Profesionalno o franšizingu

Izdavač portala Franchising.ba je PROFIT system, internacionalna konsultantska kompanija specijalizirana za oblast franšizinga. PROFIT system ima u vlasništvu više medija i portala iz oblasti franšizinga, kao i nekoliko franšiznih sajmova. PROFIT system posluje u ukupno 16 zemalja.
Izjava o odricanju od odgovornosti
Redakcija portala ne vraća primljene materijale, zadržava pravo na izmene dostavljenih tekstova i obrade prispelih fotografija, i ni na koji način ne odgovora za sadržinu reklama i oglasa. Informacije iz Kataloga franšiza, Partnerskih sistema i Prezentacija dostavili su vlasnici franšiza. Pre potpisivanja ugovora o saradnji kandidat treba da proveri aktivnost svake kompanije. Urednici zadržavaju pravo da provere informacije u katalogu i prezentacijama. Ako primetite da su prezentovani podaci netačni ili zastareli, molimo vas da kontaktirate urednike.
Reprodukcija i objavljivanje bilo kog dela sajta dozvoljeni su isključivo uz saglasnost urednika.
Više informacija o PROFIT system:
International
www: franchise2profit.com
© PROFIT System Sp. Ltd. Sva prava zadržana.
pročitajte članke

Politika kolačića - privatnost korisnika na portalu Franchising.ba
Franchising.ba je poslovni portal, u potpunosti posvjećen praćenju poduzetnika koji posluju pod poslovnom licencom, franšizom, ili u bilo kojem obličju partnerske suradnje. Ovo je prilika za tvrtke koje žele oglasiti sopstvene franšizne sustave, ali i proizvode i usluge.
Izdavatelj portala Franchsing.ba je internacionalni poslovni sistem PROFIT system
Informacije o oglašavanju na portalu Franchising.ba - za franšizne sustave i ostale oglašivače
Najčitanije

Da je savjet prijatelja ponekad zlata vrijedan, reći će i Iztok Levac, mladi poduzetnik iz Slovenije koji je poslušao prijedlog prijatelja i počeo razmišljati o franšizi američkog fast-food lanca Subway.
LG Laundry Lounge, lanac samoposlužnih praonica rublja, uskoro će dobiti nove franšizne jedinice u Ljubljani, Pragu i Skoplju. Davatelj franšize savjetuje svoje primatelje da se u vrijeme COVIDa-19 obvezno pridržavaju i određenih pravila.
Ugovor o franšizingu temelj je na kojem se gradi odnos između davatelja i primatelja franšizinga.
Franšiza je oblik suradnje između neovisnih poduzetnika. Franšizodavac nudi svoj "know-how" i brand, a zauzvrat naplaćuje naknadu od primatelja franšize, koji tom naknadom stječu pravo i mogućnost da koriste dokazanu poslovnu ideju.
Priča o „Jeti fritulama“ iz Makarske dobar je primjer kako se od malog obiteljskog biznisa može napraviti franšiza. Kako se gradio ovaj koncept, što je potrebno za profitabilno poslovanje i tko bi bili poželjni primatelji franšize?