Jeste li za sushi?
U glavnom gradu Slovenije nedavno je otvorena osma franšizna jedinica koncepta Sushi by A's, koncepta koji je u Adriatic regiju stigao prije pet godina iz Sjedinjenih Država. Primatelj master franšize postala je tada tvrka Grupo Ohana, koja je, samim tim, preuzela lokalni razvoj franšizne mreže te koja će na ovom području djelovati i kao davatelj franšize Sushi by A's.
Kako potvrđuju iz ove tvrtke, najnovijia trgovina otvorena je u samom centru Ljubljane u Maximarketu. – Ljubljana je prepoznala našu kvalitetu. Od samog otvaranja ne prestajemo rolati sushi i po 12 sati dnevno. Jednostavno, ne stižemo napraviti toliko rolnica kolika je potražnja – kaže Aye Maw, nova menadžerica tvrtke Grupo Ohana, koja je stigla sa Havaja kako bi nastavila širenje i organiziranje ovog koncepta u cijeloj Europi.
– Sushi by A's je omogućio da ovaj specijatitet bude dostupniji većem broju ljudi. Naime, prodajom kroz supermarkete učinili smo da sushi bude cjenovno dostupniji širem krugu potrošača – dodaje ona.
Uz osam franšiznih sushi „otoka“ u Sloveniji, 30 prodajnih mjesta djeluje i u Hrvatskoj. Sljedeće zemlje u kojima planiraju pronaći partnere su, kako kaže Aye Maw, Mađarska i Italija te nakon toga – Francuska.
Primatelji ove franšize, objašnjava Maw, uglavnom su mladi ljudi koji imaju poduzetničkog duha. Mlađe generacije najčešće prepoznaju proizvod jer prate trendove i uviđaju da je potražnja za ovom vrstom hrane sve veća.
– Idealan primatelj je, kao i u svakom drugom poslu, ona osoba koja je spremna na potpunu predanost suradnji i marljivom radu. I, naravno, koja je spremna širiti poslovanje. Tvrtka podržava svakog primatelja franšize u širenju mreže poslovanja na lokalnoj razini, u gradu u kojem radi. Kod svakog novog prodajnog mjesta, prednost u preuzimanju, naravno, ima postojeći primatelj franšize iz tog grada. Do one granice do koje želi širiti svoje poslovanje – objašnjava Maw.
Kako je već spomenuto, u temelju ovog franšiznog sustava je priprema i prodaja sushi proizvoda i to u sklopu trgovačkih lanaca. Naime, u okviru odabranih supermarketa postavljaju se rashladne vitrine Sushi by A’s, u kojima se sushi prezentira i prodaje. Partnerstvo s trgovačkim lancima osigurava davatelj franšize Grupo Ohana, a mreža se dalje razvija pronalaženjem pojedinačnih franšiznih partnera. Davatelj franšize, osim toga, osigurava i svu ostalu opremu potrebnu za rad – rashladne vitrine, radne ploče, skladišni prostor...
Prodaja se, inače, obavlja putem blagajni trgovačkih lanaca, što znači da primatelju franšize nije potrebna ni fiskalna blagajna. Za redovitu opskrbu svim potrebnim sastojcima zadužen je davatelj franšize. Zbog svega navedenog, smatraju u tvrtki, franšizni koncept Sushi by A’s izdvaja se kao izuzetno povoljna poslovna prilika, koja od primatelja franšize ne zahtijeva ni mnogo brige po pitanju lokacije niti pretjerano velika ulaganja.

pročitajte članke

Rast prodaje i kupaca, ali i širenje franšizne mreže, obilježilo je prethodnu godinu poslovanja franšiznog sistema Husse u Bosni i Hercegovini. Dobri rezultati nisu izostali ni tokom obavezne karantene uslijed pandemije koronavirusa.
Ljudi koji vole životinje, a žele pokrenuti posao koji će im donijeti puno zadovoljstva i dobru zaradu, trebali bi razmisliti o franšizi „Dog & Style“, poručuje vlasnik ovog koncepta. Što se sve dobiva ulaskom u ovaj sustav, a što se, pak, očekuje od primatelja franšize?
Kad se primatelji franšize nađu na jednom mjestu, razmjena iskustva je neizbježna. S godišnjeg skupa primatelja master franšize branda Husse, tim iz Hrvatske dolazi bogatiji i za jedno priznanje.
Cbweed, talijanski proizvođač i distributer proizvoda na bazi konoplje, širi poslovanje kroz franšizu i zainteresiran je razviti prodajnu mrežu širom Europe.
Zahvaljujući kvaliteti proizvoda, usluzi i predanosti primatelja franšize, brand Husse je nedavno proglašen za „omiljeni brand“ vlasnika kućnih ljubimaca.
Najčitanije

Zahvaljujući snažnom franšiznom razvoju, grčki lanac kafeterija MIKEL Coffee Company izrastao je u međunarodni brend. Što je potrebno za uzimanje franšize?
Fitbar, jedinstveni koncept restorana zdrave hrane, ove godine slavi desetljeće poslovanja. Nakon otvaranja tri restorana u Beogradu i sticanja dragocjenog iskustva, odlučili su ponuditi franšizu. Prva je otvorena u Mostaru.
„Sve što smo do sada postigle je rezultat ogromne ljubavi, energije, želje i upornosti“, kažu Maja i Arnela, dvije mame i prijateljice koje stoje iza brenda Pepetuška, pod kojim se od 2016. prave i prodaju posve jedinstvene, personalizirane lutke.
Franšizni sustavi mogu se klasificirati na različite načine i po različitim kriterijima, ali se suštinski razlikuju prema vrsti znanja koja se prenose primateljima franšize (know-how), vrsti djelatnosti ili načinu organizacije sustava.
Sarajevski CHIPAS otvorio je novi, reprezentativni objekt koji će pod još jednim krovom ponuditi sve po čemu je poznat – slani i slatki meni, specifičan interijer, domaćinsku atmosferu. Nova centralna kuhinja, pak, bit će ključna potpora primateljima CHIPAS franšize.