Profesionalno o franšizingu

Izdavač portala Franchising.ba je PROFIT system, internacionalna konsultantska kompanija specijalizirana za oblast franšizinga. PROFIT system ima u vlasništvu više medija i portala iz oblasti franšizinga, kao i nekoliko franšiznih sajmova. PROFIT system posluje u ukupno 16 zemalja.
Izjava o odricanju od odgovornosti
Redakcija portala ne vraća primljene materijale, zadržava pravo na izmene dostavljenih tekstova i obrade prispelih fotografija, i ni na koji način ne odgovora za sadržinu reklama i oglasa. Informacije iz Kataloga franšiza, Partnerskih sistema i Prezentacija dostavili su vlasnici franšiza. Pre potpisivanja ugovora o saradnji kandidat treba da proveri aktivnost svake kompanije. Urednici zadržavaju pravo da provere informacije u katalogu i prezentacijama. Ako primetite da su prezentovani podaci netačni ili zastareli, molimo vas da kontaktirate urednike.
Reprodukcija i objavljivanje bilo kog dela sajta dozvoljeni su isključivo uz saglasnost urednika.
Više informacija o PROFIT system:
International
www: franchise2profit.com
© PROFIT System Sp. Ltd. Sva prava zadržana.
pročitajte članke

Politika kolačića - privatnost korisnika na portalu Franchising.ba
Franchising.ba je poslovni portal, u potpunosti posvjećen praćenju poduzetnika koji posluju pod poslovnom licencom, franšizom, ili u bilo kojem obličju partnerske suradnje. Ovo je prilika za tvrtke koje žele oglasiti sopstvene franšizne sustave, ali i proizvode i usluge.
Izdavatelj portala Franchsing.ba je internacionalni poslovni sistem PROFIT system
Informacije o oglašavanju na portalu Franchising.ba - za franšizne sustave i ostale oglašivače
Najčitanije

Franšizni paket je suština franšiznog sustava, jer sadrži sve - kompletan poslovni koncept koji nudi davatelj franšize.
Kako je nastao Tinker Labs, što je potrebno za otvaranje franšize te zašto se vođenje jedne ovakve škole smatra dobrom poslovnom prilikom, otkriva Alan Mate Orlić, tvorac i vlasnik koncepta
Rumunjski lanac „5 to go“ ubrzava tempo otvaranja novih kafića i najavljuje ulazak na još jedno inozemno tržište.
Postoji mnogo pogrešnih pretpostavki o franšizingu i nije čudo što ljudi koji razmišljaju o kupnji franšize često u taj proces ulaze s pogrešnim očekivanjima. Ovo su neke od najčešćih zabluda...
„Sve što smo do sada postigle je rezultat ogromne ljubavi, energije, želje i upornosti“, kažu Maja i Arnela, dvije mame i prijateljice koje stoje iza brenda Pepetuška, pod kojim se od 2016. prave i prodaju posve jedinstvene, personalizirane lutke.