Sreća prati hrabre
Ni u jednom poslu ne postoji univerzalan recept za uspjeh. Dobra ideja i inovacija su svakako nužni, ali ne i dovoljni preduvjeti. Za uspjeh je ponekad potrebna i upornost, ponekad - hrabrost. Sve ovo bi mogli potvrditi brat i sestra Alessio i Rosetta Santoiemma, mladi dizajnerski dvojac iz Italije. Njihov proizvod je tek privukao pozornost, ali već sada daju dobar primjer - kako jedan običan i dobro poznat modni detalj može donijeti nešto novo. A uspjeli su u Italiji, gdje, ne treba zaboraviti, vlada bespoštedna konkurencija, bar kad je svijet mode i dizajna u pitanju.
Alessio i Rosetta su prošle godine sudjelovali na međunarodnom modnom sajmu "White" u Milanu i pod brandom Al&Ro predstavili svoje - sunčane naočale. Među stotinama dizajnera, stilista i umjetnika, njihove jednostavne i moderne naočale su se istakle nizom atraktivnih i praktičnih odlika i već su proglašene "avangardom i kreacijom koja gleda u budućnost".
Al&Ro naočale su, za početak, nesalomive. Tajna njihove dugovječnosti krije se u "inovativnom i hiper-tehnološkom " materijalu, koji bi se, u najkraćem, mogao opisati kao - vrsta gume. A da se ne mogu polomiti, kupci se mogu uvjeriti i prije no što ih kupe. Dozvoljeno im je da ih uvijaju, istežu, pa čak i da ih bace na pod.
Međutim, ono što ih dodatno čini dopadljivim je i jednostavan i vrlo sveden dizajn, varijetet i intezitet boja, kao i vrlo poželjne fizičke karakteristike. Al&Ro naočale su izuzetno lagane, mekane i do te mjere fleksibilne da se lako prilagođavaju svakom obliku lica.
Paleta boja u kojoj se proizvode je vrlo široka (oko 30 nijansi), stakla su zamjenjiva, a tekstura materijala varira ovisno o boji koju treba dodatno "dočarati". U prodaji su trenutno dostupna dva modela - "Square" i "Drop", a za jedan par naočala treba izdvojiti 80 eura.
Iako bi mnogi na prvi pogled mogli reći da se radi o zanimljivom, ali luckastom proizvodu, talijanski hit bi, zapravo, vrlo brzo mogao postati novi globalni modni fenomen. Al&Ro naočale su dovoljno "neutralne" da pristaju svima, a opet, i dovoljno "ektravagantne" da gode i ljudima koji drže do prepoznatljivog stila. Dvojcu Santoiemma se kreativnost, i hrabrost, svakako ne može poreći.
pročitajte članke
Franšizni korneri pogodni su za trgovce koji žele obogatiti postojeću ponudu. Dobar primjer daju dvije poduzetnice iz Srbije koje su u svoje dućane dodale "kutak" za nakit Dvije šmizle.
Milica Luković otvorila je prije više od godinu dana trgovinu nakita i asesoara "Brosh" u Beogradu. Što je uočila, i naučila, radeći kao primateljica franšize i poduzetnica?
Suzana Daković iz Banjaluke prvi je primatelj franšize "Dvije šmizle". Sljedeće godine, slavi deset godina poslovanja.
Brosh je za sada otvorio dvije franšizne trgovine nakita, a Marina Erhartič, vlasnica koncepta, otkriva profil idealnog kandidata za primatelja i u kojim bi mjestima otvorili franšize
Za koje je vrijeme moguće povratiti investiciju u L’Arome parfumeriju, koji su sve formati dostupni te u čemu je tajna brze ekspanzije branda, govori Davor Bagić, tvorac koncepta
Najčitanije
Proces traženja (regrutiranja) primatelja franšize nije nimalo lak. Kako bi se tvrtke trebale pripremiti za ovaj proces i što je potrebno za dobru promociju franšiznog koncepta?
Pod imenom Verbatoria u više od 20 zemalja posluju centri za neurometrijsko testiranje i analizu urođenih talenata pojedinca. Ovaj sistem prisutan je i na ovim prostorima i nudi franšizu. Ko su poželjni primaoci ove franšize?
Željela se posvetiti edukaciji djece i pri tom graditi vlastiti poduzetnički put. Ines Slunjski napustila je posao u državnom sustavu, uzela franšizu i donijela u Varaždin dva edukativna programa – Malac Genijalac i Edukido.
Franšizing je način na koji vlastiti posao možete voditi pod dobro poznatim brendom! Koristi se i od strane nekih od najvećih svijetskih brendova. Stoga - pokušajmo objasniti što je to franšizno poslovanje!
„Sve što smo do sada postigle je rezultat ogromne ljubavi, energije, želje i upornosti“, kažu Maja i Arnela, dvije mame i prijateljice koje stoje iza brenda Pepetuška, pod kojim se od 2016. prave i prodaju posve jedinstvene, personalizirane lutke.