Oglašavanje na portalu Franchising.ba
Profil portala
Franchising.ba je posvećen svima koji ulažu u vlastiti posao. Namijenjen je poduzetnima i poduzetnicima: vlasnicima malih i srednjih poduzeća ili onima koji to tek žele biti; svima koji žele unaprijediti postojeći posao, ali i onima koji tek tragaju za dobrom poslovnom idejom.
Portal pruža aktualne informacije o franšiznim i partnerskim (agentskim) sustavima, ali razmatra i opće poslovne teme.
Poduzetnici će u vijestima i ostalim sekcijama portala pronaći poslovne informacije koje će ih ne samo informirati, već i pomoći u razumijevanju tržišta kroz niz priča o pravnim, ekonomskim i operativnim pitanjima koja se tiču poslovanja.
Portal je osobito koristan za poduzetnike koji već posluju pod licencom ili poduzetne koji o tome razmišljaju, za profesionalce u području franšiznog poslovanja, ali i za one koji su, jednostavno, zainteresirani za poduzetništvo i pokretanje vlastitog biznisa.
Sadržaj portala
Portal sadrži sve relevantne informacije potrebne za razumijevanje franšizinog poslovanja: od vijesti o tvrtkama te njihovim poslovnim aktivnostima, preko informacija iz područja prava koja se tiču poslovanja, sve do praktičnih vijesti koje će vam pomoći organizirati vlastiti biznis. Portal prati različite branše i sektore - retail, telekomunikacije, usluge - prikazane i kroz prizmu konkrentnih tvrtki, odnosno, njihovih uspjeha ili problema.
Ciljna skupina
Franchising.hr se obraća poduzetnima i poduzetnicima - sadašnjim ili budućim vlasnicima privatnog biznisa.
Samim tim, portal je namijenjen i onima koji posebno prate ovu ciljnu skupinu: svima koji se žele obratiti poduzetnima i poduzetnicima, bilo kroz poslovni aranžman, bilo kroz ponudu roba i usluga.
Posjetitelji portala
Posjetitelji portala su ljudi iz biznisa i oni koji žele kročiti u svijet poduzetništva te započeti vlastiti biznis. To mogu biti poduzetnici - vlasnici, menadžeri ili zaposlenici u malim i srednjim poduzećima, korisnici franšiza, partneri (agenti) u partnerskim sustavima, ali i svi oni koje zanima biznis uopće.
Čitatelji portala su i oni koji žele investirati.
Portal je jedini sveobuhvatni izvor informacija o franšiznim i licencnim sustavima u Adriatic regiji (Bosni i Hercegovini, Hrvatskoj, Sloveniji i Srbiji). Stoga je znatno posjećeniji od bilo koje druge internetske stranice koja prati sličnu temu.
Oblici reklamiranja
Reklame na Franchising.ba profilirane su za dvije skupine oglašivača:
- Franšizne, agentske ili partnerske sustave
- Oglašivače poslovnih usluga i proizvoda (banke, osiguranja, ICT...)
Reklame za franšizne, agentske ili partnerske sustave
1. Katalog franšiza i partnerskih sustava
Osnovne informacije o sustavu namijenjene potencijalnim kandidatima (primateljima) i partnerima (agentima). Sadrži ne samo kontakt podatke, već i osnovne podatke o sustavu.
2. Prezentacije sustava sa banerima
Detaljne informacije o sustavu, namijenjene potencijalnim kandidatima (primateljima), partnerima ili agentima.
Sadrže i formu za prijave, veliki baner na naslovnici portala te manji baner na svakoj strani portala.
Reklamiranje za oglašivače poslovnih usluga i proizvoda
Baneri
Tzv. Bilboard baneri različitih dimeniza i pozicija:
Za više detalja, molimo vas da nas kontaktirate
pročitajte članke
Politika kolačića - privatnost korisnika na portalu Franchising.ba
Izdavatelj portala Franchsing.ba je internacionalni poslovni ssstem PROFIT system
PROFIT system je konzultantska tvrtka koja se bavi sveobuhvatnim savjetovanjem i izdavaštvom u području franšizinga
Informacije o oglašavanju na portalu Franchising.ba - za franšizne sustave i ostale oglašivače
Najčitanije
Proces traženja (regrutiranja) primatelja franšize nije nimalo lak. Kako bi se tvrtke trebale pripremiti za ovaj proces i što je potrebno za dobru promociju franšiznog koncepta?
Pod imenom Verbatoria u više od 20 zemalja posluju centri za neurometrijsko testiranje i analizu urođenih talenata pojedinca. Ovaj sistem prisutan je i na ovim prostorima i nudi franšizu. Ko su poželjni primaoci ove franšize?
Željela se posvetiti edukaciji djece i pri tom graditi vlastiti poduzetnički put. Ines Slunjski napustila je posao u državnom sustavu, uzela franšizu i donijela u Varaždin dva edukativna programa – Malac Genijalac i Edukido.
Franšizing je način na koji vlastiti posao možete voditi pod dobro poznatim brendom! Koristi se i od strane nekih od najvećih svijetskih brendova. Stoga - pokušajmo objasniti što je to franšizno poslovanje!
„Sve što smo do sada postigle je rezultat ogromne ljubavi, energije, želje i upornosti“, kažu Maja i Arnela, dvije mame i prijateljice koje stoje iza brenda Pepetuška, pod kojim se od 2016. prave i prodaju posve jedinstvene, personalizirane lutke.