poslovne usluge i internet
Zaštita u temelju franšize
Iz Amerike na tržišta ove regije stiže Signal 88 Security, franšizni sustav specijaliziran za poslove zaštite osoba i imovine. Tko može biti primatelj ove franšize?
Iz Amerike na tržišta ove regije stiže Signal 88 Security, franšizni sustav specijaliziran za poslove zaštite osoba i imovine. Tko može biti primatelj ove franšize?
Put do globalnog branda
Koji su poslovni ciljevi ProfitAppa, koja su tržišta otvorili, kakav profil primatelja franšize traže i što očekuju u narednim godinama, otkriva franšizni menadžer tvrtke Marko Mirović
Prevođenje u svijetu franšizinga
Slovenačka prevodilačka agencija K&J Translations posluje na osam stranih tržišta i ima franšize u četiri zemlje. Ko su poželjni franšizni partneri te koja su tržišta u fokusu za dalji franšizni razvoj?
Uspostavljanje dobre prakse
Flash Europe, europski lider u pružanju usluga premium transporta, nastavlja franšizno širenje, a od ove godine uvodi i praksu godišnjih skupova franšizne mreže.
Tri prijatelja, dva vozila i tri rute
Da bi do zračne luke stigli lako i komforno, morali su pokrenuti vlastiti biznis. Tako je nastao GoOpti, tvrtka specijalizirana za putnički prijevoz, koja danas svoje usluge nudi u pet zemalja te namjerava franšiznu mrežu proširiti i izvan ove regije.
Aplikacijom do profita
ProfitApp International, vlasnik istoimene aplikacije koja se temelji na programu lojalnosti, povezujući tvrtke iz različitih industrija i kupce, prva je crnogorska franšiza koja je započela širenje u regiji.
Sigurnost uz iskusnog partnera
Signal 88 Security ima više od 350 franšiznih poslovnica, uglavnom u zemljama engleskog govornog područja. Daljnji razvoj franšizne mreže sada pak počinje od Mađarske.
Hitni transport brzo raste
Flash Europe, europski lider u području profesionalnih usluga hitnog transporta, pokreće franšizni program u ovoj regiji. Tko može postati primatelj franšize i što se očekuje od partnera, otkriva franšizni menadžer Frank van Doorn
Mikrologistika nadohvat ruke
Mail Boxes Etc. nudi poduzećima niz logističkih usluga. Poslovanje širi pomoću franšize, te je na taj način prisutan i u Hrvatskoj. U narednom periodu planiraju širenje mreže i u ostatku Adriatik regije.
Poslovna prilika na tržištu hitnog prijevoza
Flash, europski lider u pružanju profesionalnih usluga hitnog transporta, pokreće novi franšizni program. Cilj – proširenje mreže prijevoznika i partnera diljem Europe. Primatelje franšize traže i u zemljama ove regije.
Nijedan biznis nije sigurna oklada
Čak i oni poduzetnici koji odluče kupiti franšizu – dokazani poslovni koncept – ne smiju računati na stopostotni uspjeh. U privatnom biznisu, štošta može poći krivo, ali će uspjeh biti izvjesniji ako se izbjegnu neke od uobičajenih pogrešaka.
Bez „reklama s naslovnica“
Tek što su najavili širenje na inozemnim tržištima, španjolski sustav oglašavanja Grupo Overnews odustaje od međunarodnog franšizinga.
Zadovoljni i klijent i zaposlenik
Kako poduzetnici mogu automatizirati i digitalizirati svoje biznise? UDS nudi vlasnicima biznisa niz rješenja, a ljudima koji tek razmišljaju o poduzetništvu – mogućnost razvoja kroz franšizu.
Reklama s naslovnica
Različite stvari mogu poslužiti kao „prostor za reklamu“, potrebno je samo malo kreativnosti – kažu u španjolskoj tvrtki Grupo Overnews, koja odnedavno nudi franšizu i poduzetnicima iz ove regije.
Lijek za slabe točke biznisa
Kako Expense Reduction Analysts (ERA) pomaže tvrtkama te kakvo je interesovanje za uslugu „rezanja troškova“ u ovoj regiji, otkriva Nikola Oršanić, primatelj ERA franšize
Neizlječivi poduzetnici
Biljana i Milomir Ždrale oduvijek su u poslovima u kojima je zarada ovisila samo o njihovom učinku. Tako su i postali partneri te primatelji franšize nekoliko svjetskih brandova.
Dobar početak potiče optimizam
Kako reagiraju oglašivači na Ticket Com franšizu, postoji li interes za ovu vrstu posla, i što primatelje najviše zanima, odgovara nam Damir Jurković
Ideja vrijedna »kopiranja«
Kako je slovenski Printbox unio revoluciju u uslugu kopiranja, skeniranja i printanja, što su postigli i čemu se nadaju, reći će nam Luka Jarc.
Kriza mijenja pravila
Zašto je kao primatelj master franšize Dama Service za Hrvatsku inzistirao promijeniti koncept poslovanja i kako je na to reagirao davatelj franšize, reći će nam Nikola Oršanić.
Unija za sve
Kako su proširili poslovanje na čitavu regiju, zašto su ušli u franšizing i što sada mogu ponuditi primateljima franšize, reći će nam Miran Pikovnik iz računovodstvene kuće Unija.
Svakom poslu je potrebna promocija
Zašto treba ulagati u online oglašavanje, zbog čega ne treba zanemariti tradicionalne medije i kako popularisati franšizing, razgovaramo sa Jovom Srećom.