Veliki koraci za „Malac genijalac“
Vladimir Novicki, vlasnik franšize „Malac genijalac“, kaže da je ranija najava o ulasku na tržište SAD-a ostvarena te da su na tom kontinentu otvorene dvije pojedinačne (single-unit) franšize – u Chicagu i Sarasoti na Floridi.
– Škole mentalne aritmetike u ovim gradovima počele su s radom u rujnu. Također, zaključen je još jedan franšizni ugovor na sjevernoameričkom kontinentu – u pitanju je teritorij Kanade i pojedinačne franšize za gradove Kitchener i Cambridge. Škole će u ovim gradovima raditi od siječnja sljedeće godine. Naši su s planovi, stoga, potpuno ostvarili te smo od sada prisutni i s druge strane Atlantika – kaže Vladimir Novicki.
„Malac genijalac“, dodaje Novicki, nastavlja širenje mreže i u zemljama Europe, pa je nedavno potpisan ugovor za pojedinačnu franšizu na Malti, gdje će tijekom listopada početi s radom škola mentalne aritmetike u gradu Saint Julian’s. Novicki ističe da su nove jedinice otvorene i u Hrvatskoj, i to u Zagrebu, Varaždinu, Velikoj Gorici i Šibeniku, dok je franšizna mreža u BiH-u dobila nove članove iz Bihaća, Trebinja, Maglaja, Bratunaca, Travnika i Srebrenika. Broj se škola također povećao u Slovačkoj i Mađarskoj.
Razvoj mreže, kaže Novicki, prati i razvoj novih programa. Osim mentalne aritmetike, namijenjene djeci od 4 do 14 godina, školica „Malac genijalac“ nudi i programe za ostale dobne skupine. Za najmlađe, od 3 do 5 godina, kreiran je program za rani razvoj predmatematičkih vještina – Dobar s matematikom, koji u svojoj nastavi primenjuje Numicon® materijale. Novicki dodaje da su razvili i jedan originalni program – Super um.
– U pitanju je mentalna matematika, jedinstvena metoda kojom se na jednostavan i brz način rješavaju komplicirani matematički problemi iz aritmetike, algebre, trigonometrije ili matematičke analize – objašnjava Novicki.
No, tu novinama nije kraj. Novicki kaže da je nedavno u „Malac genijalac“ uveden i novi program o tehnikama uspješnog učenja. – U pitanju je program Pobjedničko učenje koji partnerski razvijamo s profesorom Branislavom Maričićem, nesumnjivim autoritetom kada su u pitanju tehnike učenja i pamćenja. Program je nastao na osnovu dvadesetogodišnjeg iskustva profesora Maričića, inače licenciranog međunarodnog predavača i instruktora Buzan centra iz Londona. Osnovu programa predstavljaju mape uma koje su, zapravo, kreativna organizacija misli koja djeci pomaže da bolje iskoriste neograničenu moć vlastitog mozga. Pomoću mapa uma, koristeći slova, brojeve, boje, linije i crteže, djeca s lakoćom i uživanjem postižu izvanredne rezultate u učenju i pamćenju – ističe Vladimir Novicki i dodaje da sve ove programe u svoje škole mogu uvrstiti i primatelji franšize „Malac genijalac“.
„Malac genijalac“ trenutačno posluje u 12 država. U mreži ima više od 200 franšiznih škola.
Suradnja s Edukativnim centrom Finesa iz Beograda / U „Malac genijalac“ uveden je i program o tehnikama uspješnog učenja i pamćenja „Pobjedničko učenje“ pročitajte članke
„Naučna kuhinjica – nauka kroz igru“
/08.09.2025
Naučna kuhinjica spaja nauku i igru kroz eksperimente i radionice za djecu, dok franšizerima nudi stabilan i perspektivan poslovni model širom Europe.
„Škola brzog čitanja i mudrog učenja“ jedna je od rijetkih domaćih franšiznih mreža koja već godinama uspješno odolijeva svim izazovima i stalno raste.
Edukido u 3 godine otvara 15 centara u Hrvatskoj i širi se na regiju. Donosimo razgovor sa voditeljicom franšize, Ines Slunjski, o rastu, podršci i planovima za budućnost.
„Ukoliko postajete primatelji franšize, utoliko postajete partneri i prijatelji, a financijski ste neovisni“, kaže Sarah Vuković, zadužena za razvoj mreže škola „Malac Genijalac“ u Hrvatskoj
Franšizni koncept Edukido proširio je mrežu u Hrvatskoj. Novi edukativni centri bit će otvoreni u Zadru i Rijeci.
Najčitanije
Franšizni paket
/13.11.2012
Franšizni paket je suština franšiznog sustava, jer sadrži sve - kompletan poslovni koncept koji nudi davatelj franšize.
Da je savjet prijatelja ponekad zlata vrijedan, reći će i Iztok Levac, mladi poduzetnik iz Slovenije koji je poslušao prijedlog prijatelja i počeo razmišljati o franšizi američkog fast-food lanca Subway.
Proces traženja (regrutiranja) primatelja franšize nije nimalo lak. Kako bi se tvrtke trebale pripremiti za ovaj proces i što je potrebno za dobru promociju franšiznog koncepta?
Posao se ne može pokrenuti bez ulaganja, a franšiza, po tom pitanju, nije iznimka. Koje se to, pak, investicije tretiraju kao obvezne – kao ulaganja bez kojih se franšizna suradnja ne može zamisliti?
Đorđi Zorzić bio je jedan od prvih primatelja Sara Fashion franšize. Prije deset godina otvorio je prvi dućan pod ovim makedonskim brandom, danas ih ima pet. Kaže da za uspjeh treba mnogo rada i ljubavi.