LG praonica u Crikvenici
LG praonica u Crikvenici / Preglednosti i urednost, najnovija generacija strojeva te ugled i vrijednost branda LG – odlike koje preporučuju ovaj koncept
Utorak
01.10.2019
LG Laundry Lounge, samoposlužne praonice koje pružaju usluge pranja, sušenja i glačanja rublja, šire svoju mrežu u Hrvatskoj, a najavljuju i ulazak na novo tržište.
 

Ivana Živičnjak, voditeljica ureda tvrtke Bijeli svijet, primatelja master franšize branda LG Laundry Lounge, kaže kako su zadovoljni širenjem mreže u Hrvatskoj, ali i postepenim osvajanjem tržišta u regiji. – Kao primatelj master franšize možemo reći da smo zadovoljni širenjem mreže franšiza u Hrvatskoj, gdje do kraja godine očekujemo otvaranje još dvije franšizne jedinice. Također se, uz otvorene praonice u Beogradu i Podgorici, očekuje otvaranje još jedne franšizne jedinice u Crnoj Gori te Makedoniji – kaže Živičnjak.

Posljednje otvorena franšiza nalazi se u istočnom dijelu Kvarnerskog zaljeva, u Crikvenici, a primateljica franšize je Petra Antić. – Nismo imali iskustva u franšizingu, bavili smo se ugostiteljstvom i radom u administraciji. Za franšizu LG Laundry Lounge smo se odlučili jer smo mi bili korisnici praonice LG u Zagrebu, u Heinzelovoj ulici. Dopao nam se koncept preglednosti i urednosti, izgled uređaja, koji su profesionalni, ali opet nisu glomazni, već više asociraju na kućne. Takav tip praonice ne postoji na području Crikvenice i okoline, te nam je to bio dodatni razlog za odabir ove franšize – kaže Petra Antić.

Njihovi su klijenti uglavnom turisti, iznajmljivači apartmana, mještani koje ima potrebu za pranjem većih komada tekstilne robe poput deka, jastuka. 

Ivana Živičnjak kaže da od primatelja franšize očekuju da iskoriste prednosti branda. – Naravno, mi smo tu, uvijek na raspolaganju za pomoć savjetima i našim iskustvom – kaže ona.

Idealni primatelji franšize, prema njezinim riječima, uglavnom su mlađi ljudi koji napredno razmišljaju po pitanju razvoja poslovanja, posebno oni koji su imali priliku putovati i vidjeti kako samoposlužne praonice funkcioniraju u SAD-u ili zemljama Zapadne Europe. Za sada je najveći broj franšiznih jedinica u Hrvatskoj, odakle su započeli širiti franšiznu mrežu 2015. godine, ali, kako ona kaže, očekuju da će se LG Laundry Lounge franšiza intenzivnije širiti i u drugim zemljama regije. – Ovo je dobar biznis jer se uz minimalno ulaganje od oko 20.000 eura može pokrenuti uspješan posao, a investicija se može vratiti već nakon 12 mjeseci. Prednost je ta da kod kupnje franšize nije potrebno plaćati ulaznu niti redovitu naknadu – što je uobičajeno kod većine drugih franšiza – jer su one već uračunate pri kupnji strojeva za rad – kaže Ivana Živičnjak.

Kako je ranije rečeno u Bijelom svijetu, najveće prednosti ove franšize su tehnološki najnovija generacija perilica i sušilica, ali i ugled i vrijednost branda LG.

LG Laundry Lounge ima četiri franšize u Hrvatskoj i po jednu u Srbiji i Crnoj Gori. Prema riječima Ivane Živničnjak, uskoro se očekuje otvaranje franšize u Makedoniji, još jedne u Crnoj Gori te jedne u Češkoj.