Priznanje za kvalitetu

Promidžba, ključ uspjeha
Promidžba, ključ uspjeha / Husse danas širom svijeta ima više od 1.500 primatelja franšize i distributera koji su zaduženi za prodaju, promidžbu i dostavu hrane
Zahvaljujući kvaliteti proizvoda, usluzi i predanosti primatelja franšize, brand Husse je nedavno proglašen za „omiljeni brand“ vlasnika kućnih ljubimaca.
 

Husse, švedski proizvođač i distributer hrane za kućne ljubimace, dobio je nagradu na globalnoj razini „Brand godine 2019-2020“ u kategoriji ishrane za mačke i pse po izboru Svjetskog foruma brandova (The World Branding Forum).

Nagrada je dodijeljena brandu Husse na temelju glasova 95.000 vlasnika kućnih ljubimaca iz 38 zemalja. Za nagradu su zaslužni svi primatelji franšize i distributeri branda Husse širom svijeta. Također, zahvaljujemo i svim vjernim potrošačima širom svijeta  poručili su iz tvrtke Husse.

Hrana i proizvodi branda Husse ne mogu se, naime, kupiti u klasičnim pet shoppovima niti drugim trgovinama. Hoće li se i koliko potrošča ujeriti u kvalitetu ove hrane i proizvoda, zapravo ovisi o predanosti, marketinškim vještinama i komunikaciji primatelja Husse franšize  lokalnih poduzetnika koji su zaduženi za prodaju, promidžbu i isporuku hrane na točno definiranim područjima. Danas Husse ima više od 1.500 primatelja franšize i distributera širom svijeta.

Da podsjetimo, Husse je i najveći franšizni sustav u svojoj branši i jedna od najuspješnijih europskih franšiza. Ova švedska tvrtka, osnovana 1987, poznata je po visokokvalitnoj hrani za pse, mačke i konje. Od ostalih su se proizvođača hrane izdvojili po dodatnoj usluzi – besplatnoj dostavi hrane na kućnu adresu. 

Franšiznu mrežu Husse razvija u Srbiji, Crnoj Gori, Makedoniji, Bosni i Hercegovini, Hrvatskoj i Sloveniji te je jedna od rijetkih franšiza koja je prisutna u svim zemljama ove regije.