Kastav na franšiznoj mapi praonica

Ivan Kukuljan, primatelj LG Laundry Lounge franšize, kaže da je njegova supruga, koja je također uključena u posao, dugo radila u turizmu te da odatle i potječe ideja o pokretanju samoposlužne praonice. – Kastav je u velikoj ekspanziji, kako gospodarski, tako i po pitanju samog stanovništva. Takva situacija povlači za sobom i veću potrebu za samoposlužnim i uslužnim praonicama – kaže Kukuljan.
LG Laundry Lounge im je, kako kaže, bio zanimljiv kao brand, budući da je riječ o poznatoj robnoj marki za tehničke uređaje. – Snaga branda je važna zbog marketinških aktivnosti. Otvoreni smo i za mogućnosti daljnjeg širenja mreže i otvaranje novih lokacija – kaže on i dodaje da im je u ovom trenutku najvažnije zadovoljstvo klijenata.
U tvrtki Bijeli svijet (Bright World), koja je zadužena za širenje koncepta i davanje LG Laundry Lounge franšize u zemljama Istočne Europe, kažu da broj klijenata samoposlužnih praonica raste u Europi te da ljudi svoje rublje ne nose u praonicu samo zbog pukog pranja, već i zbog toga što su ekološki osviješteni. Naime, u perilicama u praonicama se mogu oprati daleko veće količine garderobe nego u običnoj perilici, što znači da se koristi manje kemije, vode, struje... – Rekli bismo da se ne radi samo o običnoj usluzi, već kompletnom iskustvu koje potrošači imaju u našim praonicama – kažu u tvrtki Bijeli svijet (Bright World).
Prema njihovim riječima, LG Laundry Lounge može biti idealan dodatni posao – riječ je o biznisu koji ne traži mnogo angažmana te gdje je korištenje strojeva automatizirano. Same praonice su uređene kao prijatna mjesta u kojima se ljudi mogu poslužiti kavom, koristiti internet ili pogledati televizuju.
Osim u Hrvatskoj, LG Laundry Lounge posluje i u Srbiji i Crnoj Gori, kada je regija u pitanju. Koncept izvorno potječe iz New Yorka, gdje je i otvorena prva franšizna LG praonica.
pročitajte članke

Nakon što su pokrenuli razvoj franšizne mreže u Europi, lanac esports igraonica Friendly Fire namjerava ući na tržište SAD-a.
KiDS Escape Room je u kratkom roku postao najtraženije mjesto za dječje proslave rođendana u Rijeci. Je li ovo dobra poslovna prilika i za poduzetne iz drugih gradova regiona i što je potrebno za uzimanje franšize?
Master franšizu Carwiz rent a cara za tržište Hrvatske kupila je tvrtka ABmobil rent.
Pandemija jeste usporila, ali nije zaustavila tempo širenja franšiznog lanca samoposlužnih praonica rublja LG Laundry Lounge. Što se promijenilo te na što sada mogu računati primatelji ove franšize?
Željeli su ponuditi jedinstveno posjetiteljsko iskustvo koje će spojiti zabavu i edukaciju i privući posjetitelje svih uzrasta. „Muzej osjetila“ je za kratko vrijeme postao nezaobilazna atrakcija, i naveo osnivače da sada ponude i – franšizu.
Najčitanije

Zahvaljujući snažnom franšiznom razvoju, grčki lanac kafeterija MIKEL Coffee Company izrastao je u međunarodni brend. Što je potrebno za uzimanje franšize?
Fitbar, jedinstveni koncept restorana zdrave hrane, ove godine slavi desetljeće poslovanja. Nakon otvaranja tri restorana u Beogradu i sticanja dragocjenog iskustva, odlučili su ponuditi franšizu. Prva je otvorena u Mostaru.
„Sve što smo do sada postigle je rezultat ogromne ljubavi, energije, želje i upornosti“, kažu Maja i Arnela, dvije mame i prijateljice koje stoje iza brenda Pepetuška, pod kojim se od 2016. prave i prodaju posve jedinstvene, personalizirane lutke.
Franšizni sustavi mogu se klasificirati na različite načine i po različitim kriterijima, ali se suštinski razlikuju prema vrsti znanja koja se prenose primateljima franšize (know-how), vrsti djelatnosti ili načinu organizacije sustava.
Sarajevski CHIPAS otvorio je novi, reprezentativni objekt koji će pod još jednim krovom ponuditi sve po čemu je poznat – slani i slatki meni, specifičan interijer, domaćinsku atmosferu. Nova centralna kuhinja, pak, bit će ključna potpora primateljima CHIPAS franšize.