„Brzo čitanje“ u cijeloj regiji
Miroslav Samardžić, suosnivač „Škole brzog čitanja i mudrog učenja“, kaže da je potpisivanje ugovora o master franšizi za tržište Sjeverne Makedonije logičan nastavak događaja te da su time, praktički, zaokružili prodor na tržišta regije. – Ova je godina bila vrlo uspješna za nas. Potpisali smo ugovore i za tržište Hrvatske, Slovenije, Bosne i Hercegovine i Crne Gore, dok smo paralelno razvijali mrežu u Srbiji. S potpisivanjem ovog ugovora, ispunili smo ciljeve – kaže Samardžić te dodaje da se nakon nekoliko ciljanih kampanja u Sjevernoj Makedoniji javilo mnogo kandidata zainteresiranih za franšiznu suradnju.
– Bio sam ugodno iznenađen interesom za franšizu, ali i predzanju o franšizingu onih koji su se javljali. U području edukacije, na ovom tržištu već postoje razvijene franšizne mreže, tako da ljudi znaju što franšizna suradnja podrazumijeva i to je dobar preduvjet za daljnje širenje mreže – ističe Samardžić.
Canka Velkova, direktorica edukativnog centra za franšizno poslovanje tvrtke St. George, koja je postala primatelj master franšize za tržište Sjeverne Makedonije, kaže da ih je najviše privukao program „Škole brzog čitanja i mudrog učenja“. – Mi se već bavimo edukacijom, imamo svoju školu engleskog jezika u Kavadarcima, a i distributeri smo udžbenika izdavačke kuće Pearson za više od 300 osnovnih škola i različitih škola stranih jezika. Ovo nam je područje, dakle, jako blisko, ali i sam franšizing, jer sam radila kao menadžerica u jednom internacionalnom franšiznom sustavu. Sam program „Škole brzog čitanja i mudrog učenja“ nam se jako svidio i mislim da su takvi tečajevi potrebni našoj djeci – kaže ona.
U Sjevernoj Makedoniji, prema njezinim saznanjima, nemaju konkurenciju u ovom području. – Koliko znam, ne postoji ovako dobro organiziran sustav. Moguće je da slične tehnike koriste pojedinci u nekim svojim predavanjima, ali ovako jasno i detaljno definiran program ne – kaže Canka Velkova, koja najavljuje da će odmah krenuti u promidžbu „Škole“ i traženje pojedinačnih primatelja franšize.

pročitajte članke

„Škola brzog čitanja i mudrog učenja“ jedan je od rijetkih regionalnih franšiznih sustava sa zavidnim brojem primatelja franšize koji vode dvije ili više poslovnica. Zašto je ovaj fenomen važan i što to govori o samom franšiznom sustavu?
U ožujku 2021. Timea Kiss potpisala je ugovor o master franšizi i obvezala se razviti mrežu „Škola brzog čitanja i mudrog učenja“ u Mađarskoj.
„Škola brzog čitanja i mudrog učenja“ predstavila je svoj novi obrazovni program. Osim polaznika, koristi od ove novine trebali bi osjetiti i sami primatelji franšize.
Franšize iz oblasti edukacije djece nastavile su širiti svoje mreže i tokom pandemije. Nekoliko sistema je potpisalo franšizne ugovore i započelo poslovanje i u zemljama ove regije.
Osim što je ove godine uvela novi edukativni program za školarce, „Škola brzog čitanja i mudrog učenja“ planira proširiti franšiznu mrežu na još dva tržišta.
Najčitanije

Zahvaljujući snažnom franšiznom razvoju, grčki lanac kafeterija MIKEL Coffee Company izrastao je u međunarodni brend. Što je potrebno za uzimanje franšize?
Fitbar, jedinstveni koncept restorana zdrave hrane, ove godine slavi desetljeće poslovanja. Nakon otvaranja tri restorana u Beogradu i sticanja dragocjenog iskustva, odlučili su ponuditi franšizu. Prva je otvorena u Mostaru.
„Sve što smo do sada postigle je rezultat ogromne ljubavi, energije, želje i upornosti“, kažu Maja i Arnela, dvije mame i prijateljice koje stoje iza brenda Pepetuška, pod kojim se od 2016. prave i prodaju posve jedinstvene, personalizirane lutke.
Franšizni sustavi mogu se klasificirati na različite načine i po različitim kriterijima, ali se suštinski razlikuju prema vrsti znanja koja se prenose primateljima franšize (know-how), vrsti djelatnosti ili načinu organizacije sustava.
Sarajevski CHIPAS otvorio je novi, reprezentativni objekt koji će pod još jednim krovom ponuditi sve po čemu je poznat – slani i slatki meni, specifičan interijer, domaćinsku atmosferu. Nova centralna kuhinja, pak, bit će ključna potpora primateljima CHIPAS franšize.