Kengur test: Kakva vam franšiza odgovara?
Test je psiho-zabavnog karaktera. Kreiran je na osnovu teksta koji je objavljen u magazinu Business Franchise, i svojevremeno ga je jedan franšizni lanac u Australiji koristio kao test podrške u regrutaciji primatelja franšize.
Nema pogrešnih odgovora! Stoga, budite potpuno iskreni!
Test će vam pokušati pomoći u odgovoru na pitanja: kakav primatelj franšize biste vi bili; ali i kakva bi franšiza najviše odgovarala vama. Za svako pitanje odaberite jedan od dva ponuđena odgovora, onaj koji bolje opisuje način na koji radite. Zapamtite: nema pogrešnih odgovora! I preporučujemo da odgovarate brzo – tako će se ponajpre doći do načina na koji razmišljate!
Pitanja:
1. Osjećam se prijatnije kada:
radim svojevoljno
radim po planu koji mi je pripremljen
2. Mislim da me ljudi doživljavaju kao:
nekoga tko brzo dijela
nekoga tko postupa s oprezom
3. Kada bi mi bilo zatraženo voditi sastanak sa drugom ugovornom stranom, vjerojatnije bih:
detaljno pripremio plan izlaganja i tako vodio sastanak
prepustio sastanak slobodnom toku, te vodio ga uz pomoć intuicije i improvizacije
4. Kada bih pokušao poboljšati vlastitu firmu ili franšizni sustav, odabrao bih sljedeći pristup:
unapređenje i poboljšanje postojećeg tržišta i proizvoda
istraživanje i razvoj novih tržišta i proizvoda
5. Tipično:
unaprijed planiram rekreativne aktivnosti
koristim slobodno vrijeme koje se ukaže tijekom obavljanja redovitih poslova
6. U slučaju pokretanja novog projekta bolje da:
analiziram, odnosno, uradim ekspertizu nekog dela projekta
bude mi ponuđeno upravljanje cijelim projektom
7. Suočen sa rješavanjem kompleksnog problema:
počinjem sastanak definiranjem nekoliko mogućih rješenja
tražim jedan pravi put ka uspjehu
8. Kad razmišljam o poslovnom problemu:
fokusiram se na pojedinačne aspekte problema
sagledavam ga i rješavam cjelovito
9. Sebe vidim kao osobu:
istraživača
turistu
10. U odnosima sa drugima, odluke donosim:
na temelju vlastitog mišljenja
na temelju objektivnih informacija
11. U praktičnom radu ja sam:
sudionik
organizator
12. Kada dobijem više zadataka koje treba uraditi:
radim ih istodobno
definiram prioritete i obavljam ih redom
13. Ako se ispriječi veliki problem u rješavanju određenog poslovnog problema:
rješavam problem na drukčiji način
sakupljam i analiziram činjenice kako bih razvio učinkovito rješenje
14. Tipično:
završim zadatak prije nego započnem novi
nemam ništa protiv rješavam više zadataka istodobno
15. Radije:
prihvaćam nove izazove
usavršavam postojeće vještine
16. Kao primatelj franšize, radije bih donosio odluke na temelju:
subjektivnog osjećaja
podataka i iskustva
17. Tipično:
izražavam svoj stav samo kad me pitaju
uvijek izražavam svoj stav
18. Ukoliko mi tijekom realizacije uspješnog franšiznog poslovanja netko od mojih zaposlenika s inzistiranjem ukaže na novu potencijalnu tržišnu mogućnost:
istražujem takvu mogućnost
ostavljam je za kasnije, da ne rasipam energiju potrebnu za provođenje tekućeg poslovanja
19. Drugi me vide kao osobu koja:
sveobuhvatno detektira problem
fokusira se na rješavanje određenog segmenta problema
20. Kad započnem planiranje uzbudljivog novog projekta, ja sam:
nestrpljiv
smiren
pročitajte članke
Primiti franšizu, opredijeliti se za partnerstvo (agenturu, kako se češće naziva) ili poslovati potpuno samostalno - na svoj način, po vlastitoj ideji i nahođenju? Izbor nije lagan; svaki model ima svoje prednosti i mane.
Poduzetnik koji želi postati primatelj franšize i tako se pridružiti franšiznom sustavu, može očekivati niz prednosti
Najčitanije
Proces traženja (regrutiranja) primatelja franšize nije nimalo lak. Kako bi se tvrtke trebale pripremiti za ovaj proces i što je potrebno za dobru promociju franšiznog koncepta?
Pod imenom Verbatoria u više od 20 zemalja posluju centri za neurometrijsko testiranje i analizu urođenih talenata pojedinca. Ovaj sistem prisutan je i na ovim prostorima i nudi franšizu. Ko su poželjni primaoci ove franšize?
Željela se posvetiti edukaciji djece i pri tom graditi vlastiti poduzetnički put. Ines Slunjski napustila je posao u državnom sustavu, uzela franšizu i donijela u Varaždin dva edukativna programa – Malac Genijalac i Edukido.
Franšizing je način na koji vlastiti posao možete voditi pod dobro poznatim brendom! Koristi se i od strane nekih od najvećih svijetskih brendova. Stoga - pokušajmo objasniti što je to franšizno poslovanje!
„Sve što smo do sada postigle je rezultat ogromne ljubavi, energije, želje i upornosti“, kažu Maja i Arnela, dvije mame i prijateljice koje stoje iza brenda Pepetuška, pod kojim se od 2016. prave i prodaju posve jedinstvene, personalizirane lutke.