Novi članovi dobrodošli u Husse obitelj
Nakon što je tvrtka Dašis dvije godine bila primatelj pojedinačne franšize branda Husse za Gorenjsku oblast u Sloveniji, vlasnici su odlučili preuzeti master franšizu – pravo da razvijaju mrežu na čitavom teritoriju Slovenije. – Volimo životinje. Prvo smo željeli vidjeti kako sustav funkcionira te smo uzeli franšizu za Gorenjsku oblast. Nakon dvije godine rada, uvjerili smo se da je hrana za pse i druge kućne ljubimce koju prodajemo iznimno kvalitetna, a zatim i da je franšizni sustav Husse jako dobro osmišljen. Posebno smo bili zadovoljni potporom matične tvtke te nam nije bilo teško od pojedinačnog primatelje postati primatelji master franšize – kaže Tomaž Čepon iz firme Dašis.
U Sloveniji, prema njegovim riječima, registrirano je oko četiri milijuna pasa. – Procjenjujemo da je osam posto, odnosno 20.000 vlasnika pasa spremno kupiti kvalitetnu hranu za svog kućnog ljubimca i da malo više izdvoje iz svog novčanika – kaže on.
Firma Dašis pokriva samo jednu regiju, a imaju i šest pojedinačnih primatelja franšize i tri distributera. Inače, Slovenija je, kako objašnjava, podijeljena na 11 regija. – Radujemo se novim suradnicima, jer vjerujemo da bi idealna pokrivenost zemlje bila kada bismo imali još četiri franšizera i od osam do 12 distributera – kaže on.
Budući da Slovenija ima nisku stopu nezaposlenosti, za njih su dobri primatelji franšize ljubitelji životinja koji imaju i drugi posao, a franšiza Husse bi im poslužila kao izvor dodatnih prihoda. Dobrodošli su, međutim, i oni koji bi ovaj biznis razvijali kao osnovni.
Zadovoljni su dosadašnjim rezultatima, a poslovanje je u skladu s očekivanjima. – Prema dosadašnjem iskustvu, mi, kao primatelji master franšize, moramo mnogo ulagati u marketing, moramo biti prisutni na različitim događajima te pružati kvalitetnu potporu primateljima pojedinačnih franšiza i distributerima – smatraTomaž Čepon.
Husse je danas najveći franšizni sustav u svojoj branši i jedna od najuspješnijih europskih franšiza. Ova švedska tvrtka, osnovana 1987, poznata je po visokokvalitnoj hrani za pse, mačke i konje. Od ostalih proizvođača hrane izdvojili su se po dodatnoj usluzi – besplatnoj dostavi hrane na kućnu adresu.
Franšiznu mrežu Husse razvija i u Srbiji, Crnoj Gori, Makedoniji, Bosni i Hercegovini te Hrvatskoj i, samim tim, jedna je od rijetkih franšiza koja je prisutna u svim zemljama ove regije.
pročitajte članke
Rast prodaje i kupaca, ali i širenje franšizne mreže, obilježilo je prethodnu godinu poslovanja franšiznog sistema Husse u Bosni i Hercegovini. Dobri rezultati nisu izostali ni tokom obavezne karantene uslijed pandemije koronavirusa.
Ljudi koji vole životinje, a žele pokrenuti posao koji će im donijeti puno zadovoljstva i dobru zaradu, trebali bi razmisliti o franšizi „Dog & Style“, poručuje vlasnik ovog koncepta. Što se sve dobiva ulaskom u ovaj sustav, a što se, pak, očekuje od primatelja franšize?
Kad se primatelji franšize nađu na jednom mjestu, razmjena iskustva je neizbježna. S godišnjeg skupa primatelja master franšize branda Husse, tim iz Hrvatske dolazi bogatiji i za jedno priznanje.
Cbweed, talijanski proizvođač i distributer proizvoda na bazi konoplje, širi poslovanje kroz franšizu i zainteresiran je razviti prodajnu mrežu širom Europe.
Sushi by A's, franšizni koncept koji se temelji na pripremi i prodaji sushija u okviru trgovačkih lanaca, proširio je mrežu u Hrvatskoj i Sloveniji te najavljuje ulazak na nova tržišta.
Najčitanije
Proces traženja (regrutiranja) primatelja franšize nije nimalo lak. Kako bi se tvrtke trebale pripremiti za ovaj proces i što je potrebno za dobru promociju franšiznog koncepta?
Pod imenom Verbatoria u više od 20 zemalja posluju centri za neurometrijsko testiranje i analizu urođenih talenata pojedinca. Ovaj sistem prisutan je i na ovim prostorima i nudi franšizu. Ko su poželjni primaoci ove franšize?
Željela se posvetiti edukaciji djece i pri tom graditi vlastiti poduzetnički put. Ines Slunjski napustila je posao u državnom sustavu, uzela franšizu i donijela u Varaždin dva edukativna programa – Malac Genijalac i Edukido.
Franšizing je način na koji vlastiti posao možete voditi pod dobro poznatim brendom! Koristi se i od strane nekih od najvećih svijetskih brendova. Stoga - pokušajmo objasniti što je to franšizno poslovanje!
„Sve što smo do sada postigle je rezultat ogromne ljubavi, energije, želje i upornosti“, kažu Maja i Arnela, dvije mame i prijateljice koje stoje iza brenda Pepetuška, pod kojim se od 2016. prave i prodaju posve jedinstvene, personalizirane lutke.