Nove snage Direct Bookera

Danijela Kraljević, franšizni menadžer agencije za iznajmljivanje privatnog smještaja Direct Booker, kaže da su s novim primateljima pokrili područje Grada Rijeke i ostrva Krk, ali i Cresa, Lošinja, Raba i Crkvenice te Opatijske regije.
Valentin Lucis, koji pokriva područje Cresa, Lošinja, Raba i Crikvenice, kaže da se za Direct Booker odlučio jer je godinama tražio i razmišljao o proširenju djelatnosti. Namjeravao je otvoriti turističku agenciju u svom kraju, no nije želio klasičnu agenciju. Tako je i pronašao Direct Booker, dubrovačku tvrtku koja povezuje iznajmljivače i putnike, posreduje i nudi pomoć objema stranama. – Našao sam dobar proizvod kao što je Direct Booker. Vidio sam da je ljudima koji se bave iznajmljivanjem potrebna usluga koja im može uvelike pomoći oko popunjavanja njihovih jedinica, a da se ne brinu oko dopisivanja s turistom, čekanja i popunjavanja kalendara. Direct Booker ima razrađeno baš sve što treba jednom iznajmljivaču i nudi potpunu uslugu po principu "ključ u ruke" – objašnjava on što ga je to privuklo ovoj franšizi.
Lucis se posljednjih šest godina bavi i ugostiteljstvom, tako da je s Direct Bookerom dobio mogućnost proširiti svoje usluge. Kad se, pak, odlučivao za turističku agenciju, smatrao je da bi kupnja franšize bila dobro rješenje. Kako kaže, znao je što sve franšizna suradnja podrazumijeva, budući da je već radio u jednom franšiznom lancu. – Za mene je franšizni model puno bolji za poslovanje od osmišljavanja vlastitog koncepta, naravno, ako u toj branši postoji takav sustav i ako je model dobar. Franšiza nudi od A do Ž razrađeno poslovanje – izbjegavanje grešaka, veće šanse za bolje rezultate, razrađen marketing plan. Mislim da Direct Booker sve to ima, usto, franšiza nije skupa i potencijal za napredovanje je, rekao bih, veliki – objašnjava Valentin Lucis.
Igor Mihić, zadužen za Opatijsku regiju, radi u hotelijerstvu i ugostiteljstvu više od sedamnaest godina. Prošao je i upoznao sve razine rada – od početnih poslova na recepciji i prodaji i marketingu, pa do pozicija višeg menadžmenta. Osim toga, dugi je niz godina bio i član vijeća i skupćine turističkih zajednica.
– Uzimajući sve u obzir, mogu reći da sam jako dobro mogao ocijeniti koliko je Direct Booker ozbiljna prilika za poslovnu suradnju i sklapanje franšiznog ugovora. Na početku me privukao odličan marketing i promotivne akcije kroz razne medije, a kasnije, istražujući detalje, shvatio sam da je to vrlo kvalitetna i profesionalna agencija i poslovna platforma. S druge strane, na području gdje živim i radim, dolazio sam u doticaj s velikim brojem privatnih iznajmljivača koji su imali puno pitanja i nedoumica oko rezerviranja i prodaje svojih kapaciteta, pa sam uvidio da je to odlična poslovna prilika – objašnjava Mihić.
Igor Mihić, primatelj Direct Booker franšize, zadužen za Opatijsku regiju
On dodaje da mu franšizno poslovanje nije strano, jer većina poznatih hotelskih lanaca koristi takav model širenja, ali da su svakako još uvijek u fazi učenja i obuke. – Direct Booker je i na tom polju odradio odličan posao, franšiza je vrhunski pripremljena i razrađena tako da su dokazali da su vodeći u Hrvatskoj, pa čak i u daljoj okolici – tvrdi on.
Luca Žic, primatelj franšize za Grad Rijeku i ostrvo Krk, mladi je poduzetnik koji, usprkos pređašnjem lošem iskustvu, ne odustaje od franšizinga. Žic je, naime, bio primatelj master franšize turističke agencije Fly Fly Travel za područje Hrvatske. I pored vrlo razgranate mreže poslovnica, taj je turistički sustav imao poteškoća u poslovanju te je cijela poslovna priča neslavno završila. Luca Žic, međutim, i dalje smatra da je poslovanje kroz franšizu održivo te da je dobar put za male poduzetnike koji žele konkurirati velikim tvrtkama. Njegova se agencija RestNest Travel bavi prodajom korporativnih i privatnih putovanja (avio-karte, hoteli) te privatnim „door-to-door“ transferima i izletima, a suradnja s Direct Bookerom im je prvi dodir s ovom vrstom poslovanja turističke agencije.
– Odlučili smo se za Direct Booker pošto smo smatrali da brže i efikasnije ne možemo doći do većeg broja jedinica, te mislimo da je Direct Booker dobar poslovni model s kojim ćemo ostvariti zajednički uspjeh – kaže Žic.
pročitajte članke

Direct Booker je svoj franšizni portfelj ove godine proširio s dva nova tržišta – Sjevernom Makedonijom i Grčkom. Kakvi su planovi te očekivanja novih primatelja franšize?
CityPal, web platforma i brošure putem kojih lokalni stanovnici turistima predstavljaju najbolje iz ponude svog mjesta, dostupna je kroz franšizu. Za sada, CityPal posluje u Zagrebu i Puli.
Koje je tržište „poželjna destinacija“ za razvoj franšizne mreže, tko su idealni partneri te koliko treba investirati u ovu turističku franšizu, otkriva Nino Dubretić, suvlasnik Direct Bookera
Direct Booker, franšizni sustav turističkih agencija za iznajmljivanje i upravljanje privatnim smještajem, započinje poslovanje u Poljskoj. Franšiznu su mrežu proširili i u regiji.
Pod kojim je uvjetima moguće franšizni ugovor prenijeti na drugoga? Direct Booker, turistička agencija za upravljanje privatnim smještajem, daje dobar primjer.
Najčitanije

Zahvaljujući snažnom franšiznom razvoju, grčki lanac kafeterija MIKEL Coffee Company izrastao je u međunarodni brend. Što je potrebno za uzimanje franšize?
Fitbar, jedinstveni koncept restorana zdrave hrane, ove godine slavi desetljeće poslovanja. Nakon otvaranja tri restorana u Beogradu i sticanja dragocjenog iskustva, odlučili su ponuditi franšizu. Prva je otvorena u Mostaru.
„Sve što smo do sada postigle je rezultat ogromne ljubavi, energije, želje i upornosti“, kažu Maja i Arnela, dvije mame i prijateljice koje stoje iza brenda Pepetuška, pod kojim se od 2016. prave i prodaju posve jedinstvene, personalizirane lutke.
Franšizni sustavi mogu se klasificirati na različite načine i po različitim kriterijima, ali se suštinski razlikuju prema vrsti znanja koja se prenose primateljima franšize (know-how), vrsti djelatnosti ili načinu organizacije sustava.
Sarajevski CHIPAS otvorio je novi, reprezentativni objekt koji će pod još jednim krovom ponuditi sve po čemu je poznat – slani i slatki meni, specifičan interijer, domaćinsku atmosferu. Nova centralna kuhinja, pak, bit će ključna potpora primateljima CHIPAS franšize.