Zgrabi šansu u turizmu
Nevenka Cvitanović nova je franšizerka Direct Bookera na teritoriju Hrvatske, a ovu je franšizu uzela iako je, kako kaže, turizam potpuno novo područje za nju. – Odlučili smo se za Direct Booker jer je to najbrže rastuća agencija u zemlji, s 10 godina iskustva u poslovanju, koja se odlično uklapa u moderne trendove bookinga. Sam franšizing susrećemo u brojnim svjetski poznatim i uspješnim brendovima, pa je, kao takav, dokazano uspješan model poslovanja. Nama koncept u potpunosti odgovara – dobivamo samostalnost u poslovanju uz potporu znanja, iskustva i snage brenda – objašnjava ona.
Danijela Kraljević, franšizni menadžer u tvrtki Direct Booker, kaže da se u Hrvatskoj razvoj turizma obično vezuje za Jadransku obalu, međutim, ističe i da broj noćenja raste u drugim dijelovima zemlje. – Porast broja noćenja bilježi se i u Ličko-senjskoj županiji, posebice u gradovima Senju i Novalji te u Nacionalnom parku Plitvička jezera. Potencijal tog kraja prepoznala je i naša nova partnerka Nevenka Cvitanović, koja je uz podršku svoje obitelji pristala na novi izazov. Usmjerila se na turizam i privatnim iznajmlivačima, kojih je na tom području sve više, nudi agencijske usluge te pomaže malim iznajmljivačima u plasiranju i prodaji svojih jedinica po modelima i najboljoj praksi Direct Bookera – ističe Danijela Kraljević.
Direct Booker nastao je u Dubrovniku, kao agencija koja ima za cilj povezati iznajmljivače smještaja i putnike tako da obje strane ostvare određene benefite. S jedne strane, privatnim se iznajmljivačima smještaja olakšava poslovanje jer kompletno bookiranje smještajnih jedinica obavlja Direct Booker i to čini preko svih većih svjetskih platformi namijenjenih oglašavanju privatnog smještaja. Na taj se način omogućuje veća popunjenost po najboljim cijenama, jer Direct Booker ima svakodnevni uvid u prosječnu cijenu smještaja na određenoj lokaciji. Osim toga, ideja Direct Bookera je i da se s privatnim iznajmljivačima „uvežu“ i drugi pružatelji usluga – ugostiteljski objekti, prijevoz, animacije – te da svi zajedno gostu pruže jedinstveno iskustvo i kompletnu uslugu, uz određene povoljnosti.
Direct Booker za sada posluje u Hrvatskoj, Crnoj Gori, Bosni i Hercegovini, Srbiji te Sloveniji, kada je riječ o zemljama regije, a franšiza je pokrenuta i u dalekom Peruu. Svoju mrežu poslovnica uglavnom razvija kroz franšizni model poslovanja.
pročitajte članke
Direct Booker je svoj franšizni portfelj ove godine proširio s dva nova tržišta – Sjevernom Makedonijom i Grčkom. Kakvi su planovi te očekivanja novih primatelja franšize?
CityPal, web platforma i brošure putem kojih lokalni stanovnici turistima predstavljaju najbolje iz ponude svog mjesta, dostupna je kroz franšizu. Za sada, CityPal posluje u Zagrebu i Puli.
Koje je tržište „poželjna destinacija“ za razvoj franšizne mreže, tko su idealni partneri te koliko treba investirati u ovu turističku franšizu, otkriva Nino Dubretić, suvlasnik Direct Bookera
Direct Booker, franšizni sustav turističkih agencija za iznajmljivanje i upravljanje privatnim smještajem, započinje poslovanje u Poljskoj. Franšiznu su mrežu proširili i u regiji.
Pod kojim je uvjetima moguće franšizni ugovor prenijeti na drugoga? Direct Booker, turistička agencija za upravljanje privatnim smještajem, daje dobar primjer.
Najčitanije
Proces traženja (regrutiranja) primatelja franšize nije nimalo lak. Kako bi se tvrtke trebale pripremiti za ovaj proces i što je potrebno za dobru promociju franšiznog koncepta?
Pod imenom Verbatoria u više od 20 zemalja posluju centri za neurometrijsko testiranje i analizu urođenih talenata pojedinca. Ovaj sistem prisutan je i na ovim prostorima i nudi franšizu. Ko su poželjni primaoci ove franšize?
Željela se posvetiti edukaciji djece i pri tom graditi vlastiti poduzetnički put. Ines Slunjski napustila je posao u državnom sustavu, uzela franšizu i donijela u Varaždin dva edukativna programa – Malac Genijalac i Edukido.
Franšizing je način na koji vlastiti posao možete voditi pod dobro poznatim brendom! Koristi se i od strane nekih od najvećih svijetskih brendova. Stoga - pokušajmo objasniti što je to franšizno poslovanje!
„Sve što smo do sada postigle je rezultat ogromne ljubavi, energije, želje i upornosti“, kažu Maja i Arnela, dvije mame i prijateljice koje stoje iza brenda Pepetuška, pod kojim se od 2016. prave i prodaju posve jedinstvene, personalizirane lutke.