatelja i počeo razmišljati o franšizi američkog fast-food lanca Subway.
Franšizni paket je suština franšiznog sustava, jer sadrži sve - kompletan poslovni koncept koji nudi davatelj franšize.
Malo je tvrtki koje su specijalizirane za izgradnju i rekonstrukciju sportskih terena, a još je manje onih koje uz to daju franšizu. Tvrtka Inteko, osim što je jedna od najuglednijih na ovom polju, planira razviti mrežu franšiznih partnera i tako odgovoriti na sve veću potražnju za sportskim podlogama.
Zahvaljujući snažnom franšiznom razvoju, grčki lanac kafeterija MIKEL Coffee Company izrastao je u međunarodni brend. Što je potrebno za uzimanje franšize?
Ljudi koji vole životinje, a žele pokrenuti posao koji će im donijeti puno zadovoljstva i dobru zaradu, trebali bi razmisliti o franšizi „Dog & Style“, poručuje vlasnik ovog koncepta. Što se sve dobiva ulaskom u ovaj sustav, a što se, pak, očekuje od primatelja franšize?