Škola kao biznis prilika
Kanada je još sredinom 90-ih godina 20. stoljeća počela razvijati nastavni program koji će njegovati i poticati vještine – za 21. stoljeće. Umjesto dotadašnje metodologije poučavanja koja se temeljila na prijenosu informacija, kanadski je obrazovni sustav prihvatio metodologiju „naučite kako da učite“ i fokusirao se na razvoj kompeticija poput kritičkog mišljenja, istraživačkog duha, kreativnosti, rješavanja problema, digitalne i informatičke pismenosti.
Rezultati koje su tijekom godina postizali, svrstali su Kanadu u jednog od svjetskih lidera u obrazovanju.
Dokazani koncept kanadskog dvojezičnog kurikuluma i metodologije rada već dugi niz godina izvan granica domaćeg tržišta širi i kanadski obrazovni sustav Maple Bear.
S više od 380 vrtića, osnovnih i srednjih škola u 17 zemalja i više od 40.000 učenika, Maple Bear danas je jedan od najbrže rastućih brandova u obrazovanju te najveći franšizni obrazovni sustav u svijetu po broju zemalja u kojima posluje.
Edukacija kao biznis: pridružite se sustavu koji stvara globalne đake
Maple Bear nastupa u ovom dijelu Europe uz potporu primatelja master franšize za zemlje Centralne i Istočne Europe – tvrtke Maple Bear Central & Eastern Europe – koja ima sjedište u Bugarskoj i zadužena je za razvoj mreže škola u ovom dijelu Europe.
– Cilj nam je da i na ovim prostorima stvorimo siguran i poticajan sustav obrazovanja koji će prenijeti najbolje prakse kanadskog bilingvalnog kurikuluma i metodologije poučavanja, ali koji će biti prilagođeni lokalnim regulativama i lokalnom nastavnom planu i programu – kaže Yann Bidan, generalni direktor Maple Beara za Centralnu i Istočnu Europu.
Maple Bear je u potrazi za lokalnim partnerima koji bi, kao primatelji Maple Bear franšize, otvorili i vodili škole na području Centralne i Istočne Europe te tako i na području zemalja ove regije.
– Pozicija naših škola vrlo je specifična – kaže Bidan. – Iako se radi o međunarodnom sustavu, Maple Bear je na svakom pojedinom tržištu registriran kao lokalna obrazovna institucija, koja se, kao što smo već istaknuli, prilagođava i lokalnim propisima. To znači da prihvaća lokalni kurikulum, ali ga nadograđuje primjenom kanadskog kurikuluma i najbolje kanadske metodologije i strategija poučavanja – kaže Bidan.
– To donosi nekoliko prednosti. Kako slijedimo lokalni nastavni plan i program, djeca koja pohađaju naše škole mogu se lako uklopiti u državni obrazovni sustav, ako, iz bilo kojeg razloga, odluče napustiti Maple Bear. S druge strane, dvojezična nastava i razvoj adekvatnih vještina i ljubavi prema učenju i stjecanju znanja, pripremit će ih da budu istaknuti članovi svoje zajednice, ali i građani svijeta – objašnjava Bidan.
Postojeće internacionalne škole uglavnom pohađaju djeca stranaca ili djeca imućnih roditelja koja namjeravaju nastaviti školovanje u inozemstvu. Usprkos uvriježenoj praksi, Maple Bear se ne obraća isključivo tim ciljanim skupinama. – Upravo zbog dvojnog kurikuluma i naslijeđa bilingvalizma i multikulturalizma, na kojima počiva kanadski identitet, naše su škole otvorene za sve. Maple Bear jeste premium brand, no, cjenovno želimo biti pristupačniji od većine konkurenata u toj klasi te dostupniji većem broju potencijalnih polaznika koji žele vrhunsko obrazovanje – napominje Bidan. – Vrlo je važno istaknuti da u ovoj vrsti partnerstva nije riječ samo o ustupanju licence za nastavni plan i program, što je tipična i prilično rasprostranjena praksa, već o prijenosu cijelog koncepta, strategija poučavanja, kurikuluma i, prije svega, ozbiljnoj obuci koja nije jednokratna, već stalna, kako to, uostalom, franšizna suradnja i podrazumijeva – naglašava Bidan.
Maple Bear nije samo licenca – to je kompletna franšiza
Primatelji Maple Bear franšize mogu računati na sveobuhvatnu i stalnu potporu. – Kako smo već istaknuli, primatelj naše franšize ne kupuje jednostavnu licencu, već postaje dijelom globalne mreže i može koristiti najbolje prakse i iskustva naših škola iz cijelog svijeta – kaže Bidan, dodajući kako se potpora može podijeliti u dvije osnovne kategorije – akademsku potporu i operativnu i marketinšku potporu.
Druga važna činjenica je da kupnjom franšize svaki primatelj dobiva pravo otvoriti sve „formate“ ustanova – od vrtića do srednje škole. – No, partner, odnosno primatelj franšize, nema obvezu otvoriti cijeli spektar, već, na primjer, može otvoriti samo vrtić. Kada odluči krenuti u novu fazu suradnje – otvoriti osnovnu ili srednju školu – tu je mogućnost je već osigurao – objašnjava Bidan.
Primatelj franšize dobiva i pristup online alatu koji uključuje detaljan kurikulum za djecu u dobi od tri mjeseca do 18 godina, kao i operativni priručnik za upravljanje školom. – Kurikulum je za nas živo biće koje diše i evoluira – zato se stalno i ažurira, nadopunjava novim najboljim praksama kanadskog obrazovanja – kaže Bidan.
Za koga je Maple Bear franšiza?
„Maple Bear“ je franšiza koja nudi poslovnu priliku:
- postojećim privatnim vrtićima u koje idu djeca s dobrim poznavanjem engleskog jezika (kako bi konverzija uopće bila moguća), a koji bi se izdvojili od konkurencije i ponudili svojim polaznicima priznatu metodologiju poučavanja; ustanovama koje posluju u više objekata-vrtića te smatraju da u nekom od njih mogu ponuditi globalno konkurentan i prepoznatljiv Maple Bear koncept
- škole engleskog jezika koje se žele usredotočiti i na obrazovanje
- poduzetnicima koji žele razviti biznis u obrazovnom sektoru uz snažnu potporu najvećeg svjetskog franšiznog obrazovnog koncepta
Maple Bear se, dakle, obraća dvema grupama potencijalnih partnera. Prva grupa su postojeći vrtići koji imaju svoje zgrade, nastavnike i polaznike, a sada imaju želju da rebrendiraju svoj koncept ili se okušaju na novom polju – polju osnovnog školstva. Drugu grupu poželjnih partnera čine preduzetnici koji do sada nisu radili u oblasti obrazovanja, ali imaju jaku želju da razvijaju taj sektor.
Maple Bear obraća se dvjema skupinama potencijalnih partnera. Prva skupina su postojeći vrtići koji imaju vlastite objekte, nastavnike i đake, a sada imaju želju rebrandirati svoj koncept ili iskoračiti na novo područje – područje osnovnog obrazovanja. Druga skupina poželjnih partnera su poduzetnici koji do sada nisu radili na području obrazovanja, ali imaju jaku želju razvijati ovaj sektor.
Koja je cijena franšize te kolike su investicije?
Visina ukupne investicije varira i najviše ovisi o veličini i tipu zgrade u kojoj će se odvijati delatnost.
Početna investicija, u vidu jednokratne franšizne naknade za licencu, iznosi 35.000 eura.
Važno: prvi primatelj Maple Bear franšize za svaku zemlju plaća polovicu navedenog iznosa!
Dodatne prednosti suradnje sa Maple Bearom: Internacionalna reputacija Kanade i kanadski sustav obrazovanja
- Kanadski sustav obrazovanja globalno je prepoznat kao jedan od najkvalitetnijih u svijetu, a sama Kanada, kao društvo koje je doista multikulturalno;
- Imidž Kanade u svijetu, a i u Istočnoj Europi je iznimno pozitivan, a veliki broj ljudi iz ove regije već živi i radi u Kanadi;
- U 2018. godini Kanada je bila rangirana kao 4. najpopoularnija inozemna destinacija za studiranje. Analize i procjene pokazuju da će ova pozicija biti još bolja u 2019. a posebno u godinama koje dolaze
- U periodu od 2017. do 2018. broj internacionalnih studenata u Kanadi porastao je za cijelih 19%, dočim je taj rast u Velikoj Britaniji iznosio 1%. S Brexitom, ovaj trend postaje još izraženiji te po nekim procjenama, Kanada će vrlo brzo poslije 2020. prestići Veliku Britaniju po broju inozemnih studenata;
- Po PISA testovima, kanadski obrazovni sustav godinama je u top 5 u svijetu.
- Svojom najnovijom pozicijom (#5) Kanada se našla značajno ispred dvije još uvijek najpopularnije destinacije za obrazovanje ne egleskom jeziku - Velika Britanija je #23, a SAD #31. Takođe, Kanada je značajno bolje pozicionirana i od europskih zemalja koje se tretiraju kao bitne i jake u obrazovanju: Francuska je na poziciji #25, a Njemačka na #13.
- Kanada je pionir u razvoju i implementiranju vještina za 21. stoljeće u obrazovne metodologije.
- Kanada je bilingualna zemlja te je moguće jednostavno primjeniti dvojezičnost u obrazovanje na najvišoj razini.
- Kanada postaje novi trend u globalnom obrazovanju.
Javite nam se da Vam dodatno pojasnimo što znači suradnja s nama: ispunite formu u Katalogu franšiza ili ispunite upitnik u našoj prezentaciji.