DOG&STYLE

Podaci o franšiznom sustavu

opis franšiznog sustava

Dog & Style franšiza je dobra poslovna prilika za sve ljubitelje pasa i mačaka koji se žele odvažiti na samostalan posao s puno zadovoljstva, dobrom zaradom, i nekim drugačijim rasporedom vremena u danu.

Dok većina ostalih trgovaca proizvodima i uslugama iz domene kućnih ljubimaca nudi ili samo trgovinu ili samo salon za šišanje ili pak specijaliziranu ljekarnu, mi smo sve tri djelatnosti objedinili - u jedno. Upravo to je suština našeg koncepta - to je koncept koji osigurava nisku najamninu i smanjene troškove poslovanja, uz uvećane prihode, disperzirane u tri kanala.

Dvije trećine prostora u našem konceptu zauzima trgovina s hranom, potrepštinama i lijekovima. Radi se o otvorenom, ali dobro popunjenom i organiziranom prostoru, sa kružnim dijelom (otokom) u sredini u samoj trgovini, koji osigurava protočnost kretanja i optimalnu komunikaciju kupca s prodavačem.
Samo jedna trećina prostora dovoljna je za mali "grooming“ salon sa svom opremom (kadom, stolom za uređivanje) te ured i sanitarni čvor.

Ulazak u naš franšizni sustav omogući će vam lako pokretanje posla, do detalja organizirano uređenje i opremanje, izgrađene uvjete nabavke, dobar zajednički marketing (jer smo već uspjeli stvoriti prepoznatljiv brand), i prije svega - konstantnu potporu u poslovanju, tako da vam prethodno iskustvo u ovoj branši i nije neophodno.

  • brzi povratak uloženih sredstava
  • 3 mjeseca od potpisa do otvaranja
  • minimalna ulaganja

Broj vlastitih poslovnica

1 u Hrvatskoj (Zagreb)

Fotografija jedinice sustava
Podaci za primatelje franšize

Podrška primatelju franšize

  • Know-how za pokretanje i vođenje posla
  • Brending i knjiga standarda
  • Obuka, kako za trgovački dio, tako i za uslugu groominga
  • Odlična profesionalna podrška – intenzivnije u prva tri mjeseca, no i tijekom narednih mjeseci smo uvijek dostupni za moguća pitanja
  • Razrađeni uvjete distribucije, gdje prenosimo naše već izgrađene odnose
  • Arhitektonsku pripremu prostora i namještaja, koja najoptimalnije iskorištava svaki djelić trgovine za svaku od tri različite usluge
  • Zajednički nacionalni marketing

Procijenjena ukupna vrijednost investicije

  • Ulazna franšizna naknada: 5.000 EUR
  • Franžizna naknada (royalty fee) 4% od prihoda
  • Očekivane ukupne investicije za pokretanje posla:  cca 10.000 EUR za opremanje, ukupno oko 30.000 EUR, za obrtni kapital i punjenje robom
  • Očekivano vrijeme potrebno od potpisa ugovora do otvaranja trgovine: 3 mjeseca
  • Očekivani BEP (break-even point): cca 3 mjeseca
  • Očekivani ROI (return on investment): od 3 - 5 godina

Osnovni zahtjevi sustava

  • Nije potrebo imati neko posebno iskustvo u radu sa sličnim sadržajima. Dovoljno je da volite kućne ljubimce i da ste odgovorni
  • Poželjno radno iskustvo, najbolje u trgovačkom sektoru.
  • Odgovarajući prostor, idealno između 65-75m2

Informacije o davatelju franšize

Framos d.o.o.

Prevoj 61, Zagreb

+385 99 2161691

info@framos.hr

dogandstyle.com.hr

Kontakt osoba za kandidate

Ženja Moskaljov

Saznajte više

Ispunite kontakt formu u nastavku, ako želite više informacija. Informacije sadržane u formi proslijeđuju se izravno DOG&STYLE.

Poruka
Ime i prezime *
Mjesto *
Telefon *
E-mail *

pročitajte članke

Najčitanije

Informacije u katalogu dolaze od organizatora sustava. Prije potpisivanja sporazuma o suradnji, svaki kandidat treba provjeriti ponudu svakog od izlistanih sustava. Uredništvo zadržava pravo provjeriti podatke sadržane u katalogu. Ako primjetite ili primite obavijest da su bilo koji podaci u katalogu netočni ili zastarjeli, molimo kontaktirajte uredništvo.

PROFIT system, izdavač Franchising.ba portala, obavještava čitatelje da ne prikuplja ili obrađuje podatke koji se šalju putem obrasca za kontakt u katalogu. Sve informacije unesene u obrazac za kontakt šalju se e-poštom organizatoru sustava koji je naveden u katalogu, u dijelu koji se tiče informacija o franšiznom sustavu. Organizator sustava, koji prima poslane informacije, će ih koristiti za pružanje informacija o svom sustavu osobi koja je unijela upit. Slanje bilo kojih osobnih podataka je dobrovoljno, a organizator sustava koji prima podakte unijete putem obrazca za kontakt je subjekt koji je odgovoran za prikupljanje i obradu osobnih podataka.