Museum of Senses
Podaci o franšiznom sustavu
opis franšiznog sustava
Specijalizirani muzeji s edukativnom komponentom nova su i atraktivna niša na tržištu.
Ono što Museum of Senses čini jedinstvenim:
- integrirana ljudska osjetila kao „alat“ za istraživanje muzejskih izložbi
- integracija lokalne kulture pružanjem lokalnog iskustva posjetiteljima
- ciljamo sve generacije od 3 do 90 godina.
Poslovni model kojim se širimo na tržištu jesu franšiza, partnerstvo ili zajedničko ulaganje, a neke od pogodnosti suradnje sa nama su i:
- tržišna niša koja nudi velik potencijal
- jedinstveni muzejski koncept
- diverzificirani kanali prodaje
- snažan marketing/društvene mreže i mediji
- dokazani operativni model poslovanja.
1. Na potencijal suradnje s nama najbolje ukazuju do sada ostvareni financijski rezultati naših muzeja:
(Financijski podaci u nastavku iskazani su na bazi dosadašnjih rezultata Museum of Senses lokacija i ne predviđaju, niti na bilo koji način jamče buduće rezultate bilo kojeg budućeg primatelja franšize/partnera).
- Prosječna prodaja: 1,3 milijuna USD / godišnje
- Najbolja lokacija: 1,5 milijuna USD / godina prodaje
- EBITDA 55% - 65%
- Očekivani ROI za primatelje franšize/partnere (period za povrat uloženog kapitala): od 6 do 18 mjeseci.
2. Potencijal Museum of Senses koncepta sve je veći. Iskustvo, zabava, edukacija - to je industrija koja spada u jednu od top 3 najbolje industrije koje će se širiti u razdoblju nakon Covida-19 zbog jednostavne činjenice da su ljudi željni zabave, opuštanja i dobre zabave s voljenima na nevjerojatnim lokacijama.
Broj vlastitih poslovnica
2 (Prag u Češkoj i Bukurešt u Rumunjskoj)
Broj franšiznih poslovnica
-
Fotografija jedinice sustava
Podaci za primatelje franšize
Podrška primatelju franšize
- Museum of Senses vam pruža podršku za setup svih aktivnosti za početak poslovanja, i pruža znanje i podršku za svakodnevno vođenje biznisa, i to u svim segmentima upravljanja.
- Sveobuhvatna operativna podrška
- Obuka i ekspertiza
Procijenjena ukupna vrijednost investicije
Prvo, pozabavimo se time zašto je Museum of Senses dobra investicija:
- To je edutainment koncept dizajniran da posjetiteljima pruža vrlo moderno iskustvo = velika niša s vrlo niskom konkurencijom
- Najšira moguća ciljna skupina = veći i raznoliki tokovi prihoda
- Tijekom cijele godine zanimljivo = lakše poslovanje, stabilniji novčani tok
- Jednostavan za upravljanje = niski, kontrolirani troškovi
- Relativno malo ulaganje = brzi ROI, globalno atraktivan biznis
- Vaš uspjeh je naš uspjeh = podrška na najvišoj razini
- Savršen trenutak = očekivana ekspanzija posjetitelja u post Covid-19 periodu.
Ukupna investicija ovisi o veličini lokacije koja može varirati od 250 m2 do preko 1.000 m2 i više, stanju lokacije, kao i odabranoj postavki izložbi. Ukupna početna investicija kreće od 200.000 eura.
- Ulazna franšizna naknada ovisi o lokaciji - gradu
- Redovite franšizne naknade definiraju se kao % od ostvarenog prometa.
- Primatelji/partneri će biti obvezni definirani dio prometa uložiti u marketing.
- Svi detalji na upit, nakon što ustanovimo lokaciju gdje biste otvorili Museum of Senses.
Osnovni zahtjevi sustava
Koga tražimo?
- tražimo pojedince spremne s nama podijeliti strast prema brandu Museum of Senses.
- one koji imaju specifične kvalitete poput ambicije, energičnosti i visoke motivacije za uspjeh.
- one koji imaju pronicljiv poslovni um, poduzetnički stav i dokazani background uspješnog poslovanja - idealno u sektoru franšizinga i zabave (vrlo poželjno, ali nije neophodno).
- koji raspolažu sredstvima za ulaganje u našu franšizu ili su, pak, zainteresirani za drugi oblik partnerstva ili zajedničkog ulaganja s nama.
- posjeduju snažnu predanost brigi o korisnicima i posvećeni su iskustvu posjetitelja.
Museum of Senses moguće je otvoriti u svim velikim gradovima, poželjno ne manjim od pola milijuna stanovnika, a osobito u gradovima koji su turistički atraktivni tjekom cijele godine. Posebno smo zainteresirani i za partnere/primatelje na tržištima Zapadne Europe, SAD, Kanade i Azije.
Informacije o davatelju franšize
6S Entertainment d.o.o.
Visnjevac 18, Zagreb, Hrvatska
+385 91 6210600
Kontakt osoba za kandidate
Gabrijela Grgic Bartowski
Saznajte više
pročitajte članke
Najčitanije
„Kad smo počinjali, o franšizingu uopće nismo razmišljali kao o modelu za širenje biznisa. Sada je to ključna strategija“, kaže Dejan Grbić, jedan od osnivača i vlasnika „Muzeja osjetila“
Željeli su ponuditi jedinstveno posjetiteljsko iskustvo koje će spojiti zabavu i edukaciju i privući posjetitelje svih uzrasta. „Muzej osjetila“ je za kratko vrijeme postao nezaobilazna atrakcija, i naveo osnivače da sada ponude i – franšizu.
Šta je potrebno i ko može postati primalac franšize centra za neurometrijsko testiranje Verbatoria, otkriva Kenan Begić, suvlasnik kompanije Solution Lab.
Nakon što su pokrenuli razvoj franšizne mreže u Europi, lanac esports igraonica Friendly Fire namjerava ući na tržište SAD-a.
KiDS Escape Room je u kratkom roku postao najtraženije mjesto za dječje proslave rođendana u Rijeci. Je li ovo dobra poslovna prilika i za poduzetne iz drugih gradova regiona i što je potrebno za uzimanje franšize?
Master franšizu Carwiz rent a cara za tržište Hrvatske kupila je tvrtka ABmobil rent.
Pandemija jeste usporila, ali nije zaustavila tempo širenja franšiznog lanca samoposlužnih praonica rublja LG Laundry Lounge. Što se promijenilo te na što sada mogu računati primatelji ove franšize?
Voditi Esports Arenu može biti dobra poslovna prilika, pogotovo ako se uzima franšiza dokazanog koncepta. Što nudi sustav Friendly Fire te koje uvjete trebaju ispuniti potencijalni primatelji ove franšize, otkriva vlasnik koncepta David Kosir.
Online platforma Qjob pomaže u povezivanju raznih tvrtki i pružatelja usluga s potencijalnim klijentima. Tvrtka namjerava razviti posao i u Hrvatskoj. Tko može dobiti licencu?
Malo je tvrtki koje su specijalizirane za izgradnju i rekonstrukciju sportskih terena, a još je manje onih koje uz to daju franšizu. Tvrtka Inteko, osim što je jedna od najuglednijih na ovom polju, planira razviti mrežu franšiznih partnera i tako odgovoriti na sve veću potražnju za sportskim podlogama.
LG Laundry Lounge, lanac samoposlužnih praonica rublja, uskoro će dobiti nove franšizne jedinice u Ljubljani, Pragu i Skoplju. Davatelj franšize savjetuje svoje primatelje da se u vrijeme COVIDa-19 obvezno pridržavaju i određenih pravila.
Nova franšizna jedinica samoposlužnih praonica rublja LG Laundry Lounge otvorena je u Kastavu nadomak Rijeke.
Carwiz, hrvatski franšizni rent-a-car sustav, nastavlja širenje mreže na nekoliko kontinenata. Otkrili su nam kako je uređen franšizni sustav te što je potrebno ako krećete „u pohod“ na tržišta svijeta.
Informacije u katalogu dolaze od organizatora sustava. Prije potpisivanja sporazuma o suradnji, svaki kandidat treba provjeriti ponudu svakog od izlistanih sustava. Uredništvo zadržava pravo provjeriti podatke sadržane u katalogu. Ako primjetite ili primite obavijest da su bilo koji podaci u katalogu netočni ili zastarjeli, molimo kontaktirajte uredništvo.
PROFIT system, izdavač Franchising.ba portala, obavještava čitatelje da ne prikuplja ili obrađuje podatke koji se šalju putem obrasca za kontakt u katalogu. Sve informacije unesene u obrazac za kontakt šalju se e-poštom organizatoru sustava koji je naveden u katalogu, u dijelu koji se tiče informacija o franšiznom sustavu. Organizator sustava, koji prima poslane informacije, će ih koristiti za pružanje informacija o svom sustavu osobi koja je unijela upit. Slanje bilo kojih osobnih podataka je dobrovoljno, a organizator sustava koji prima podakte unijete putem obrazca za kontakt je subjekt koji je odgovoran za prikupljanje i obradu osobnih podataka.