CFS ulazi na tržište BiH-a
Đorđe Stanković, vlasnik koncepta Car Foil Shop, objašnjava da su se u ovom razdoblju usmjerili na širenje „prodajne franšize“, formata koji podrazumijeva samo prodaju folija. Na taj način, kaže Stanković, prirodni su im partneri postali poduzetnici koji se već bave ugradnjom folija – što je slučaj i s primateljima franšize iz Kneževa u Bosni i Hercegovini. S Aleksandrom i Nedeljkom Ćelićem potpisan je, naime, ugovor o master franšizi za Republiku Srpsku s pravom prvokupa za cijeli teritorij Bosne i Hercegovine, objašnjava Stanković. Vrata Car Foil Shop-a u Kneževu bit će otvorena početkom listopada.
Iz ugla primatelja
Baveći se zatamnjivanjem stakala na automobilima, Nedeljko Ćelić počeo se zanimati i za područje stiliziranja i presvlačenja automobila folijama. Pratio je, kako kaže, tvrtke i majstore koji se bave ovim poslom. – To me je zaintrigiralo. Kako sam istraživao shvatio sam da je u ovoj industriji Car Foil Shop najozbiljnija tvrtka, budući da su zastupnici najpoznatijih brandova folija za Adriatik regiju. Zato smo željeli postati dijelom njihove franšizne mreže te da to ime s ponosom nosimo – priča Nedeljko Ćelić kako su donijeli odluku i postali primatelji Car Foil Shop franšize.
Aleksandar i Nedeljko kažu da su imali veliku podršku davatelja franšize tijekom pripreme za otvorenje dućana. – Đorđe Stanković i svi ljudi koji stoje rame uz rame s njim, dali su nam vjetar u leđa. Njihova podrška i suradnja su od prvog dana bili na zavidnoj razini te stoga nismo niti pomišljali tražiti daljnje poslovne partnere. Car Foil Shop je simbol za najpoznatije brandove folija – KMPF, Solar Screen, TeckWrap, a to opet znači samo visoku kvalitetu proizvoda i usluga – objašnjava Aleksandar Ćelić.
Inače, Nedeljko se ugradnjom folija na stakla bavi više od tri godine. – Samo presvlačenje automobila i sve finese smo dodatno savladali na obuci u Car Foil-u i, uz kraće uhodavanje, spremni smo prihvatiti i najozbiljnije izazove.Osnovno opredeljenje trenutno jeste auto-program, ali svakako i ostale primene folija. Već imamo iskustva u radu sa staklima na objektima, što nam se učinilo prilično primamljivim dijelom ove priče – objašnjava Aleksandar.
Aleksandar i Nedeljko smatraju da je ugradnja folija jedan od perspektivnih zanata novijeg doba. – Kada to spojimo sa skoro najstarijom djelatnošću – trgovinom, onda dobivamo dobru kombinaciju za današnji trenutak. Siguran sam da će, uz monitoring i liderstvo davatelja franšize, ovaj posao imati konstantan rast te da će se, kao takav, dobro pozicionirati na prostoru Republike Srpske, odnosno, cijele Bosne i Hercegovine. Momenat je dobar, tržište je za sada slobodno, što znači da krećemo loveći dobar vjetar i pravi kurs – rekao je Aleksandar Ćelić.
Car Foil Shop razvija franšiznu mrežu i na tržištu Srbije, Slovenije, Hrvatske i Crne Gore.
pročitajte članke
Prve su benefite već ostvarili. Vlasnici auto-servisa koji su postali primatelji Motoo franšize ubrzo očekuju i pune efekte od pristupanja ovom franšiznom sustavu.
O iskustvima u franšiznom poslovanju razgovaramo sa Đorđem Stankovićem, vlasnikom koncepta Car Foil Shop
Trend franšiznog širenja u industriji auto-dijelova postoji i u zemljama regije, a među franšiznim lancima nalaze se domaće i inozemne tvrtke.
Vlada Vojnović iz Novog Sada prije nešto više od godinu dana postao je primatelj Bosch Car Service franšize. Danas smatra da ovaj sustav može postati lider na srbijanskom tržištu.
Kako je protekla prva godina za Car Foil Shop u Sloveniji, u kojim se gradovima nudi franšiza ovog branda te kako vidi daljnji razvoj, odgovara Nik Kajtna, primatelj master franšize za Sloveniju
Najčitanije
Proces traženja (regrutiranja) primatelja franšize nije nimalo lak. Kako bi se tvrtke trebale pripremiti za ovaj proces i što je potrebno za dobru promociju franšiznog koncepta?
Pod imenom Verbatoria u više od 20 zemalja posluju centri za neurometrijsko testiranje i analizu urođenih talenata pojedinca. Ovaj sistem prisutan je i na ovim prostorima i nudi franšizu. Ko su poželjni primaoci ove franšize?
Željela se posvetiti edukaciji djece i pri tom graditi vlastiti poduzetnički put. Ines Slunjski napustila je posao u državnom sustavu, uzela franšizu i donijela u Varaždin dva edukativna programa – Malac Genijalac i Edukido.
Franšizing je način na koji vlastiti posao možete voditi pod dobro poznatim brendom! Koristi se i od strane nekih od najvećih svijetskih brendova. Stoga - pokušajmo objasniti što je to franšizno poslovanje!
„Sve što smo do sada postigle je rezultat ogromne ljubavi, energije, želje i upornosti“, kažu Maja i Arnela, dvije mame i prijateljice koje stoje iza brenda Pepetuška, pod kojim se od 2016. prave i prodaju posve jedinstvene, personalizirane lutke.