Zgrabi šansu u turizmu
Nevenka Cvitanović nova je franšizerka Direct Bookera na teritoriju Hrvatske, a ovu je franšizu uzela iako je, kako kaže, turizam potpuno novo područje za nju. – Odlučili smo se za Direct Booker jer je to najbrže rastuća agencija u zemlji, s 10 godina iskustva u poslovanju, koja se odlično uklapa u moderne trendove bookinga. Sam franšizing susrećemo u brojnim svjetski poznatim i uspješnim brendovima, pa je, kao takav, dokazano uspješan model poslovanja. Nama koncept u potpunosti odgovara – dobivamo samostalnost u poslovanju uz potporu znanja, iskustva i snage brenda – objašnjava ona.
Danijela Kraljević, franšizni menadžer u tvrtki Direct Booker, kaže da se u Hrvatskoj razvoj turizma obično vezuje za Jadransku obalu, međutim, ističe i da broj noćenja raste u drugim dijelovima zemlje. – Porast broja noćenja bilježi se i u Ličko-senjskoj županiji, posebice u gradovima Senju i Novalji te u Nacionalnom parku Plitvička jezera. Potencijal tog kraja prepoznala je i naša nova partnerka Nevenka Cvitanović, koja je uz podršku svoje obitelji pristala na novi izazov. Usmjerila se na turizam i privatnim iznajmlivačima, kojih je na tom području sve više, nudi agencijske usluge te pomaže malim iznajmljivačima u plasiranju i prodaji svojih jedinica po modelima i najboljoj praksi Direct Bookera – ističe Danijela Kraljević.
Direct Booker nastao je u Dubrovniku, kao agencija koja ima za cilj povezati iznajmljivače smještaja i putnike tako da obje strane ostvare određene benefite. S jedne strane, privatnim se iznajmljivačima smještaja olakšava poslovanje jer kompletno bookiranje smještajnih jedinica obavlja Direct Booker i to čini preko svih većih svjetskih platformi namijenjenih oglašavanju privatnog smještaja. Na taj se način omogućuje veća popunjenost po najboljim cijenama, jer Direct Booker ima svakodnevni uvid u prosječnu cijenu smještaja na određenoj lokaciji. Osim toga, ideja Direct Bookera je i da se s privatnim iznajmljivačima „uvežu“ i drugi pružatelji usluga – ugostiteljski objekti, prijevoz, animacije – te da svi zajedno gostu pruže jedinstveno iskustvo i kompletnu uslugu, uz određene povoljnosti.
Direct Booker za sada posluje u Hrvatskoj, Crnoj Gori, Bosni i Hercegovini, Srbiji te Sloveniji, kada je riječ o zemljama regije, a franšiza je pokrenuta i u dalekom Peruu. Svoju mrežu poslovnica uglavnom razvija kroz franšizni model poslovanja.

pročitajte članke

Direct Booker je svoj franšizni portfelj ove godine proširio s dva nova tržišta – Sjevernom Makedonijom i Grčkom. Kakvi su planovi te očekivanja novih primatelja franšize?
CityPal, web platforma i brošure putem kojih lokalni stanovnici turistima predstavljaju najbolje iz ponude svog mjesta, dostupna je kroz franšizu. Za sada, CityPal posluje u Zagrebu i Puli.
Koje je tržište „poželjna destinacija“ za razvoj franšizne mreže, tko su idealni partneri te koliko treba investirati u ovu turističku franšizu, otkriva Nino Dubretić, suvlasnik Direct Bookera
Direct Booker, franšizni sustav turističkih agencija za iznajmljivanje i upravljanje privatnim smještajem, započinje poslovanje u Poljskoj. Franšiznu su mrežu proširili i u regiji.
Pod kojim je uvjetima moguće franšizni ugovor prenijeti na drugoga? Direct Booker, turistička agencija za upravljanje privatnim smještajem, daje dobar primjer.
Najčitanije

„Škola brzog čitanja i mudrog učenja“ jedna je od rijetkih domaćih franšiznih mreža koja već godinama uspješno odolijeva svim izazovima i stalno raste.
Edukido u 3 godine otvara 15 centara u Hrvatskoj i širi se na regiju. Donosimo razgovor sa voditeljicom franšize, Ines Slunjski, o rastu, podršci i planovima za budućnost.
New York bagel sa sarajevskom dušom: kako je jedan bračni par pokrenuo hit biznis i sada nudi franšizu svima koji žele autentičan brend u svom gradu.
Šta je potrebno i ko može postati primalac franšize centra za neurometrijsko testiranje Verbatoria, otkriva Kenan Begić, suvlasnik kompanije Solution Lab.
Kako se od pilećih krilaca može napraviti dobar i profitabilan ugostiteljski biznis, a samim tim i perspektivna franšiza, objašnjava Zoran Videnović, vlasnik koncepta „Krilca i Pivce“ iz Niša