vijesti

Jačamo gdje smo najjači
McDonald’s slavi četvrt stoljeća poslovanja na srbijanskom tržištu. Na pitanja o planovima, suradnji s lokalnim dobavljačima i navikama potrošača odgovore daje Tomasz Rogacz.

Iz svijeta mode na put oko svijeta
Dobro prethodno iskustvo poslovanja kroz franšizu navelo je Lidiju Jovanović još jednom postati primateljem franšize.

San
Kako osmisliti franšizni sustav koji će iz manjih mjesta krenuti u osvajanje većih, a da je pri tome koncept inspiriran velikim San Franciscom - tema je o kojoj razgovaramo s Denisom Tenšekom

Za sreću je potrebna hrabrost!
Neumorni poduzetnički duh Dragana Jovanovića nagnao ga je da se oproba kao primatelj franšize trgovine DIS i modnog brenda Time out, da izgradi tržni centar i još štošta...

Prijateljstvo, posao i poslastica
Čeda Đorđević je povjerovao svom prijatelju, vlasniku tvrtke Vanilica, i od vlasnika menjačnice postao primatelj franšize za prodaju torti i kolača.

Biti "mercedes među parfemima"
Brend Nicole cosmetics internacionalno je prisutan kao franšiza - na tržištima Poljske, Litve, Hrvatske, Srbije i Crne Gore. O postignutom i planovima razgovaramo sa Alenom Fonom.

I dalje uspješni
Mira Ratković je prvo bila „kupac na veliko“ tvrtke P...S...Fashion, a zatim postala njihov primatelj franšize.

Oruđe protiv recesije
O prvom Sajmu franšiznog poslovanja u Ljubljani razgovaramo sa Nives Bartolić, menadžerom projekta.

Rasterećenje?
Nedavno su u Srbji ukinuti brojni nameti za zanatlije i poduzetnike, pored ostalih i na inicijativu Unije poslodavaca Srbije. Na tu temu pričamo sa Dušanom Korunoskim, generalnim sekretarom Unije.

Moja radnja
U Srbiji sve više trgovaca počinje širiti mrežu kroz franšize ili partnerske radnje. Biljana Mašić, rukovodilac projekta "Moja radnja", govori o prednostima za trgovce koji postanu partneri Metro.

Rad, rad i samo rad
Sava Mihajlović i njegova supruga Dragana vlasnici su prve franšize u svijetu osiguranja u Srbiji.

Klima sve bolja
Reputacija Ljiljane Kukec u području franšiznog poslovanja je više nego zavidna - njeno ime bi se, zapravo, moglo koristiti kao sinonim za tu vrstu poslovanja u Hrvatskoj.

Dobitna kombinacija
Tvrtka BJN vlasnik je nekoliko master franšiza, a uskoro će razviti i vlastitu. Bojan Mitić, direktor ove tvrtke, govori o strasti prema franšizama.

Ozbiljan pristup
Sredinom prosinca u Beogradu će biti održan Rakia fest, a kako je nedavno sa radom počeo i prvi franšizni Rakia bar "preko bare" - vrijeme je za razgovor s Brankom Nešićem, tvorcem koncepta.

Spoj tradicije i inovacije
Holiday Inn je nedavno proslavio pet godina poslovanja u Beogradu. Thomas Pavlović, generalni direktor beogradskog hotela, kaže da uspjeh duguju prije svega zaposlenicima.

S našima u svet
Slađana Pantović, glavni dizajner i vlasnik čačanske kompanije P. ... S. ... Fashion, otkriva na koji način biraju partnere za franšizni sustav.

Mnogo problema, ali ima rešenja
Kada se u Srbiji povede priča o franšizingu, najčešće se spominje ime Marice Vidanović. Marica Vidanović je rukovoditelj Centra za franšizing pri Privrednoj komori Srbije i članica Upravnog odbora Srpske udruge za razvoj franšizinga (SURF).

Spremite se, birajte mudro
O tome kako se što bolje pripremiti za razgovor s davateljem franšize koju razmatrate kao interesantnu, poručuje Arkadius Slodkovski, direktor PROFIT system-a