Dobri izgledi za partnere
U poslovnicama „Fines Operator Bankowy“ klijentima se nude brojni financijski proizvodi i usluge, poput kredita, osiguranja, plaćanja računa. Iako je primjetno da na tržištu Poljske banke posljednjih godina češće zatvaraju svoje podružnice, Piotr Pszedlacki, predsjednik odbora Finesa, kaže da oni neprestano šire svoju mrežu, ne samo u većim gradovima, već i u onima sa svega 15.000 stanovnika. – Odgovaramo na potrebe tržišta i potrošača, a kao rezultat toga, proširujemo portfelj i otvaramo nove franšizne podružnice. U našim poslovnicama potrošači mogu istovremeno dobiti kreditnu ponudu, osigurati policu, ali i platiti račune. To klijentu značajno štedi vrijeme. Osim toga, klijenti još uvijek više vole posjetiti podružnicu u kojoj se mogu izravno posavjetovati s financijskim posrednikom – kaže Piotr Przedlacki.
U 2018. godini na snagu su stupila dva važna pravna akta – Opća uredba o zaštiti podataka (GDPR) i Zakon o distribuciji osiguranja. Kako ste pristupili tim promjenama?
Da, ovi propisi su nas primorali na rješavanje nekih dodatnih formalnih pitanja, međutim, Fines je uvijek težio održavanju visokog standarda u pružanju usluge klijentima. Stoga nam novi propisi nisu donijeli većih problema. Te uredbe su samo uredile određene procedure. Treba biti svjestan da se na financijskom tržištu barata vrlo osjetljivim podacima i razumljivo je da oni zahtijevaju visok stupanj zaštite. GDPR nam, zapravo, pomaže da se pridržavamo toga.
Posljednjih godina trendovi i potrebe klijenata su se promijenili. Mnogo toga mogu obaviti sami. Podaci također pokazuju da su u posljednje tri godine banke u Poljskoj zatvorile 1.500 poslovnica. Kako se nosite s tim promjenama na bankarskom tržištu?
Ta kretanja su, u stvari, šansa za naše primatelje franšize i daljnji rast, jer naše poslovanje u financijskom posredovanju ima jednu značajnu razliku. U našim poslovnicama klijenti mogu istovremeno dobiti kreditnu ponudu, osigurati policu, ali i platiti račune. To klijentu značajno štedi vrijeme. Osim toga, ljudi još uvijek više vole posjetiti podružnicu u kojoj se mogu izravno posavjetovati s financijskim posrednikom. Stoga, odgovaramo na potrebe tržišta i potrošača, a kao posljedica toga, proširujemo portfelj i otvaramo nove franšizne podružnice.
Koliko partnerskih prodajnih mjesta trenutačno djeluje u mreži „Fines Operator Bankowy“?
Trenutačno imamo više od 330 franšiznih jedinica i oko 5.000 partnerskih filijala. Poslovnice se nalaze širom Poljske, i to ne samo u velikim gradovima, već i u manjim mjestima do 50 000. stanovnika, pa čak i u onima s 15.000 stanovnika.
Veliki broj primatelja naše franšize zapravo su ljudi koji su otvorili bankarske poslovnice, ali su željeli proširiti svoju ponudu i drugim proizvodima za klijente. Sve to pomaže klijentima da riješe sve svoje financijske potrebe na jednom mjestu.
Mora li potencijalni primatelj franšize poznavati financijsko tržište?
Da, ali to nije glavni uvjet. Mi se prije svega fokusiramo na iskustvo u prodaji i kvalitetnom pružanju usluga korisnicima. Kao dio franšizne suradnje, Fines nudi potpunu potporu u vođenju poslovanja. Na početku suradnje, primatelji franšize upoznavaju se s načinom rada naše tvrtke, zatim ih obučavamo koristiti naš IT sustav koji omogućuje pristup za više od 30 financijskih institucija. Obuka o samim proizvodima organizira se putem interneta. Fines jednom godišnje organizira i Akademiju za savjetnike. Obuka na Akademiji uključuje nebankarske zajmove i klasične kredite. Ove smo godine uveli i Akademiju posvećenu prodaji osiguranja. Zahvaljujući tome, svatko može dobiti potrebno znanje, i to bez izlaska iz doma. U skladu s ponudom, primatelj franšize može stalno razvijati svoje kompetencije u prodaji kredita, osiguranja i lizinga.
Koliko treba uložiti u pristupanje franšiznom sustavu?
Zainteresirani za suradnju s Finesom trebaju samo osigurati financije za prilagodbu prostora u kojem će poslovati te za operativne troškove te poslovnice. Početno se ulaganje sastoji od troškova namijenjnih brandiranju objekta, kupnji namještaja te paketa određenih dodatnih materijala za rad. Investicija se procjenjuje na oko 2.300 eura.
Razgovor vodila: Maryla Pałasz
pročitajte članke
Kao primatelj franšize osiguravajuće kuće Uniqa, Jasmina Putnik iz Beograda radi više od godinu dana. Postigla je mnogo, ali i postavila nove ciljeve.
Kao prodavač s odličnim rezultatima i iskustvom od trideset godina u osiguranju, Mladen Kapa bio je idealan kandidat za prvog primatelja Uniqa franšize u Crnoj Gori.
Franšizing je ispunio sva naša očekivanja, kaže Tomáš Tichota, direktor franšiznog razvoja UniCredit banke u Češkoj
Kako se razvija Uniqa franšiza, kakvo je dosadašnje iskustvo i zašto je Uniqa jedini osiguravatelj u Srbiji koji prodajnu mrežu širi na ovaj način, govori izvršni direktor za prodaju Nikola Đukić
Što su sve postigli i kakvi su daljnji planovi širenja Uniqa franšize u Crnoj Gori, reći će nam Vesna Marković, direktorica ekskluzivnog kanala prodaje Uniqa osiguranja.
Najčitanije
Proces traženja (regrutiranja) primatelja franšize nije nimalo lak. Kako bi se tvrtke trebale pripremiti za ovaj proces i što je potrebno za dobru promociju franšiznog koncepta?
Pod imenom Verbatoria u više od 20 zemalja posluju centri za neurometrijsko testiranje i analizu urođenih talenata pojedinca. Ovaj sistem prisutan je i na ovim prostorima i nudi franšizu. Ko su poželjni primaoci ove franšize?
Željela se posvetiti edukaciji djece i pri tom graditi vlastiti poduzetnički put. Ines Slunjski napustila je posao u državnom sustavu, uzela franšizu i donijela u Varaždin dva edukativna programa – Malac Genijalac i Edukido.
Franšizing je način na koji vlastiti posao možete voditi pod dobro poznatim brendom! Koristi se i od strane nekih od najvećih svijetskih brendova. Stoga - pokušajmo objasniti što je to franšizno poslovanje!
„Sve što smo do sada postigle je rezultat ogromne ljubavi, energije, želje i upornosti“, kažu Maja i Arnela, dvije mame i prijateljice koje stoje iza brenda Pepetuška, pod kojim se od 2016. prave i prodaju posve jedinstvene, personalizirane lutke.