Gledamo u budućnost

Skinial je prisutan u nekoliko zemalja Europe - osim na matičnom tržištu u Njemačkoj, franšizni studiji su otvoreni i u Austriji, Švicarskoj, Slovačkoj, Poljskoj, Italiji i Španjolskoj. Možete li nam ukratko napraviti "presjek" ove poslovne godine?
Ne samo da smo uspjeli razviti franšize na nekoliko tržišta u Europi, već smo Skinial predstavili i u Australiji, dok smo u rujnu potpisali ugovor o master franšizi za teritoriju Kanade. Kada je riječ o Europi, u Njemačkoj i Poljskoj imali smo nešto slabiji učinak u "prvom poluvremenu", ali smo od jeseni ipak pronašli nove primatelje franšize. Također, uspjeli smo pronaći prvog partnera u Skandinaviji. Danska nam se pridružilia u drugoj polovici godine.
U Italiji i Španjolskoj, ideja o uklanjanju tetovaže bez lasera počinje dopirati do svijesti javnosti, tako da nadležne institucije u tim zemljama tek trebaju odlučiti gdje svrstati ovu metodu "liječenja" ili tko bi se time smio baviti. Svaka država drukčije gleda na našu metodu - po jednima je medicinska, po drugima kozmetička - tako da je vrlo teško pronaći sustav, pogotovo u ovako ranoj fazi, koji bi omogućio snažnu ekspanziju franšizne mreže. Ipak, trudimo se da svoja iskustva dijelimo s drugim tvrtkama koje donose inovacije na međunarodna tržišta i na taj način pomažu da se određena pravila promjene.
Po vašem mišljenju, što to franšizni koncept Skiniala čini uspješnim?
Fokusirani smo na jednu jednostavnu uslugu, i već predano radimo na tome da postanemo najbolji sustav za sigurno uklanjanje tetovaža na svijetu. Investicija za pokretanje posla je niska kad se usporedi s vremenom za koje se može vratiti, a većina onih koji se odlučuju za uzimanje naše franšize jesu osobe koje se već bave sličnim poslovima. Pored toga, mi ne tražimo nikakve naknade. Zahvaljujući strategiji brenda i usluzi koja se temelji na medicinskim i tehnološkim inovacijama, sigurni smo da to što radimo, radimo dobro.
Nedavno ste ušli i na tržište Sjedinjenih Država. Poznato je da se strani sustavi tamo ne mogu tako lako probiti. Kako ste vi uspjeli?
U tom smislu nam je pomogala naša franšiza u Poljskoj. Američki biznismen iz Arizone, koji je, inače, podrijetlom iz Poljske, otkrio je Skinial dok je boravio kod svoje obitelji. Kontaktirao nas je i poslije nekoliko sastanaka potpisali smo ugovor. Skinial od listopada radi u Americi, a za nekoliko tjedana, svi zainteresirani mogu posjetiti i prvi studio u Miamiju.
Koliko su ljudi skeptični kada su nove metode za uklanjanje tetovaže u pitanju? Laserska metoda je još uvijek široko rasprostranjena.
Da, laser je najčešće korištena metoda za uklanjanje tetovaža, ali i vrlo opasna. Očekujemo da će broj medicinskih i znanstvenih studija o štetnom utjecaju lasera i dalje rasti. Laser ne uklanja tintu u potpunosti - ona, u obliku nanočestica, ostaje u organizmu, ulazi u krvotok i zadržava se u limfnim čvorovima i jetri. Posljedice korištenja lasera postale su globalni problem, zato i smatramo da će se ljudi postupno okrenuti drugim metodama. Sudeći po broju zainteresiranih za našu franšizu, mi to već doživljavamo.
pročitajte članke

Lanac centara za rukovođenje i održavanje tjelesne težine Body Creator ove godine obilježava 18 godina poslovanja i najavljuje jače širenje u regiji. Zašto je ova franšiza idealna za žene poduzetnice?
Centar za njegu ljepote Cacao otvorio je franšiznu poslovnicu u Banjaluci. Tko su primatelji franšize za ovo područje te kako su u njezi ljepote prepoznali dobru priliku za obiteljski biznis?
Epidemija koronavirusa sigurno utječe i na biznise iz sektora njege ljepote. Kako se franšizni sustavi nose s novom situacijom? Dijelimo neka iskustva iz Poljske.
Početak godine je, u pravilu, vrijeme za analizu prethodnog poslovanja. Što je obelježilo portugalski lanac za epilaciju DepilConcept, govori vlasnik branda Alexandre Lourenço
Franšizni centri iz područja njege ljepote i fitnessa također su pogođeni krizom. Kako davatelji mogu pomoći svojim primateljima franšize te koja su rješenja primijenili za nastavak poslovanja?
Najčitanije

Edukido u 3 godine otvara 15 centara u Hrvatskoj i širi se na regiju. Donosimo razgovor sa voditeljicom franšize, Ines Slunjski, o rastu, podršci i planovima za budućnost.
„Sve što smo do sada postigle je rezultat ogromne ljubavi, energije, želje i upornosti“, kažu Maja i Arnela, dvije mame i prijateljice koje stoje iza brenda Pepetuška, pod kojim se od 2016. prave i prodaju posve jedinstvene, personalizirane lutke.
Proces traženja (regrutiranja) primatelja franšize nije nimalo lak. Kako bi se tvrtke trebale pripremiti za ovaj proces i što je potrebno za dobru promociju franšiznog koncepta?
Raditi s djecom i uživati u poslu kojim se bavite bilo je ostvarenje snova, kaže Sandra Bilić-Kandić, primateljica master franšize koncepta Tinker Labs. Cilj joj je podijeliti iskustvo i proširiti franšiznu mrežu škola u Srbiji i Crnoj Gori.
Prvo godišnje zasjedanje Svjetskog franšiznog vijeća održano je u Bejrutu od 15. do 18. travnja. Usvojena je zajednička Deklaracija za promociju i unapređenje franšizinga.