Za nas nije presudno da kandidat ima samo novčana sredstva. Mi, prije svega, brinemo o našem ugledu i tražimo kandidate koji bi nas predstavili u najboljem svjetlu. Husse franšiza je namijenjena osobama koje, na prvom mjestu, imaju poduzetnički duh i smisao za plasiranje proizvoda.
Srijeda
30.03.2016
Zašto je Husse franšiza s minimalnim rizicima, koje povoljnosti čekaju zainteresirane te kakvo je tržište hrane za kućne ljubimce u Srbiji, otkriva Saša Milutinović
 

Franšizni sustav Husse u Srbiji ne samo da ima sve veću mrežu primatelja franšize, već i pojedini primatelji proširuju teritorij poslovanja. Tako se danas u mreži nalazi, kako kaže Saša Milutinović, primatelj master franšize za teritorij Srbije, sedam primatelja koji su zaduženi za devet teritorija. – Ovaj podatak pokazuje da je naša franšiza vrlo zanimljiva i perspektivna – kaže Milutinović za naš portal. Ova franšiza, prisutna u Beogradu, Novom Sadu i Bogatiću, stigla je i u Niš. Sa Milutinovićem smo razgovarali i o tome zašto je Husse franšiza privlačna poduzetnicima, tko su idealni primatelji, te zašto je važno sponzorirati izložbe pasa.

Za početak, recite nam kako je došlo do suradnje s primateljem iz Niša?

Franšiza za Niš je dogovorena i počet će s radom 2. travnja. Dogovor smo napravili s osobom koja ima sve predispozicije da bude najbolji primatelj franšize, jer ispunjava sve uvjete: riječ je o uzgajivaču koji ima rezultate na europskim i svjetskim natjecanjima. Primjerice, na prošlogodišnjoj svjetskoj izložbi pasa u Milanu, pas iz njegove odgajivačnice postao je svjetski prvak. Vrlo je cijenjen u južnoj Srbiji i pored odgajivačnice, vlasnik je i trgovinskih radnji koje posluju na teritoriji Nišavskog okruga, te ima poduzetničkog duha i kapitala. Sve to ga čini pravom osobom za našu franšizu.

Kada govorite o "pravim osobama" za Husse franšizu, kome je, dakle, one namijenjena?

Husse franšiza je namijenjena osobama koje, na prvom mjestu, imaju poduzetnički duh i smisao za plasiranje proizvoda. U našoj su mreži i ljudi koji su se bavili marketingom i pokazalo se da je to odlično iskustvo za našu franšizu. Sa druge strane, kao što sam napomenuo, sada nam se pridružio čovjek koji je već u trgovinskom poslu, uz to je i uzgajivač, i odličan je primjer idealnog primatelja ove franšize.

Zašto se poduzetni odlučuju za franšizu Husse?

Razloga za to ima više: mala razina investicija za početak privatnog biznisa, brz povrat uloženog početnog kapitala, tržište s velikim potencijalom koje je u stalnom usponu, smanjena administracija – što znači i manji izdatak za dugoročno poslovanje.

Često nastupate na izložbama pasa kao sponzori. Koliko takav marketing doprinosi rastu prodaje i je li to, ujedno, savjet i za Vaše primatelje franšize u Srbiji?

Da, svakako je savjet. Izložbe su pasa pravi target, jer se tu nalaze i kinolozi i kinofili, a također i osobe koje možda nemaju, a željele bi nabaviti psa. Također, biti sponzor izložbe pasa, pogotovo međunarodnih, jest stvar prestiža. Možemo se pohvaliti da smo sponzori ove godine na 19 različitih manifestacija, među kojima je i Beogradska izložba pasa, koja se održava dva puta godišnje na Beogradskom sajmu.

Moram napomenuti da smo našim sudjelovanjem na manifestacijama uspjeli srpsku kinologiju podići na višu razinu, bliže svjetskim standardima. Pored dekoriranja manifestacija – za što vrlo često dobivamo pohvale –uveli smo prijenos uživo, putem live-streaminga koji se može pratiti na našim stranicama. Tijekom ove godine, prijenos će biti sa manifestacija gdje to dozvoljavaju tehnički uvjeti, to jest, gdje budemo imali dobar i brz internet.

Naravno, našim primateljima franšize pomažemo kada su sponzori manifestacija tako što sav reklamni materijal dobiju od nas – stoga, ne mora svaki primatelj ulagati svoja sredstva, a također i polovicu troškova sponzorstva snosimo mi kao vlasnici master licence. Ovim smo pokazali da brinemo o našim primateljima i da primatelji nisu ostavljeni sami na tržištu, nego svi zajedno sudjelujemo i surađujemo.

Kakvo je trenutno tržište hrane za pse i mačke u Srbiji, s obzirom na veliki pad kupovne moći i, uopće, loš standard građana?

Tržište hrane za kućne ljubimce vrlo je perspektivno i sa stalnim trendom rasta. To se vrlo lako može provjeriti preko Zavoda za statistiku. Takav trend proizlazi iz činjenice da se sve više vlasnika kućnih ljubimaca educira u vezi s prehranom, i da je svijest o čuvanju kućnih ljubimaca sve veća. Također, da bi imali dobre pse, uzgajivači moraju i žele, pored odabira krvnih linija, ulaganja u cjepiva i dodatna sredstva, koristiti i hranu visoke kvalitete, a to im mi možemo pružiti.

Međutim, ne samo što su vrhunske kvalitete, cijena naših proizvoda je pristupačna te u odnosu na konkurenciju dosta manja, a to je samo zbog uprošćenog načina poslovanja. Zbog se ovih razloga sve više uzgajivača odlučuje za naše proizvode. 

Što ste postavili kao cilj ove godine po pitanju širenja franšizne mreže? Kojim biste brojem novih primatelja bili zadovoljni?

Ne bih predviđao broj franšiza, ali mogu samo napomenuti da je za sada sigurna još jedna franšiza koja će s radom početi od srpnja te da svakodnevno dobijamo upite od potencijalnih kandidata. Reći ću i to da smo bili u prilici potpisati još nekoliko franšiznih ugovora, no, po našoj procjeni, to nisu bili kandidati koji bi mogli raditi po našem sustavu poslovanja. Za nas nije presudno da kandidat ima samo novčana sredstva. Mi, prije svega, brinemo o našem ugledu i tražimo kandidate koji bi nas predstavili u najboljem svjetlu.


Popularno na forumu