Gledamo u budućnost
Skinial je prisutan u nekoliko zemalja Europe - osim na matičnom tržištu u Njemačkoj, franšizni studiji su otvoreni i u Austriji, Švicarskoj, Slovačkoj, Poljskoj, Italiji i Španjolskoj. Možete li nam ukratko napraviti "presjek" ove poslovne godine?
Ne samo da smo uspjeli razviti franšize na nekoliko tržišta u Europi, već smo Skinial predstavili i u Australiji, dok smo u rujnu potpisali ugovor o master franšizi za teritoriju Kanade. Kada je riječ o Europi, u Njemačkoj i Poljskoj imali smo nešto slabiji učinak u "prvom poluvremenu", ali smo od jeseni ipak pronašli nove primatelje franšize. Također, uspjeli smo pronaći prvog partnera u Skandinaviji. Danska nam se pridružilia u drugoj polovici godine.
U Italiji i Španjolskoj, ideja o uklanjanju tetovaže bez lasera počinje dopirati do svijesti javnosti, tako da nadležne institucije u tim zemljama tek trebaju odlučiti gdje svrstati ovu metodu "liječenja" ili tko bi se time smio baviti. Svaka država drukčije gleda na našu metodu - po jednima je medicinska, po drugima kozmetička - tako da je vrlo teško pronaći sustav, pogotovo u ovako ranoj fazi, koji bi omogućio snažnu ekspanziju franšizne mreže. Ipak, trudimo se da svoja iskustva dijelimo s drugim tvrtkama koje donose inovacije na međunarodna tržišta i na taj način pomažu da se određena pravila promjene.
Po vašem mišljenju, što to franšizni koncept Skiniala čini uspješnim?
Fokusirani smo na jednu jednostavnu uslugu, i već predano radimo na tome da postanemo najbolji sustav za sigurno uklanjanje tetovaža na svijetu. Investicija za pokretanje posla je niska kad se usporedi s vremenom za koje se može vratiti, a većina onih koji se odlučuju za uzimanje naše franšize jesu osobe koje se već bave sličnim poslovima. Pored toga, mi ne tražimo nikakve naknade. Zahvaljujući strategiji brenda i usluzi koja se temelji na medicinskim i tehnološkim inovacijama, sigurni smo da to što radimo, radimo dobro.
Nedavno ste ušli i na tržište Sjedinjenih Država. Poznato je da se strani sustavi tamo ne mogu tako lako probiti. Kako ste vi uspjeli?
U tom smislu nam je pomogala naša franšiza u Poljskoj. Američki biznismen iz Arizone, koji je, inače, podrijetlom iz Poljske, otkrio je Skinial dok je boravio kod svoje obitelji. Kontaktirao nas je i poslije nekoliko sastanaka potpisali smo ugovor. Skinial od listopada radi u Americi, a za nekoliko tjedana, svi zainteresirani mogu posjetiti i prvi studio u Miamiju.
Koliko su ljudi skeptični kada su nove metode za uklanjanje tetovaže u pitanju? Laserska metoda je još uvijek široko rasprostranjena.
Da, laser je najčešće korištena metoda za uklanjanje tetovaža, ali i vrlo opasna. Očekujemo da će broj medicinskih i znanstvenih studija o štetnom utjecaju lasera i dalje rasti. Laser ne uklanja tintu u potpunosti - ona, u obliku nanočestica, ostaje u organizmu, ulazi u krvotok i zadržava se u limfnim čvorovima i jetri. Posljedice korištenja lasera postale su globalni problem, zato i smatramo da će se ljudi postupno okrenuti drugim metodama. Sudeći po broju zainteresiranih za našu franšizu, mi to već doživljavamo.
pročitajte članke
Lanac centara za rukovođenje i održavanje tjelesne težine Body Creator ove godine obilježava 18 godina poslovanja i najavljuje jače širenje u regiji. Zašto je ova franšiza idealna za žene poduzetnice?
Centar za njegu ljepote Cacao otvorio je franšiznu poslovnicu u Banjaluci. Tko su primatelji franšize za ovo područje te kako su u njezi ljepote prepoznali dobru priliku za obiteljski biznis?
Epidemija koronavirusa sigurno utječe i na biznise iz sektora njege ljepote. Kako se franšizni sustavi nose s novom situacijom? Dijelimo neka iskustva iz Poljske.
Početak godine je, u pravilu, vrijeme za analizu prethodnog poslovanja. Što je obelježilo portugalski lanac za epilaciju DepilConcept, govori vlasnik branda Alexandre Lourenço
Franšizni centri iz područja njege ljepote i fitnessa također su pogođeni krizom. Kako davatelji mogu pomoći svojim primateljima franšize te koja su rješenja primijenili za nastavak poslovanja?
Najčitanije
Proces traženja (regrutiranja) primatelja franšize nije nimalo lak. Kako bi se tvrtke trebale pripremiti za ovaj proces i što je potrebno za dobru promociju franšiznog koncepta?
Pod imenom Verbatoria u više od 20 zemalja posluju centri za neurometrijsko testiranje i analizu urođenih talenata pojedinca. Ovaj sistem prisutan je i na ovim prostorima i nudi franšizu. Ko su poželjni primaoci ove franšize?
Željela se posvetiti edukaciji djece i pri tom graditi vlastiti poduzetnički put. Ines Slunjski napustila je posao u državnom sustavu, uzela franšizu i donijela u Varaždin dva edukativna programa – Malac Genijalac i Edukido.
Franšizing je način na koji vlastiti posao možete voditi pod dobro poznatim brendom! Koristi se i od strane nekih od najvećih svijetskih brendova. Stoga - pokušajmo objasniti što je to franšizno poslovanje!
„Sve što smo do sada postigle je rezultat ogromne ljubavi, energije, želje i upornosti“, kažu Maja i Arnela, dvije mame i prijateljice koje stoje iza brenda Pepetuška, pod kojim se od 2016. prave i prodaju posve jedinstvene, personalizirane lutke.